Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11841 til 11860 af 57177
-
Hjælpemidler ved mundtlig eksamen samfundsfag?
ForumindlægHej Jeg går i 3.g og i morgen skal jeg til mundtlig eksamen i samfundsfag, og jeg vil bare lige sikre mig, at det er tilladt at have alle sine noter fra undervisningen med ind til selve eksiminationen også selvom jeg er på den gamle ordning. Jeg skriver fordi, der var en censor i dag, som åbentb... -
Gode råd - Matematik A-Niveau
ForumindlægHejsa igen igen (i må undskylde alle mine indlæg, jeg har bare et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.Jeg skal have matematik på A-niveau her efter sommerferien og jeg kan ikke lægge skjul på at matematik er et fag man skal bruge mange timer på, hver dag. Jeg har desværre set at mange folk &... -
Er denne eng. oversættelse korrekt?
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med at kigge denne oversættelse igennem? :) Danske version: Hun så på sig selv med kritiske øjne: ørerne var for store, næsen for lille, håret var OK, men huden var fuld af bumser. Hun misundte piger, som var lidt ældre end hende. De virkede sikre på sig selv, når de... -
Nyeste tid
ForumindlægJeg står også og mangler noget omkring hovedtrækkende for Nyeste tid eller i det hele taget noget om nyeste tid.. Nogle der ligger inde med noter ller lign. -
humanist
ForumindlægHej Jeg kan godt lide at analysere, men jeg er også et 'bankmenneske', jeg tænker på at tage noget med finans, men på den anden side er jeg også rigtig god til det med fx sociolinvistik, lad os bare sig jeg godt kan lide dansk. Jeg vil slet ikke være lærer, og støttepædagog lyder rigti... -
Det bestemte integrale
ForumindlægHej, kan I hjælpe mig med nedenstående opgave? -
Kan IKT faget på HTX hæves fra "C-Niveau" Til- "A-Niveau"?
ForumindlægHej alle SP'er. Håber i kan besvare mit spørgsmål vedrørende Hævning af fag.- Spørgsmålet er ved overskriften!- Tak på forhånd -
Rettelse af kortere tekst
ForumindlægHej, jeg er ved at være ved vejs ende med min engelsk afl., men vil dog gerne have jer til at kigge min sidste opgave igennem. Der er både den engelske tekst + hvad jeg mener på dansk. Der kommere mere senere, men i mere end velkomne til at kigge det første her igennem.På forhånd tak!Outsourcing ... -
oversættelse
ForumindlægWee , sleekit, cowrin, timrous beastie, O ' what a panic's in the breastie! Thou need na start na awa sae hasty Wi' bickering brattle!I wad be laith to rin an'chase thee , We murdering pattle! I'm truly sorry man's dominion Has broken Nature's social union, An justif... -
Romantisme/biedermeier, modernisme og digtanalyse
ForumindlægHej alle! Jeg er i den heldige situtation at skulle op til studentereksamen i dansk (gab..) Det har aldrig været mit stærke fag, og jeg har et par hurtige spørgsmål som jeg utrolig godt kunne tænke mig at en der vidste lidt mere om emnet (end mig..) kunne svare på. Jeg har ledt overalt, og jeg s... -
Er der kongruensfejl heri? kort
ForumindlægDen nedenstående var en fejl :) Er der nogen kongruensfejl heri? Her selv rettet igennem man kan jo godt være, at jeg har overset nogle. Skal foucus laves om til focuses? Og skal discuss laves om til discusses? Grammar Questions Lydia Davis focus in this text in how we speak and sometimes what ... -
Hjælp.. årsprøven..
ForumindlægJeg skal op i mundligt fysik som 8.klasses årsprøve..Men jeg har smidt alle mine noter og opgaver ud. Nogle der kan og vil hjælpe mig? Jeg er virklig i nød..Det primære jeg skal have noter og forsøg i er:- Syrer- Baser- Salte- EnergiAlt på 8.- 9. klasses nivaeu..Håber at I vil hjælpe mig.. -
engelsk stil som skal rettes!!
Forumindlæghar prøvet at se min stil igennem ord som jeg har skrevet forkert i, så ville meget gerne have en lille hånd af jer mennesker derude! Family travel I saw my friends for the last time, because I’m not going to see my classmates anymore. After the holiday I´m going to another schoo... -
Hjælp! Studentereksamen/årskarakterer
ForumindlægHej alle! Jeg har lige et spøgsmål som jeg håber nogle kan svare mig på! Gælder alle ens årskarakterer i ens eksamensgennemsnit (STX) eller er det kun de fag man ikke kommer op i som gælder? Altså får man så 2 gennemsnit når man er færdig? Et for alle ens årskarakterer og et for alle ens eksamens... -
Oversættelse søger gennemlæsning
ForumindlægJeg ville være utrolig glad, hvis der var nogle som gad at kigge min oversættelse igennem og tjekke den for gram. fejl! Tak på forhånd!!Translation: Obesity has become one of the greatest health problems in the western world, especially in the U.S.A. Who is responsible for our excess weight? An a... -
Engelsk oversættelser
ForumindlægJeg har lavet 5 oversættelser: 1. The Whitemans had always lived quite traditionally. 2. They had their roots in Victorian England, and thought that the development in modern Europe went far too quick. 3. Earlier they have had their permanent cabin at the Queen Mary, they have visited most of ... -
tillægsord og biord
ForumindlægHej, har denne opgave for til onsdag - har ikke helt fået fat i det.. Det tykke er det som jeg skal rette (og har rettet... Our prices are extreme low. (tillægsord) Yes, they are very reasonable (tillægsord). We can promise you a surprisingly (biord) short time of delivery. We shall ex... -
Om tandpleje
ForumindlægHej Jeg er på 2 år i Htx, og synes efterhånden det er for svært og jeg tror jeg ikke kan klare det længere. Men jeg vil heller ikke går ud af den, jeg vil fortsætte til en videre uddannelse, hvor der ikke kræves så høj karakter. Jeg har hørt og har også søgt på nettet, at tandpleje kun behøver a... -
Tilbyder lektiehjælp i hovedstadsområdet
ForumindlægHej! Jeg er en 19-årig pige, der her til sommer blev student. Det blev jeg med linjefagene engelsk A, samfundsfag A samt biologi B og matematik B. Jeg har afsluttet med 12 i alle mundtlige eksamner, og har endt med et snit på 10,5. Derudover har jeg passet børn så længe jeg kan huske, og har tidl... -
Læse op til HTX start :)
ForumindlægHejsa :) Jeg starter på HTX her efter sommerferien, og vil gerne holde min hjerne super skarp :P Men hvad kan jeg forvente at møde i det halvårige startforløb? Jeg vil være lykkelig (virkelig lykkelig), hvis nogle har nogle gamle opgaver fra 1.g, fag er ligegyldigt :D På forhånd tak :)
