Søgning på: engelsk brev. Resultater: 11641 til 11660 af 25907
-
Semester vs blok?! :O
ForumindlægNogle, der kan forklare mig, hvad forskellen er på semester og blok? Spørgsmålet opstår i forbindelse med min studiestart på uni :) Tak! -
Tysk-rettelse
ForumindlægIch schreibe mit Hoffnung, dass sie diesen Brief erhalten will. Ich weiss nicht wie viele Jahren gegangen sind, seit ich dich sah. Ich habe das ganze Zeitgefühl verloren und ich zähle nicht mehr die Sommern, weil es hier nur Winter ist. Hier in Sibirien ist es temmlig kalt, nur Schnee, niemals Re... -
Hjælp til metoder i AT (his, psyk)
ForumindlægSå er det AT eksamen tid, og jeg skal på fredag aflevere min synopsis, men jeg er blevet lidt i tvivl om metodeafsnittet. Mit emne er "Slaget ved Stalingrad" og jeg skriver i henholdvis historie (A) og psykologi (B), så min problemformulering/problemstilling ser sådan ud: "Hv... -
Job ansøgning
ForumindlægHvordan skriver man en job ansøgning jeg er 15 men bliver 16 den 27 januar 2016 -
skr.karakter
Forumindlægerher nogen som ved hvornår vi kna få vores skriftlige karakterer at vide, altså udover den dag vi får udleveret karakterbladet??er nemlig meget nysgerrig.. -
FSA Skriftlig Fremstilling Maj 2012
ForumindlægHej ! Hvad syntes i om emnerne i FSA Skriftlig Fremstilling Maj 2012? Hvilke emne/genre valgte du? -
Augustus Leopold Egg: analyse af billede
Forumindlæghttp://tate.org.uk/collection/N/N03/N03278_9.jpg Jeg skal analysere dette billede, men jeg kan ikke rigtig finde noget infomation omkring dette billede på nettet, så jeg tænkte at nogen herinden, der kendte noget til dette billede... Kunne også godt bare bruge en masse "guldkorn" :) ... -
Primtal
ForumindlægJeg har fået en opgave af min lærer, hvor jeg skal bevise: At summen af to primtal, hvor p>2, giver et lige tal. Fx 5+3=8. Hvordan skal jeg gribe dette problem an? -
Eksamen - vietnamkrigen
ForumindlægJeg har lige trukket mit emner og har 24 timer til at arbejde på det. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det? Skal man lave problemformulering og problemstillinger? Hvor mange af kilderne skal man bruge? Er der evt. nogen derude som har haft noget lignende og har lyst til at dele af deres er... -
Oversættelse ;)
ForumindlægHej, jeg håber at der er nogen som har lyst til at kaste sine kristiske øjn' på denne oversættelse! Mvh Chili På forhånd tak! Independent Television Commission 16 William Morris Way London SW6 30 Marts 2006 National Consumer Council 165 Warwick Road Kensington W14 Thank you for your lett... -
oversættelser tysk
ForumindlægNogen der kan hjælpe med disse 10 linjer? Hvor korrekt er det? Vielen Dank für Ihren Brief vom 1. September Wir können ihnen folgende waren anbieten: In dem Katalog finden Sie die Preise. Die Preise der Fabrik gelten einschliesslich der Fracht. Wenn Sie vor 1. Mai bestellen, ... -
Bestikkelse, at snakke sig til en karakter
ForumindlægHej. Jeg går i en klasse i 3.g, hvor en elev brokkede sig over en årskarakter på 6 og fik så 9. Denne er altså i 3.g og tæller. Synes I det er i orden at man kan få den ændret ved bare at tale med læreren om det ? Jo og så er der også en klassekammerat, som taler om at bestikke en af kontorpers... -
Jobansøgning layout
ForumindlægHej! Jeg er i gang med en opgave i modtagerrettet kommunikation, hvor jeg skal skrive en jobansøgning. Er der nogen, der kan give mig et link eller forklare mig, hvordan opsætningen er på en jobansøgning? -
High school istedet for 1.g
ForumindlægJeg vil rigtig gerne tage et år på high school i England efter 9. klasse, men jeg er dog ikke sikker på om jeg har lyst til tage 10.klasse. Kan man ikke tage et år på highschool, og så derefter tage i 2.g? Hvis man kan, er der så nogle bestemte gymnsasier, som man skal søge ind på, eller kan ... -
kan i oversætte det her til dansk?
ForumindlægMeine still von musik umfasst. Af die aufgabe, wir haben bekommen, kann wir sieh, eine mädchen und eine junge, der ist laufend Ich liebhaber musik, weil der musik tu mich sehr heiter. -
almeria fc
Forumindlæghej Jeg har fået tilbud fra fodboldklubben almeria, men jeg ved ikke om jeg skal accepter det. For jeg vil ikke miste mine venner her fra eller familie og uddannelse. vh Fassos -
Hjælp til optagelse.dk
ForumindlægHej allesammen. Jeg har netop udfyldt via kvote 2 hvor jeg har skrevet, at jeg har været ude at rejse 6 måneder og arbejdet 6 måneder. Jeg har underskrevet med digital signatur og informationen er blevet sendt. MEN - skal de ikke have nogen former for dokumentation, med at jeg har været ude ... -
skr. eksamenskaraktere
Forumindlæghej med jer.. vi har idag fået vores skr. karaktere.. og jeg undrer mig over at halvdelen af klassen er dumpet i skr. MAT A ? giver det nogen mening? der var også nogle der sagde at 42 % var dumpet på LANDSPLAN?????? det giver da slet ingen mening? hvr kan man se statistikker? -
Hvornår hedder det overfor/over for?
ForumindlægJeg vil gerne have forklaret reglerne om hvornår det hedder overfor og overfor. Det første er når det er en præposition og det andet når der er tale om et adverbium. Men hvornår kan man aflæse hvad det er? Giv gerne eksempler. -
Et juridisk spørgsmål
ForumindlægJeg har fået en CD tilsendt i dag (30/6), som jeg ikke mener at have bestilt, men det kan da godt være, at jeg har trykket et forkert sted. Nu vil jeg returnere den, og der står, at den kun kan returneres, såfremt filmen omkring den ikke er brudt. Men der var slet ingen film omkring, og den så og...
