Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11921 til 11940 af 63055
-
Haster en sætning
Forumindlæghvordan siger man "undskyld jeg først svarer nu" -
Hjælp!! Klumme Hvor går grænsen? Er gået i stå Offenlig steder
ForumindlægHej studieportalen. Skal lave en klumme til på mandag, er kommet i gang men er gået i stå. Her er det jeg har skrevet håber at i kan kik starte mig op. Vil i også please rette kommafejl og stavning. tak på forhånd. Bip, bip bip. Aarh nej ikke igen. Ikke den skide mobil igen. Det er sku da fjerd... -
Massetiltrækning
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave i en fysikrapport at beskrive noget om massetiltrækning, og lave en beregning. Nogen der kan hjælpe mig med dette? Jeg kan nok godt skrive lidt om massetiltrækning, da jeg godt kan finde noget info om det, men jeg kan ikke finde ud af at lave en beregning.. På forhån... -
skifte gymnasium
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har virkelig brug for jeres hjælp og jeg håber at I vil svare mig hurtigst muligt. Jeg har nu gået i 1.G siden sommerferien sluttede, men jeg kan seriøst ik lide min klasse. Er det muligt at skifte gymnasium? skal jeg kontakte min studievejleder oder was? Please hjælp, for det... -
Adjektiver
ForumindlægHej allesammen..Jeg har lavet 16 sætninger som omfatter adjektiver.. Har ikke den store forstand for dette, så håber at der er nogle som vil læse dem igennem og komme med de rettelser der nu er..Den danske tekst står længere nede på siden..Engelsk:She borrowed the biggest and the newest house.The... -
Øvelseshæfte 2
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogen der har den blå bog i engelsk, hvor der står oversættelser i, og bogen hedder øvelseshæfte 2 og er blå. Vil I ikk være sød at skrive hvad alle oversættelserne hedder, altså overskriften på alle sammen? -
engelsk eksamen/årsprøvi imorgen!!
Forumindlæger der noget derude der ligger inde med nogen gode fif til engelse eksamen /årsprøve?? jeg går i 2. g. og skal have engelsk til næste år. men jeg skal op til eksamen imorgen og den eksamen/årsprøve tæller 1/3del af den samlede karakter som skal stå på mit studenterbevis.så jeg ville høre om der e... -
1 spørgsmål ang. dansk årsprøve
ForumindlægHej..er det en gammel eksamenssæt man får i SKRIFTLIG DANSK ÅRSPRØVE I 2.g??hilsen Carolina -
Hvornår kan man få sin skriflige eksamenskarakter?
ForumindlægTjae, som overskriften siger:Hvornår kan man få sin skriftlige eksamens-karakter? Bliver man nødt til at vente til den dag man får udleveret pappet, eller kan man få det af vide før?Jeg har hørt at hvis man er i fare for ikke at blive student, så kan man få det af vide d. 10., men hvad med os and... -
En Eksamenstil !
ForumindlægHey..Jeg vil meget gerne have en vurdering af min stil af en med forudsætningerne for det.Det er B-niveau dvs. kun et essay og oversættelse.For jeg er lidt bekymret..så hvis der er en der gider at bruge 5-10 min. på det, er det perfekt -
3 pers ental
Forumindlæghvordan siger man 3 person ental på engelsk.. altså jeg vil skrive: og så kan man også høre, når man læser, at det er et eventyr, da det er skrevet i 3. person ental. -
Ordbog
ForumindlægEr der nogen der kender en dansk-engelsk ordbog, hvor man kan oversætte sætninger??? -
Korte sætninger
ForumindlægHej. Jeg håber, at der er nogen, som vil rette mine oversættelser. På forhånd tak. 1. De rige i England mærkede også den økonomiske krise. 2. Den rødhårede var skotte. 3. Jeg føler mig lidt syg i dag. 4. Kineserne forstår ham ikke, for han er japaner. 5. Næste dag besøgte russeren polakkerne... -
Engelsk
ForumindlægHej :) jeg har forsøgt at finde flere forskellige råd omkring forberedelse til mundtlig engelsk men enten har opslaget været for gammelt eller på for lavt niveau. Derfor vil jeg spørge om i har nogle råd til hvordan man får en nogenlunde karakter i engelsk? Jeg er begyndt at læse teksterne... -
Bevis af rødder for andengradsligning.
ForumindlægHej alle Jeg har et spørgsmål til omskrivningen af andengradsligningen ax^2 + bx + c = 0 i forbindelse med beviset for dens rødder. Ved første omskrivning skal man gange med 4a på begge sider af lighedstegnet, men hvordan i al verden kan det give følgende: ax^2 + bx + c = 0 | Der ganges hereft... -
Hvordan?
ForumindlægHvordan ville man sige : Men lykke varer ikke evigt? -
Konkurrenceevne!!!
ForumindlægHvordan defineres en VIRKSOMHEDS (VØ/Afs), og ikke et lands(IØ), konkurrenceevne? Nogen der har en relevant kilde? -
Hvordan løser man en tredjegradsligning i hånden?
ForumindlægHvordan løser man en tredjegradsligning i hånden? Er der en smart metode, a´la diskriminantmetoden ved andengradsligninger? -
hjælp det haster.
ForumindlægARGH! Min hjerne er fuldstændig koblet af, og står med en opgave, som lige så godt kunne være tyrkisk.. Jeg skal følgende: en eksponentielt aftagende funktion er givet ved f(x) = 100 * e^-0,2*t -0,2*t det er selvfølgelig opløftet. **Bestem halveringskonstanten.. Hvordan gør jeg det, jeg ... -
Engelsk grammatik hjælp
ForumindlægJeg har denne engelsk tekst som jeg har kommenteret ud fra en artikel. Men jeg har det svært med de grammistike ting, og vil hører om der var nogle der gad og pege på de ting jeg skulle lave om. A) Comment on and give your opinion on why an increasing number of kids skip classes or drop out of ...
