Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 13201 til 13220 af 170163
-
Dansk eksamen i morgen! HJÆLP!!!
ForumindlægHjælp! Hvordan ved man i skriftlig dansk, hvordan layoutet på en opgave skal være? -
Eksamen i morgen - artikel - HJÆLP HURTIG!
ForumindlægHej! Jeg skal forklare/definere hvad en artikel er, mundtligt. Hvordan vil I gøre det? Hvad ville I sige? Skal bruge svar hurtig.. :-) På forhånd tak! -
Dansk eksamens stil?
ForumindlægJeg skal skrive en stil som omhandler følgende: Forestil dig at du om 10 finder din gamle skoletaske. I den ligger nogle ting som vækker særlige minder hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Jeg tænkte om I ikke havde et par ideer til en fortsættelse, da jeg lige nu ... -
Dumpning af eksamen i 2g
ForumindlægHej, Jeg går på 2.årgang HTX og skal snart op til eksaminer. Jeg tænkte på hvad reglerne var for dumpning af eksamener af afsluttende fag. Jeg har fra nogen hørt man skal tage 2g om, og andre siger at det ikke har nogen betydning. Tak for svar på forhånd :) -
A og B - vinkel v. (hjælp Mathon)
ForumindlægHey guys, kan i hjælpe med en opgave? Billedet er vedhæfet. Tak på forhånd -
Hjælp til tysk eksamen B-niveau!!!!
ForumindlægHej Jeg håber i kan/vil/har lyst til at hjælpe mig med min tysk eksamen. Jeg har fået en tekst jeg skal analysere og vil høre om der er nogen der har lyst til at rette den igennem for fejl for mig? Det ville virkelig være en stor hjælp hvis der var nogen der havde lyst. Det behøver ikke at være ... -
Bestem konstanterne a,b og c
ForumindlægNogle der kan hjælpe? -
Analytisk geometri og vektorer på A-nievau
ForumindlægHej, jeg har de her opg., som jeg slet ikke kan finde finde ud af. De er virkelig noget af en udfordring. Håber nogle kan hjælpe. Har vedhæftet dokumentet. -
vektor b projektion på vektor a
ForumindlægHej.. Jeg har problemer med denne opgave håber nogle vil hjælpe. :) -
Ikke tilstedeværende lærer i mat C
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at tage online mat C ved siden af arbejde. Men jeg står i den situation at min lærer stortset ikke besvarer spørgsmål eller emails. Og desuden heller ikke godkender mine opgaver til tidsfristerne. Hvilket betyder at jeg ikke kan udfylde de næste opgaver som indeholder opga... -
Differentialligninger - skriftlig eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke typer af opgaver kommer der oftest under dette emne i den skriftlige eksamen uden hjælpemidler? -
AT-eksamen om Darwin i biologi og historie
ForumindlægHej folkens ! Jeg sidder og laver AT-eksamen om Darwins jordomsejling i biologi og historie. Jeg har brugt den naturvidenskabelige metode og humanistiske, men i historie ville jeg gerne have kildekritik med, og jeg har derfor prøvet at lede efter nogle kilder fra modstandere til ham fra dengang... -
AT - Mad og mennesker (Bioteknologi A/Dansk A) - Mangler emne!
ForumindlægHej Studieportalen.dk! Jeg har meget svært ved at finde et emne der vil passe til min fagkombination som er bestående af: Dansk A - Bioteknologi A Jeg har overvejet to forskellige emner som muligvis kunne være en idé: 1. "Fremstilling af kunstig kød" - Her vil jeg komme ind på hvilke... -
Hjælp !! a) Bestem transformerens maksimale virkningsgrad.
ForumindlægHejsa tænkte på om der var nogen kloge hoveder derude i danmark der har tid til at hjælpe med en opgave? Opgave 1 Når en transformer belastes, afhænger virkningsgraden af, hvor stor en belastning transformeren udsættes for. Ved belastningsgraden x forstås forholdet mellem den givne belas... -
HJÆLP TIL FORSTÅELSE A MÆLK FRA SIMON FRUELUND
ForumindlægGoddag har lige læst et værk fra Simon Fruelund som hedder mælk og kan simpelthen ikke forstå den, nogen som kan forklare hvad den går ud på? -
differentialligning opg 111 i MAT3 A
ForumindlægVis, at f(x)=1/(x^2 - 1) er løsning til differentialligningen y' + 2xy^2 = 0 i intervallet ]-1,1[ Så har jeg isoleret y' = -2xy^2 Og jeg får f'(x)=(x^2 - 1)^-2 eller f'(x) = -1/(x^2 - 1) * 2x Men når jeg vil vise at de to sider er lig hinanden, ved at indsætte F(x) og f'(x)... -
Fysik A eksamenssæt 1. opgave
Forumindlægden 1. opgave i det vedhæftet opgavesæt forstår jeg ikke helt hvordan den skal løses, min lærer sagde jeg skulle bruge denne formel Q = -Δm · C² Q= Mefter - Mfør = (massen efter - 2 · m(-1e) - (massen før + 2·m(-1e) Hvorfra kommer -1e ? -
Gode råd og hjælp til billedkunst eksamen samt eksamens projektet.
ForumindlægHar malet en parafrase af et portræt billede af Michael Kvium - Naturkreds. Jeg valgte at gå fra de mørke og dystre farver, til de lyse og åbne farver. Derefter tog jeg istedet for citronringen der nærmest binder motivet til fladen i baggrundet og lavede et stort ur, som objektet står på. (s... -
Spørgsmål vedr. dumpet eksamen i tværfaglig eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg har tidligere gået på en 2-årig fuld HF, og der bestod jeg den tværfaglige eksamen i kemi, geografi og biologi med en karakter på 02. Jeg dumpede biologi med 00. Nu er jeg rykket over til HF enkeltfag på en anden skole. Studievejlederen siger, at jeg skal tage hele NF / de 3 fag om. ... -
RETTE IGENNEM?? - 24. timers eksame !! :S.
ForumindlægHej allee :).. er igang med 24 timers eksamen.. Teksten: Sie Glotzen Mich An wie eine Ausserirdische ! NOGEN SOM HAR MOD PÅ AT RETTE MIN TEXT IGENNEM? .. Så lægger jeg den ind .. Må gerne være nogen som har styr på grammatikken osv. Da jeg har lidt travlt :)
