Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 12781 til 12800 af 44201
-
Motivation?
ForumindlægHej, har ikke fulgt med i matematik siden 2. klasse, måske endda aldrig. Strukturen, formen og reglerne gik imod min opfattelse af sjov i modsætning til sprogundervisningens kreative tilgang, hvor fantasien fik frit spil :D. Og siden da droppede jeg nærmest mat.. Er nu snart 18 og går på HF, sk... -
Test din hjerne
ForumindlægTest din hjerne :) Vigtigt – Ikke snyde! Følg instruktionen så hurtigt som muligt, men læs ikke videre på næste spørgsmål førend du har svaret på det foregående. Gå ind her: http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.netbiologen.dk/fysiologi/brain23.jpg&imgrefurl=http://www.netbiologen.dk/f... -
Spansk?
ForumindlægJeg er rigtig dårlig til Tysk, da jeg bestemt ikke interesserer mig for det, men jeg haft det fra 7. klasse og pt. går jeg i 9. klasse og skal snart til at vælge gymnasium. Så mit spørgsmål er hvordan er spansk på gymnasiet? Jeg elsker spansk og jeg kan godt lide spansk musik, og jeg kan ... -
HASTER HJÆLP! MENON
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe. jeg har en kilde om menon som er skrevet af Platon. er det en andehåndskilde erller førstehåndskile? Håber du kan hjælpe På forhånd tak -
At snævre sine interesser ind
ForumindlægJeg vil gerne beskæftige mig med Islam og identitet - på en eller anden vis. Det kunne fx være i forhold til hele integration spørgsmålet, at være muslim i Vesten, terrorspørgsmålet osv. I den sammenhæng har jeg overvejet at læse Antropologi på KU. Men jeg er også begyndt at overveje RUC på det s... -
Består man selvom man har fået 00 i mundtlig dansk ved afgangseksamen på stx?
ForumindlægHej, jeg står i den uheldige situation, at jeg dags dato har fået 00 i dansk mundtlig(afgangseksamen på stx). Og så er spørgsmålet, har jeg så overordnet bestået dansk eller hvordan? Mvh. Victoria -
AT - Menneskets oprindelse. (Charles Darwin
Forumindlæghej jeg skal skrive AT nu her til den 3 marts. jeg er lidt på bar bund ang. en retning indenfor et fag jeg skal skrive i. jeg har valgt at skrive om Menneskets oprindelse, hvor jeg lægger mest vægt på den biologiske del, om genetik osv. men problemet er at jeg har valgt historie uden rigtig at ... -
Produkt til projektopgave
ForumindlægHej alle... Vi er 2 piger som snart skla have projektuge. Vores emne er Besat og vores underemne er Skønhed. Vores fokus punkt er hvorfor små piger gør så meget ud af sig selv som fx make up , hår osv. ( 4-13 år) Men vi har et problem .. Vi kan ikke lige finde på et produkt , nogle kr... -
Psykologi Eksamen C - 48 min???
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op i psykologi stx på c niveau, hvor vi har 48 minutters forberedelses tid. Har nogle spørgsmål om denne eksamen: Hvor lang kan casen være? Gode råd? Hvad forventes der man kan kunne når man har 48 minutters forberedelse i forhold til 24 minutter? Hvis i kan fortælle ande... -
AT - Hva' er det?
ForumindlægHej Hvad er AT-forløb helt præcist? Vi skal snart have AT-forløb, hvor emnet er Klodens fremtid, og nogele uger efter emnet, Krop ogsamfund Jeg kunne godt tænke mig at høre Hvad AT-forløbet går ud på? Hvad laver man helt præcist? Skal man skrive en opg osv ud fra det eller? (Jeg er 1.g... -
Nogen der ved noget ??
ForumindlægJeg skal til kultur- og samfundsfags eksamen på HF d. 23/6. Ville hører om der er nogle af jer der allerede har været oppe til denne eksamen. Er lidt nervøs eftersom det er både historie, samfundsfag og religion i en, og det er ikke mine stærkeste fag. Hvordan kommer eksamen helt til at foregå ... -
METODER
ForumindlægSkal man beskrive metoder generelt eller bare i forbindelse med sin egen opgave? -
Udsættelse af AT
ForumindlægHej folkens! I denne uge (uge 3, red.) skal vi skrive AT om Kampen for det gode liv, der var eksamensopgave sidste år. Problemet er, at jeg lå i sengen med influenza mellem mandag aften d. 13. og hele tirsdagen d. 14. Nu sidder jeg, kort før opgaven skal afleveres, uden at have skrevet noget som... -
Hvad er bilag?
ForumindlægJeg har tænkt lidt over bilag, og har ikke kunne finde noget om dette.. Jeg ved godt at bilag, kan være regnskaber, grafer, billeder osv. men kan det også være teorier hvor der er forklarende tekst til? Eller skal disse teorier, eksempelvis hofstede's kulturelle dimensioner, være i selve syn... -
åh nej, 20 minutter??
ForumindlægJeg er nok én ud af de så forfattelige mange der øver mine tekster igennem og læser op for mig selv. Jeg sidder og terper til dansk eksamen imorgen og har lige øvet min fremlæggelse igennem - 20 minutter kom jeg op på, og 20 minutter skulle hele samtalen gerne være med lærer og cencor osv, så har... -
Psykolog, hvilken studieretning?!?
ForumindlægJeg skal til at vælge studieretning, det er sidste dag for tilmelding idag! Jeg vil starte på gym. efter 9. Jeg vil gerne blive psykolog, men jeg er i tvivl om hvilken studieretning er den bedste at vælge. Please hjælp mig. Hvilken skal jeg vælge?: Kunstneriske studieretninger: Engelsk - ... -
info om eks. karakterer
ForumindlægVed godt vi får alle vores skr. karakterer efter kl. 16 i morgen, meeeen..j gik ind i "webkarakterer" for ligesom at se mine karakterer igen, og wuptii min skf. karakter i engelsk højniveau står der..j fik 9..men j undrer mig bare over hvordan dt kan lade sig gøre, at den står der?! Dt ... -
Hvad kræver det at komme ind på Niels Brock??
ForumindlægHej, jeg har lige fået de standpunktkaraltere, som kommer til at være dem vi skal bruge til at søge ind på det vi nu skal, men er ikke helt sikker på om jeg har fået gode nok karaktere, som vil bare høre om det er muligt at komm ind på ibb linjen med mine karaktere. Mine karaktere Dansk: Læs... -
Grammatik
ForumindlægHejsa!Har lige noget grammatik jeg er usikker på...Hvad er forkert i sætningen:"They want to control every little thing they do or not do" - skal man bare slette 'or not do', for at det bliver korrekt engelsk?Følgende sætninger har jeg oversat fra engelsk til dansk:1.(eng) She... -
Forslag til 3 års opgave?
ForumindlægHej.. Er lidt i krise.. Mangler et rigtig suverænt emne til 3 års opgave i engelsk! - Det må meget gerne være folk der allerede har skrevet 3 års om det emne, så jeg kan få den bedst mulige vejleding og rådgivning.. Der skal helst være "kød" nok på det, så jeg "gider" sidd...
