Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 13181 til 13200 af 18642
-
Oversættelse af 3 ord
ForumindlægHey...Jeg kan ikke finde en betydning af disse tre ord, håber der er nogen som kan hjælpe mig...1.Untautened2.Gamine3.GesaltHilsen Rasmus -
oversættelse.....er der ikke nogle SØDE mennesker der til oversætte til engelsk .....HASTER MEGET.....
Forumindlægkan i ikke sende mig jeres e-mail..så jeg kan sende det til jer...er lidt privat..... -
Ubestemt kendeord
ForumindlægHej allesammen. Jeg tænkte på når det er i ubestemt form, skal sætningen så lyde: (En bils farve) Der Farbe eines Auto ELLER Einer Farbe eines Auto -
Mundtlig matematik opgaver??
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo... -
!-verdenskrig
Forumindlæghvorfor var det lige at 1-verdenskrig brød ud? Hvem var med i krigen? osv... Please hjælp mig -
Hvordan gik jeres terminsprøver?
ForumindlægHvordan gik det til jeres terminsprøver??? Hvad har i været oppe i? -
Im Gebüsch?
ForumindlægNogen der har læst teksten? Fatter ikke hvad den handler om? DDR? Nogen der kan ridse det op for mig? Altså hvad teksten handler om? -
Nazisme - omverdenens reaktioner på ensretningen i Tyskland
ForumindlægJeg er lige gået i gang med SSO, så ville lige høre, om der er nogle der har nogle tips til hvor jeg kan finde noget om "omverdnenes reaktion på ensretningen i Tyskland efter magtovertagelsen"? -
rettelse af lille stil
Forumindlæghej.. jeg har skrevet den er lille stil, som skulle være en "ansøgelse". håer der lige er nogen der vil hjålpe..Ich heiße Anna Schwarz.Ich bin 30 Jahre alt. In meine letzte Arbeit, ich eine Telefonistin war. Ich finde diese Möglichkeit als eine natürlich Grund zu geben neues Erlebnis. I... -
hmm?
ForumindlægJeg fik 11/10 i stil i dag, og hvis jeg fremover får 11/10 i stile! Kan dette ændre på min standard punkt. ? Går det ikke bedre ? -
Årets eksamer
ForumindlægGVULP!! Så er det afsløret - Fysik og geografi har jeg været så heldig (læs: pisse hamrende uheldig )at trække..Nogen gode råd til en formidabel fysikeksame i 2.g :S ?!?!?! -
ekstemporaltekster
ForumindlægHejNogen der har nogle ekstemporaltekster eller ved hvor jeg kan finde nógen, som jeg kan øve mig på! -
Dårlig eksamen
ForumindlægJeg er i gang med mit første år på HF, og jeg skal op i NF (kemi, geografi, biologi) efter nytår. Og jeg er ærlig talt rædselsslagen for det! Jeg er på læseferie, og har også prøvet at læse op, men hver gang bliver jeg ramt af nervøsitet, så jeg kan simpelthen ikke sætte mig ned og få det læst og... -
Matematik- sommer kursus?
ForumindlægHej alle. Nogle som ved om man kan få undervisning i matematik (gym - Højniveau) et sted i sommerferien ? Eller kender til andet som kan hjælpe en på matematikken ? Tark.. -
Sætning oversæt (akkusativ)
Forumindlæghan har en pakke til manden er hat ein paket für den man Er det DEN der skal stå der? tror jeg kan finde ud af det med et eller andet forholdsord, ting kan i hjælpe mig ? M F N PL Nomanitiv:Ein Eine Ein Einige Akkusativ: (Den) Eine Ein Einige ... -
Der/som relative pronomen
ForumindlægHej skal det hedde: Es handelt von einem Mann, der 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt. Eller? Es handelt von einem Mann, den 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt -
Lille oversættelse
ForumindlægNogen der kan se fejl? :-) Første scene foregår i den engelske have i München. Heinrich, der er dameskosælger, og Julia, hvis erhverv vi ikke kender, sidder på en bænk; de spiser begge is Julia fortæller ham, at hun har fødselsdag i dag, og at hun ikke engang er blevet kysset. Derfor kysser han... -
Spørgsmål
ForumindlægHvis man får hjælp til at rette nogle sætninger fra en opgave man selv har skrevet, over privatbeskeden her på Studieportalen, kan det så spores med et plagiatprogram? -
studentereksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns... -
FÅRK SSO mand!
ForumindlægHjælp! Jeg mangler en god redegøresle for, hvad en Fabel er..Nogen der kan hjælpe? det skal nemlig helst fylde lidt mere end de 6 linier jeg nu har fået skrevet! TAk!
