Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 11741 til 11760 af 14099
-
Hvis du sad i USA's udenrigsministerie.
ForumindlægHej! Hvad ville i foreslå, hvis i en samf-opgave skulle lade somom at i er i USA's udenrigsministerie og ska lave en plan til præsidenten hvordan de skal forholde sig for at bekæmpe terrorisme?? Nogle gode ideer? På forhånd tak;) -
International virksomhedskommunikation-Jobmuligheder?
ForumindlægJeg overvejer at læse international virksomhedskommunikation i engelsk på AU næste år, men har hørt at detr er meget svært at få job som færdiguddannet, hvis man studerer det? Er det korrekt? Vil det være bedre at vælge marketing and management communication eller er der også høj arbejdsløshed so... -
***Noget at tænke over***
ForumindlægHej allesammen! Jeg fik den her i en mail i dag, som virkelig rørte mig. Jeg vil opfordre Jer ALLE til at se den, det tar kun 2min, men... Sult er ikke politiske problemer. Det er virkelighed. Hvis ikke du tror mig, så gå ind på dette link, og hent denne pp. Hvis man bare har en lille smule me... -
Er der nogle som kan hjælpe mig med at forstå denne sang
Forumindlæghttps://www.gugalyrics.com/lyrics-771058/klondyke-blind-passager.html. Det er 3 strofer i sangen, og strofe 4 er bare gentagelsen af omkvædet. Hvis der er en som kan sætte nogle ord på hver strofe. Jeg har selv prøvet mig lidt frem, og vil gerne se om jeg overhovedet har forstået sangen. Jeg... -
Ønsker en bekræftelse
ForumindlægHej folkens Mit ønske er, efter 3g, at læse psykologi i Ålborg. Men problemet er, at jeg skal have 9,0 i snit, hvilket jeg håber er muligt. Mit snit, ligger umiddelbart på 7,5.. Tror I det er muligt, hvis jeg kæmper, og yder en indsats - at jeg kan ende med 9,0 eller højere?? Har I egne elle... -
Kan fravær fjernes?
ForumindlægHej allesammen, Jeg er kommet i en lidt speciel situation... Jeg har - allerede her i grundforløbet - fået rigtig meget fravær, desværre. Heriblandt sygdom, hvilket er rigtig irriterende. Jeg har aldrig været syg og så rammer det mig lige i starten af Gym.. Jeg har overvejet lidt at... -
Konservative - Mærkesager -
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge om Konservative folkepartis mærkesager. Spørgsmålene lyder sådan her: 1. Hvad er partiets mærkesager lokalt ? 2. Hvad er partiets mærkesager nationalt ? Evt, find¨på mere.. På forhånd tak . -
Opgave A og B - hjælp til forståelse
ForumindlægHej. Man skal vælge imellem to opgaver, de lyder således: Opgave A: Du skal inden for emnet "Fremtiden – visioner og forudsigelser" udarbejde en synopsis, der kan danne udgangspunkt for den mundtlige prøve. Du skal vælge en naturvidenskabelig eller en samfundsvidenskabelig forudsigel... -
Kan jeg komme ind på 2 årig STX?
ForumindlægHej folkens. Jeg har for nylig afsluttet min elektriker uddannelse, som jeg aldrig har brændt for. Jeg tog kun uddannelsen fordi, jeg ingen interesse havde for noget som helst, på det pågældende tidspunkt. Nu har jeg en plan, eller rettere en "drøm" om det (i mine øjne) perfekte stu... -
konklusion
ForumindlægHej:) Skal min konklusion indeholde min diskussion og vurdering, hvis jeg bliver bedt om at diskutere og vurdere i problemformuleringen. Eller skal jeg kun skrive vurderingen? på forhånd tak:) -
Hjælp til statskundskab, AU og KU
ForumindlægHalløj, Jeg er i gang med mit andet sabbatår, men regner med at søge ind på studie til sommer. Jeg har altid været enormt interesseret i samfundsfag, navnlig international politik og forholdet mellem politik og medier. I folkeskolen havde jeg en klar ambition om at blive journalist, men efter je... -
er ****** sur!!
ForumindlægHvordan kan det være at vores historielærer giver os op til 20 siders historie for? Jeg kan jo overhovedet ikke følge med i historie!! Hun brokker sig altid over at jeg ikke siger noget i timerne, men så kan hun da fand** også tage hensyn til os andre! største delen bruger deres computer til at... -
Hvem står bag Studieportalen?
ForumindlægJournalisthøjskolen havde optagelsesprøve i dag. Et af spørgsmålene i videnstesten lød: Hvem står bag hjemmesiden Studieportalen, hvor man kan hente færdige opgaver fra ungdomsuddannelserne? - Danske Gymnasieelevers Sammenslutning - Freeway ApS - Danske Skoleelever - Skype Studienet.dk er ejet ... -
Depression? - Svar venligst :)
ForumindlægHej Alle, Er en pige på 17, som har b12 mangel, D-vitamin mangel samt jern mangel og blodmangel. Læste om hvad disse "mangler" kunne gøre ved mig, og fandt ud af en masse ting. Bl.a. at jeg kan føle mig træt, svimmel, hjerbanken etc. Her på det sidste har jeg være MEGET deprimeret, jeg ... -
Essay
ForumindlægHvad er et Essay ? -
fejlkilder=> spørgeskemaundersøgelse?
Forumindlæghvilken årsager er der til eventuelle fejlkilder i ved en spørgeskemaundersøgelse? -
Nogen der vil se på min Dansk eksamen
ForumindlægNogen der er interesseret i, at læse min dansk studentereksamen fra i dag igennem og kommentere den? -
Oxidation og reduktion
ForumindlægSøger hjælp til hvordan oxidationstallene skal gives (se vedhæftet fil) hilsen jeres ven -
Strukturering af eksamen
ForumindlægHej. Skal op til AT-eksamen imorgen og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal strukturere min fremlæggelse og hvad der skal inddrages. Især perspektivering og metodeafsnit. Har skrevet om doping i samfundsfag og idræt og har primært brugt Verner Møller og hans positive syn på doping i cykling og el... -
Freud
ForumindlægHej alle. Jeg har valgt at arbejde med Freuds teorier i AT og har valgt fagene Dansk A og Samfundsfag A. Er der nogle der har nogle idéer til hvordan man kan få de to fag til at samarbejde ? Og er der nogle der kender nogle noveller som er Freud relateret ? Min problemformulering lyder indtilvide...
