Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 10981 til 11000 af 119568
-
mundtlig matematik
ForumindlægSkal man lave regneeksempler for de ligninger man evt. skal redegøre for, når man er oppe i mundtlig mat a? -
Karakterer Idræt B??
ForumindlægHej.. Får man en mundtlig og en skriftlig karakter, eller får man kun én karakter. (Til eksamen er det kun én, men til årskarakteren mener jeg??) -
kemi b fra M til mL
Forumindlæghej er der en der kan hjælpe mig at regne fra M til mL Hvis man ikke har fast NaOH som man kan afveje, men kun en 0,1M opløsning af NaOH, hvor mange mL skal man bruge? -
Fysik B forsøg
ForumindlægHej Jeg skal snart aflevere et dokument, hvor der jeg skal skrive om hvilket forsøg jeg vil lave til eksamen. Jeg har søgt meget på nettet, men hver gang siger min lærer, at det er ikke er godt nok. Man skal kunne måle/beregne noget, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om. No... -
Orbit b HTX - Opdrift
ForumindlægHejsa. Vi er i min klasse i gang med en fysik rapport om opdrift, og skal i denne sammenhæng lave to opgaver som skal afleveres med rapporten. Problemet er, at jeg overhovedet ikke forstår hvad det er der skal gøres i opgaverne.. Jeg har virkelig brug for hjælp. Det er opgave Ø3.10 og Ø3.11 de... -
Bestem tallene a og b.
ForumindlægHvordan ville i løse denne opgave? -
Hvordan får man 12 i tysk B?
ForumindlægHej SP Hvad skal der til for at få 12 i mundtlig og skriftlig tysk? Jeg ligger på 10 lige nu, men kunne virkelig tænkte mig at komme det sidste stykke op, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal overbevise min lærer om, at jeg altså "fortjener" at få 12. -
HJÆLP! Mundtlig eksamen engelsk B!
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til min syge eksamen i engelsk i morgen... hvilket jeg ikke er glad for... Jeg sidder så nu og har helt glemt hvordan man kan se forskel på de forskelige genre ? tale, short story, osv.? Kan i hjælpe mig? På forhånd tak! -
Matematik HTX
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder med en matematik aflevering, hvor jeg bare ikke kan finde ud af den første opgave. Det er opg. 1 jeg ikke kan finde ud af? Er der nogen der kan hjælpe mig med at vise, hvordan jeg laver den første opgave i opgave 1, altså 1a. Opgaven er vedhæftet.. Tak... -
statistik B nivue .plz, hjælp.
Forumindlæghej alle. håber i kan hjælpe mig med at svar på de spøresmål. mange tak a) gør rede for brugen af deskriptiv statistik til at beskrive et observationsæt og herunder omtale forskellige statistiske deskritorer. b) gør rede for normalfordelingen. c) forklare proncippet i hypotesetest. d) gøre rede f... -
HJÆLP KEMI B EKSAMEN- HASTER
ForumindlægHalløjsa, jeg er igang med at forberede mig til eksamen i Kemi B. Jeg er dog i tvivl ift. hvad jeg skal ligge vægt på i følgende spørgsmål, samt hvilken vinkel jeg skal starte fra. Opgave 11 Gør rede for øvelsen ”Isomere alkoholer”. Forklar opbygningen af carbonhydrider, og giv eks... -
Til matematik 5 klasse
ForumindlægHej Jeg søger en ung gymnasie eller lign elev til hjælp med matematik. Min søn går på privat skole i Køge og skal have noget hjælp til matematik, han er god nok til det, men ønsker at blive bedre, det kan være lign... -
Matematik opgave
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde min matematik opgave, så er de rnogen der ved hvad den hedder? Det er en af de der fsa eller fp9 opgaver Det er en færdighedsopgave Den første opgave handler om en "tæppe" tror jeg hvor der er farver også et eller andet med spejlvendt osv. Undskyld, det er... -
matematik/dif
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved forskriften f(x)= (4x+3)/(x^2+2x+1) a. Bestem definitionsmængden Nu ved jeg ikke helt hvordan jeg bestemmer def. mængden så jeg håber en eller anden er villig til at hjælpe... -
matematik aflevering
ForumindlægJeg skal ud fra en tabel gøre rede for hvordan de forventede værdier er fundet, og ved ikke hvordan jeg skal gøre. Se vedhæftede fil hvor opgaveformuleringen ligger :) -
matematik .... andengradsligning!
Forumindlægvil i ikke være søde at hjælpe!! jeg sidder med opgaven løs andengradsligningen x2-4x+3=0 hjælp tak! OG.... et andengradpolynomium f er givet ved f(x)=ax2+bx+c Tegn en mulig graf for f, når a<0,c<0 og diskriminanten d er positiv ?????? -
Matematik aflevering :)
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1231297 HJÆLP... afleverings opgave til i dag midnat! -
Bare matematik xD
ForumindlægHej! Hvilke af tallene -2, -1, 0, 1, 2 , 3, gør udsagnet sandt? 3x-4>-4 Hvad?? - tak. -
matematik reduktion
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal gribe denne opgave an. Således lyder den: x²+y²+2xy/ (brøkstreg) x+ y -
Matematik, hjælp hurtigt! :)
Forumindlægg) bestem alle løsninger for den komplekse ligning (kvadr(3) + i - e^z)*(e^z-1)=0 som alle har en absolutværdi der er mindre end 3*pi. nogen som kan hjælpe? jeg har stortset ingen ide mht. løsningsmåden på opgaven
