Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11541 til 11560 af 14598
-
Essay
ForumindlægDet første gang jeg skal skrive essay, og jeg ANER ikke hvordan hulan jeg skal starte eller gøre. Jeg skal skrive om "Langs stranden" og jeg har tænkt på, som erindring, at jeg har jo lige været på Bali her for to måneder siden, og der gik jeg langs stranden, om man eventuelt kunne ... -
Fysik dispositioner?
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen her på mandag. Jeg skal have lavet dispositioner til 9 forskellige emner. Jeg er helt vildt blank på, hvordan de her dispositioner skal se ud. Er der ikke nogen, som vil komme med et eksempel? På forhånd tak! -
Fordelingspolitik??
ForumindlægHey, jeg har trukket fordelingspolitik i samfundsfag. Jeg ved godt hvad det er, men kan ikke komme på nogle problemstillinger til det. Er der nogen som kan komme med nogle ideer til et underemne og nogle spørgsmål, som jeg kunne snakke om? -
fra farmaceut til læge
Forumindlæghej folkens.. jeg blev desværre ikke optaget på medicin i år. men i farmaceut. hvis jeg læser et år til farmaceut tror I at jeg har god chance for komme ind på medicin næste år ? -
eneglsk stil; haster rettelse
Forumindlægvar der nogen der var så venlig at rette min engelsk stil og kom egentlig med nogle kommentarer tak på forhånd :-) -
Hvilket studie?
ForumindlægHej Jeg fik d. 30. juli en plads på Diplomingeniør i Integreret design som jeg har accepteret. Samme dag kiggede jeg også på listen med ledige studiepladser, hvor jeg kunne have en interesse for nogle af dem. Men jeg kan simpelthen ikke vælge.. er meget i tvivl.. Self kan man ikke være hel 100 s... -
Terror i medier
ForumindlægHej. Er der en sød sød person der har tid til at rette min dansk stil som skal afleveres senere. Håber virkelig der en der har tid til det. :)) -
Big Bang
ForumindlægNogen der kan forklarer, hvorfor man benytter big bang som teori for jordens fødsel? Man har kunne måle tilbage til 0,000000000014 ms før det skete (eller noget i den stil), men faktum er, at man ikke kan bekræfte at det er sket. Og er det ikke imod alle naturlove, at big bang opstår? At noget... -
11 eller 13, dansk stil- FSA
ForumindlægGodmorgen ! :D Jeg er typen, som tit får 10-taller for sine skriftlige fremstillinger i dansk. Også er det jo man ofte ønsker en bedre karakter- eller det gør jeg i hvert fald :P Så ville lige spørge om fif og råd til et 11-tal eller evt. 13 :P (skriftlig dansk- FSA) Hermed tænker jeg mest på sk... -
Chat med Ellen Trane Nørby
ForumindlægStudieportalen.dk inviterer hermed til debat med Ellen Trane Nørby, som stiller op for Venstre i Sønderborg. Debatten foregår som en direkte debat - dvs. I byder bare ind med spørgsmål, og så vil Ellen svare på de spørgsmål der bliver tid til. Som det fremgår af vores brugerafstemning er skat... -
den korrekte kommaer i englsk stil
ForumindlægHvordan sætter man kommaer i englsk tekst, sætter man færre kommaer i englsk tekst end dansk tekst? Hvad er reglen? Nogen siger, at man skal sætte så få komma som muligt, når man skriver englskstil. Kan det passe? -
Organdonation - HASTER!!!
ForumindlægHej Jeg går i 8 klasse og jeg skal på onsdag fortælle om hvad Jehovas vidner mener om organdonation og om hvad ateister mener om organdonation.... Er der nogle af jer, der kan give nogle links? Er der nogle af jer der kan skrive lidt, som jeg kan bruge? Kan I hjælpe mig med noget? ved d... -
Vurdere min stil (8.klasse)? Plzz
ForumindlægHej alle sammen:) jeg skulle skrive en stil her for tiden, og jeg fik 7 for den:( havde brugt næsten mange timer, og dage på at skrive den, men jeg fik 7:( fordi jeg havde fejl og fordi læren syntes at mit sprog er ikke godt nok... også grammatikken og komma osv.. Vil du gerne læse den og vurdere... -
Kurderne
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/04/15/124305.htm Det her er sgu da dumt! Det viser bare hvor lidt tyrkerne respekterer andre minoriteters rettigheder og ytringfrihed. De skal bare drømnme videre om at komme i EU! Hvad synes du om det? -
HJÆLP - Eating Sugar, eksamensopgave!
ForumindlægVille være evigt taknemmelig, hvis jeg kunne få tilsendt en engelsk eksamensopgave ved navn "Eating Sugar". Får årskarakter på fredag, d. 02.05.08! Så hvis jeg kunne få bikset en god stil sammen inden, ville jeg være glad! På forhånd tak! Email: [email protected] -
Tørklæder i danske retssale?
ForumindlægDet jeg her bringer op er et meget akuelt emne lige nu, og jeg vil blot høre SP brugernes holdninger til tørklæder i de danske retssale. Regeringens udmelding står fast. Hvis en kvindelig dommer bærer tørklæde vil dette skabe mistillid hos borgeren. Men hvorfor vil det netop skabe mistillid? Do... -
danskskriftlig eksamen, hva synes i?
Forumindlægja, jeg var jo som så mange andre oppe til skriftlig dansk eksamen i formiddags... jeg tænkte bare om hva i forskellige sys om opgaverne, svære, nemme? jeg selv valgte at skrive om digtene "to morgener", hva med jer? -
ISLAM SPØRGSMÅL
ForumindlægHvorfor beder man til Allah? Hvor mange muslimer er der i vesten? (har prøvet at finde noget) Kan i komme med nogle konkrete forskelle på sunni og shia? På forhånd tak. -
Valg af studieretning...
ForumindlægHej SP! Jeg står i denne situation, hvor jeg ikke ved, hvilken studieretning/linje jeg skal vælge.. Jeg står i et dilema mellem den naturvidenskablige studieretning: Bioteknologi A - Mat A - Fysik B og den sproglige studieretning: Kinesisk A - Engelsk A - Mat B Jeg interesser mig for k... -
Homers sammenligninger i Odysséen
ForumindlægSammenligninger siges at være noget der ofte ses hos Homer, men hvad betyder sammenligningen i Odysséens 5. sang, v. 488-493 - nogen der ved det??
