Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 13261 til 13280 af 23684
-
HVAD ER PRIMÆR -SEKUNDER LITTERATUR LISTE? EN SOM KAN HJÆLPE :D
ForumindlægHVAD ER PRIMÆR -SEKUNDER LITTERATUR LISTE? EN SOM KAN HJÆLPE :D -
Debatindlæg
ForumindlægKunne jeg godt starte mit debat indlæg med " Mange ungegymnasie elever laver ikke deres hjemme arbejde eller lektier. Det kan sandsynligheds være fordi de er for trætte til at lave lektier, dovne, ikke nok tid ellers er de ligeglad. Mange unge interesserer sig mere for de sociale medier, e... -
• diskussion af materialer, teorier og metoder
ForumindlægHej! I det 4 punkt over hvad der skal indgå i AT-synopsisen står der at der skal indgå: • diskussion af, hvilke materialer, teorier og metoder der er relevante i arbejdet med problemstillingerne (underspørgsmålene) Har virkelig svært ved at se hvordan jeg skal lave denne del... Er der nogle d... -
Metode - fysik (om Hubble)
ForumindlægHej, Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg skal skrive i fysik metode afsnittet i min synopsis. Jeg har kigget på Hubbles lov. Hvad loven udtrykker og hvordan den er fremkommet (altså på baggrund af hvilke observationer og teorier). Jeg har om dommedag som emne, og kigger derfor på hvi... -
Ideér til min SRP
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP i uge 5 og 8. Jeg har valgt H&M som virksomhed og fagene er afsætning og international økonomi. Grunden til jeg valgte den virksomhed, var får at kunne skrive om den måde de brander sig selv på, men den vinkel på opgaven stemmer ikke overens med mine to fag, derfor vi... -
Forstår det ikke...
ForumindlægJeg har prøvet at oversætte sangen men kan ikke forstå meningen med det... nogen der vil hjælpe? Ich weiss, dass auf der Strasse hier kein einziger Baum mehr stand, Ruinen in den Himmel ragten, schwarz und leergebrannt. Und über Bombenkrater ging ein Wind von Staub und Russ. Ich stolperte in S... -
Grammatik
ForumindlægHej alle. Jeg har noget grammatik i tysk, som jeg har svært ved. Nogle der kan hjælpe? -
Molins model
ForumindlægJeg har en opgave hvor jeg skal give forskellige forklaringer på socialdemokraternes valgnederlag i 2005 og der står at jeg skal bruge molinsmodel, men ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an. HAr godt hørt om modellen, men forstår ikke hvordan jeg skal bruge den i en skriftelig rapport? -
marketing
ForumindlægHvad betyder ordet marketing og marketingføring? -
4b
ForumindlægHej vil nogle hjælpe mig med opgave 4b? -
Downs teori
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe med at beskrive hvad Downs teori gik ud på??? -
Stationære punkter i en funktion med 2 variable
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med følgende opgave. Skal finde de stationære punkter i følgende funktion, samt klassificerer dem. På forhånd tak! -
Tysk vejledning - en god måde at rette sine afleveringer på
ForumindlægHej :-) Jeg sidder i øjeblikket og er ved at skrive en tysk stil og tænkte det var oplagt at spørge herinde.. Jeg har altid problemer med mine tyske stile, eftersom det nok er et af mine sværeste fag.. Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg for mig selv, skriver den bedst mulige stil? Jeg vil... -
Middelalderen - HJÆLP !
ForumindlægHej. Jeg skal skrive AT-opgave, som skal handle om Middelalderen. Det er en opgave, hvor to fag skal indgå i, og jeg har fået Dansk og Historie. Ville så spørge, om der var nogen, som havde ideer til, hvad jeg kunne skrive som et hovedspørgsmål i min problemformulering og arbejde mig videre der... -
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder... -
Religion i historiefaget?
ForumindlægHvordan arbejder man med religion i historiefaget? Jeg vil gerne redegøre for udviklingen i moderne spiritualitet/new age fra 60-ernes modkultur til velfærdssamfundet i dag. Hvad gør man fx med primær kilder? -
Åndernes hus- hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej! Skal om ikke så mange dage lave et oplæg i dansk om romanen åndernes hus.. Da jeg ikke kan nå at læse hele bogen færdig, vil jeg gerne vide om der er nogle der kan sige mig om der er de store forskelle fra filmen?? Har nemlig set filmen masser af gange, og har tænkt at lave oplæget ud fra d... -
Kort anmeldelse af en bog - hvordan??
ForumindlægJeg skal skrive en anmeldelse af en bog og den må kun fylde ½ side.. Men hvad skal en anmeldelse egentlig indeholde? Der er jo ikke rigtig plads til et resume, og fortolkning kan der slet ikke blive tale om! Har aldrig prøvet det, selvom jeg snart er færdig med 3.g, er der nogen der ved hvordan?? -
AT fremlæggelse!
ForumindlægHvad er vigtigt at have med, i sin fremlæggelse. Eller retter sagt hvordan fremlægger man selve rapporten? -
studieretningsopgave
ForumindlægHej. jeg skal aflevere min studieretningsopgave i morgen og jeg håbede der var nogen der gad se min engelske del igennem. This paper examines is about the Cajun-culture. At first, the study investigates the Cajun-culture’s historical background and how the culture extended is. The people in the ...
