Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12601 til 12620 af 176852
-
mundtlig mat a. Potensudvikling.
ForumindlægEr der nogen der kan svare mig på hvilken betydning a og b har, og hvordan de kan bestemmes? -
Isoler a i formel
ForumindlægHej alle. Jeg kan simpel ikke finde ud af, hvordan jeg isolerer a i denne formel: k=k*(3+a(x-x)) Jeg skal bruge det som et led i en opgave, men jeg kan ikke komme videre uden at finde a. Håber nogen kan hjælpe :) -
Differentiere mht. a og b
ForumindlægHej Jeg arbejder med følgende: q(a,b)=ln(a21*b6)-53,39392 Den skal differentieres mht. a og b. Jeg går ud fra at differentieret mht. a bliver til men jeg er ikke helt sikker på om det passer heller. Hvordan differentierer man så mht. b? Tak på forhånd -
Parametrene a og b
ForumindlægJeg skal forklare om parametrene a og b, men jeg kunne godt bruge lidt hjælp. Jeg ved godt at a er hældningskoefficienten og b er skæringspunktet på y-aksen. Men hvad er a og b mere ? -
hvad kaldes a og b i potensfunktioner?
ForumindlægI lienærfunktioner a = hældningskoefficienten og b - begyndelsesværdien eller skæring med y-aksen. Men er blevet i tvivl om hvad a og b er i potensfunktioner.? På forhånd tak. -
bestemme tallet a??
ForumindlægBestem tallet a, så ∫93(√x+(a/√x)dx=12 Er HEEEELT væk! o_O -
Bestem a og b
ForumindlægHej, hvordan er det man bestemmer tallene a og b i en eksponentiel funktion, når man fx kender dette ved funktionen:?f(0)=1560 og f(8)=2890Dvs. f(0)=b*a^0=1560f(8)=b*a^8=2890Går ud fra at det har noget med vækst? -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej er der nogen som ved hvilke analyser er gode at have med til eksamen. -
Skift til Mat A
ForumindlægHej alle! Nu er det snart tid til at vælge om man vil blive på sin studieretning, eller skifte. Og jeg overvejer kraftigt at skifte til science. Men er lidt bange for matematikken, som jo selvfølgelig er på A på den linje. Er der nogen som vil forklare lidt hvilke emner de når rundt om og, hvo... -
bestem konstanten a
ForumindlægHej, Jeg skal bestemme konstanten for a i disse to ligninger : y = 2x + 1 y = (a +3) x+3 Nogle der kan hjælpe mig, og evt. skære ud i pap hvad jeg skal gøre? :-) -
Bestemmelse af komplementmatricen K(A)
ForumindlægJeg har fået stillet opgaven: Bestem komplementmatricen K(A) og bruge den til at bestemme A^-1. Bemærk at A og A^-1 begge to har alle deres indgange i de hele tal Z. Tror godt jeg kan finde ud af at bestemme A^-1 Mit problem ligger mere i komplementmatricen. 5 0 2 A= 0 1... -
Hvad er a,b og c i denne formel?
Forumindlægy = x^2-x-2 Kan det passe at a er 1 og b er 1 og c er -2 eller er b -2 ?? -
Eksamen <> årsprøve
ForumindlægNår man går til mdt. prøver:Er man så mere nervøs til eksamen i forhol til årsprøven, fordi den gælder for noget? -
Eksamen, hvad slags spørgsmål???
ForumindlægHej jeg skal snart op til eksamen i 3.g i matematik... Jeg ville høre om der var nogen der ved hvad slags spørgsmål man får og hvor brede de er?? Hvor mange beviser skal man cirka lave??? Eller er det mest teoretiske spørgsmål?? Håber nogen gider svare... :) -
Udeblivelse fra eksamen STX
ForumindlægHej Jeg har valgt ikke at tage min sidste eksamen, og ville lige spørge om der er nogen herinde der ved hvad man skal gøre for at lukke sit eksamensbevis? skal man vælge HF-enkeltfag eller gymnasiel supplering? Tak for forhånd -
En god mundtlig eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op her i næste uge. Vejret er jo i top, så motivationen til at læse er ikke helt i top. Men i hvert fald er jeg meget i tvivl om hvordan man laver den bedst mulige dansk eksamen. Så vil værdsætte det meget, hvis der var en venlig person der vil skrive lidt om hvad man skal lægge v... -
Nøgleord til billedkunst eksamen?
ForumindlægHey allesammen. jeg står og skal op til billedkunst eksamen om to dage, og er igang med at læse op, men jeg føler at jeg mangler en masse nøgleord, som man kan referere til i stort set alle sammenhæng :) så jeg tager imod alle forslag. :) -
Bestem a & b.
ForumindlægJeg har fået et skema, hvor der er 2 rækker. Vanddybde: 10, 50, 200, 2000, 4000, 7000 (m) Hastighed: 36, 79, 159, 504, 713, 943 (km/t) Funktionen kan beskrives ved: f(x)=b*x^a hvor f(x) er hastighed (km/t), og x er vanddybde (m). Jeg skal bestemme a & b. Samt bestemme hastigheden på 120 m dyb... -
HASTER! Vdr. eksamen i old
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til eksamen i old (på gymnasiet - c- niveau) på mandag, og jeg har lige et spørgsmål til hvordan det foregår. Må man godt have sine egne bøger med i forberedelsesrummet? Eksaminator skal jo ligge et rent eksemplar derind, men må man derfor ikke have sin egen med. Har jo... -
24t. til tysk EKSAMEN
Forumindlæg"Ich habe einen Traum" af Steffi Graf¨ hedder teksten, og al info omkring denne og emnet "Körper und Identität" modtages med kyshånd :) Jeg vil SÅ gerne nå et 10-tal! (ligger normalt på 7 - ny skala) Mange hilsener fra mig (2.g mdt. tysk B-niveau eksamen)
