Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 12661 til 12680 af 14099
-
fem faktormodellen!
ForumindlægHvad betyder det? -
nervøs piller
Forumindlæghej er der nogen der kender til nervøs piller eller har taget det før vil spørge om det endelige hjælper til eksamen -
studentereksamen i skr. dansk 2007
ForumindlægHej, jeg synes det kunne være lidt spændende at høre, hvad I andre synes om stileemnet i skr. dansk? (Går ud fra at prøven var landsdækkende i dag:o) - hvilket emne skrev i om? Jeg skrev om 1´eren, men synes generelt at det var nogle lidt kedelige emner og ikke de mest saftige tekster... men tro... -
Beregning af kræft vektore
ForumindlægJeg har fået stillet en opgave som omhandler vektore, og jeg kan bare ikke komme i gang med det. Her er opgaverne: http://rabi.dk/mat/opgave-a/opgave-a-opgave.html Og en vejledning til opgave 1c http://rabi.dk/mat/opgave-a/opgave-a-vejledning.html Den opgave som jeg har problemer med er 1c, ha... -
Cand.Polit
ForumindlægHej Jeg står i den situation, at jeg meget snart skal have valgt videregående uddannelse og den 5. juli er der deadline for ansøgning til de videregående uddannelser. Jeg har endnu ikke helt 100 % fået afklaret hvad der skal ske efter sommeren. Jeg har altid haft i hovedet, at jeg gerne ville... -
Hvad kan jeg bruge samfundsfag til?
ForumindlægHej, jeg skal om et halvt år træffe et valg om hvilken videregående uddannelse jeg vil på. Jeg elsker og brænder for samfundsfag, men er i tvivl om hvilken vidergående uddannelse man kan tage, hvor samfundsfag er et gennemgående fag + hvor jobmuligheden i fremtiden giver en god løn. er der nog... -
Er DTU en del af KU?
ForumindlægHej Er DTU en del af KU, synes jeg har hørt det på et eller andet tidspunkt..? På forhånd tak -
Motivation?
ForumindlægHej, har ikke fulgt med i matematik siden 2. klasse, måske endda aldrig. Strukturen, formen og reglerne gik imod min opfattelse af sjov i modsætning til sprogundervisningens kreative tilgang, hvor fantasien fik frit spil :D. Og siden da droppede jeg nærmest mat.. Er nu snart 18 og går på HF, sk... -
hvad menes der med det??
ForumindlægHej. Angående eventyrgenren hvad menes der så med at personerne kan være flade eller runde. Og hvad er et formelsprog? -
Skal man gå i udfordrende tøj, for at score en høj karakter
Forumindlæghvad synes du? er det rimeligt -
Mental forberedelse!
ForumindlægJah... vi talte i min læsegruppen, hvad vi gjorde for at forberede os mentalt til eksamen. Det var en meget sjov diskussion. Nogle af budene var: - Høre AC/DC - TNT i badet morgenen før, så hele familien vågner pga. larmen - Løbe en tur hver dag efter læsningen (plejer dog alligevel at gøre det... -
Fremtid som tandlæge
ForumindlægHej, Jeg er lige blevet færdig med mit 2-årige HF og kom ud med et gennemsnit på 10.1 uden bonus. Jeg har forestillet mig at skulle læse odontologi på KU næste år efter at jeg får suppleret mine manglende fag her start i august. Jeg vil dog gerne høre om hvor stor lønforskel der er på tandlæg... -
Emne til hovedopgave?
ForumindlægHej med jer alle, Jeg skal på et tidspunkt skrive en hovedopgave inden for finansøkonomi. Jeg er så småt begyndt at overveje mulige emner så jeg kan begynde at læse hen imod det. Jeg har et ønske om at den skal indeholde noget "game theory" da det kunne skabe vej for at bruge mate... -
jurastuderende med tørklæde?
ForumindlægHej Jeg er en pige på 19 år som går med tørklæde. Jeg er lige blevet optaget på jura Købehavn. Jeg er meget nervøs og bange, da jeg har hørt en masse negative ting om studiemiljøet. Især hvis man bærer tørklædet. Der er åbenbart ikke så mange.. Anyway, jeg overvejer nemlig at droppe det helt... -
eksamen - hvordan gør man???
Forumindlæghejsa. jeg skal til eksamen i old i morgen og er ved at få stress.. jeg kan ikke helt forstå hvad eksamenen egentligt gr ud på og hvad man skal. jeg har læst nogle steder herinde at man får en lille del af en tekst man har læst i timerne, men hvad skal man så med den?? og hvad får man ellers? hå... -
Nietzsche -nihilist eller humanist
ForumindlægJeg sidder i religionskritik, og har læst tekster der modsiger hinanden om Nietzsche. Den ene kalder ham nihilist, den anden humanist... Og der er jo nu engang en god stor forskel på disse to ting.. håber at der er nogen der kan hjælpe.. -
Jeg er ikke klar til studie - alligevel
ForumindlægHej alle. Jeg står i en rigtig kedelig situation, som jeg håber I kan være behjælpelige med. Jeg er i dag begyndt på mit første år på lærerseminariet, og jeg havde en rigtig kedelig start. Jeg er selv kun 19 år gammel, lige blevet færdig med gymnasiet og alle i min klasse var over 23 år gammel.... -
ESSAYYYYYY HJÆLP
ForumindlægHEJSA jeg skal skrive et essay om ''rimeligheden ved vejret i Danmark'', kan i give et vpar eksempler hvorfor Danmarks vejr er rimeligt. -
magten i danmark?
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklare mig hvem der har magten i danmark og hvordan de udøver den? Ville hjælpe mig meget hvis nogen ku hjælpe mig :) tak =) -
Designerbørn
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at høre hvad i mener om det at vægle/fravælge nogle æg- og sædceller fremfor andre, samt hindre arvelige sygdomme? Er det i orden, at vi i dag kan sortere i hvilke børn vi gerne vil have? Her tænker jeg på bl.a. arvelige sygdomme, men også indenfor køn, intelligens og u...
