Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 11561 til 11580 af 25374
-
Fejl på siden, eller blot et bevidst irritationsmoment
ForumindlægVed ikke om det bare er mig der oplever det, men på det seneste er det blevet sådan at når jeg læser en hvilken som helst tråd, og trykker tilbage (i oversigten/historien), skal jeg trykke op til 5 gange før den går en side tilbage. Jeg har bemærket at den med jævne mellemrum loader noget koder ... -
SRP - Matematik & dansk
ForumindlægJeg vil gerne skrive i matematik A og i dansk A. Har tænkt på den type opgave man kan lave, hvor man skriver en naturvidenskabelig artikel og derefter analyserer den i dansk. Mit problem er bare emner !!! Jeg skal snart komme med et emne jeg vil arbejde med, men er helt blank. Jeg er ikke den... -
Erik morsing
ForumindlægJa! - Nu er der så mange som der har oprettet indlæg om Erik Morsing, og havde lige lyst at gøre det samme :) - Velkommen, atter, atter, atter igen :p -
Klage over SRP
ForumindlægHej, Her i forgårs fik jeg efter lang ventetid min SRP retur, hvilket mildest talt gav mig noget af et chock. Jeg fik karakteren 4 - som på mange måder er mig en gåde. Jeg havde som minimum forventet et 10-tal. Det skal siges, at jeg skrev i fagene samfundsfag A og historie A om Krisen i Ukrain... -
´rettelse af mini oversættelse. afl. i morgen
ForumindlægHej . Vil I ikke være søde og se om det er nogenlunde rigtig? så er I super søde :) Det skal afleveres i morgen. :S 1)Hvem har fortalt faderen historien? Wer hat den Vater der Geschichte erzählen. 2)Vi fortalte bageren historien. Wir erzählten dem Bäcker die Geschichte. 3)Hvorfor har... -
ekstreme karakterspring
Forumindlægsad og tænkte på om der egentlig er andre der i deres gymnasietid, har oplevet voldssome karakterspring. Har selv oplevet at gå fra 7 til 10 ved et enkelt læreskift i historie, og oplevet samme forskel indenfor dansk med 7 i mdl og 10 i skriftlig.siger det ik ret meget om hvor subjektive og unøja... -
Forbedring af karkter..
ForumindlægHej jeg går i 9. nu og ville rigtig gerne have et gennemsnit på 6+ så jeg kan gå på gymnasiet.. er der nogle der kan hjælpe? Har brug for hjælp til følgende: Fysik Dansk-Stavning Dansk-læsning Historie Kristendom Biologi Jeg læser en bog lige nu for at forbedre Stavning og læsning... Tak for hjælpen -
Kildekritik afsnit
ForumindlægJeg skriver SRP i engelsk og historie og har aftalt med min vejleder at der i min opgave skal indgå et afsnit om kildekritik. Men hvad skal jeg skrive i det afsnit? Hvilke punkter skal jeg komme ind på? Skal jeg bare gennemgå alle de bøger jeg har brugt og diskutere om de er pålidelige eller ej? ... -
Dårligt skolesystem?
ForumindlægDa jeg gik i 9. klasse fik jeg studievejledning, jeg synes det var til grin. Det var sådan set bare min klasselære der spurgte hvad jeg godt kunne tænke mig at lave efter folkeskolen og hvad jeg gerne ville arbejde med senere i livet. Når jeg så remsede nogle af tingene op kunne hun sige ud fra h... -
fransk tekst.. Rette for fejl..
ForumindlægHej jeg har ikke haft fransk i så lang tid. Vi har fået som lektie at skrive en stil om en mystisk historie. Jeg vil gerne bede jer om at rette for fejl og sætningsfejl hvis i kan. Her er historien. tag jer god tid om at læse den for nogle steder kan det være svært at forstå det: Une historie ... -
gennemgang (:
ForumindlægTænkte på om der var nogle der ville give lidt respons på min synopsis. den skal afleveres omen time, så hvis der var nogle der var hurtige, kunne det være dejligt! :D Problemstillinger: 1. Hvad siger etologien om forskellige dyrs seksuelle adfærd? 2. Hvordan fremstilles Amalie i Reality ga... -
udenrigspolitik?
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive SRP her snart - Historie og Samfundsfag og jeg har et par grundlæggende spørgsmål til mine fokuspunkter, som jeg håber I er vilige til at hjælpe mig med! 1. hvordan kan jeg undersøge samarbejdspolitikens indflydelse på danskernes selvforståelse(af udenrigspol... -
Digt analyse
ForumindlægJeg har fået en opgave som handler om at analyser og fortolke et digt. Jeg har meget svært ved at forstå digtet og jeg vil blive glad for hjælp og input som vil gøre at jeg bedre kan forstå digtets tema og budskab. Men jeg tager gerne imod alt hjælp, f.eks. hvis det er rytmen i digtet der er vigt... -
Tysk, øvelse 9klasse
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse og har været så heldig at skulle lave nogle 1.g opgaver.det kunne være lidt kæmpe sejt hvis de var fejlfrie... så håber der sidder en derude der kan hjælpe med at rette følgende opgaver.“Einfach so s. 48 ø.3”legen / liegenBetina lagde avisen på bordet:Betina legen die Zeitu... -
Rettelse af tysk - HASTER
Forumindlægopgaven lyder på følgende måde: omskriv præpositionsforbindelserne i de følgende sætninger til indirekte objekter og oversæt sætningerne til tysk. 1. Læreren køber en kage til klassen - Der Lehrer kauft der Klasse einen Kuchen 2. Moderen synger en sang for barnet - Die Mutter singt des Kind ... -
Spansk oversættelse. Rettelse ..
ForumindlægHej. Jeg har en opgave hvor jeg skulle oversætte en tekst. Jeg ville blive glad hvis nogen kunne rette min oversættelse. Helst grammatikken. Oprindelig tekst: Børnehjemmet er en spansk film fra 2007. Instruktøren hedder Juan Antonio Bayona. Produceren er Guillermo del Toro. Han er fra ... -
Akut HJÆLP lovgivning i eu lande, og retsager- skal aflevere om lidt
Forumindlæg1. EU har vedtaget et direktiv, der strider mod gældende dansk lov. Direktivets frist for indarbejdelse i EU- landene nationale lovgivning er d.1.10.2006. en virksomhed kan få økonomisk tilskud, når direktivet bliver en del af dansk lovgivning, men d.1.11.2006 har Folketinget stadig ikke fået ved... -
Hjælp til sætninger(engelsk)
Forumindlægjeg håber virkelig der er en eller anden som vil være sød og rette de her sætninger, da jeg ikke er 100 % sikker på de er rigtige (: 1. Jeg håber virkelig, at mine forældre aldrig kommer hjem. - I really hope that my parents’ are never coming home. 2. Han troede bestemt, at han fejltagel... -
Danmark, dejligst vang og vænge
ForumindlægHej Jeg skal analysere en dansk sang: Danmark, dejligst vang og vænge. Er der nogen som har arbejdet med denne før og som gerne vil hjælpe? Det er til på mandag. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad den handler om og om den referer til nogen krig? Her er teksten: 1. Danmark dejligst vang og v... -
Tysk B ALS-WIE
ForumindlægKunne godt bruge noget hjælp til nogen ALS og WIE sætninger 1. Thomas er lige så høj som Nobert, og han er højere end Joachim. Thomas ist so hoch wie Nobert, und er ist höher als Joachim. 2. I går var det koldere end i dag. Gestern war es kälter als heute. 3. Haner dummere end politiet tillader. ...
