Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 13321 til 13340 af 33697
-
Hjælp fsa december 2012
ForumindlægHej er der nogen der har været oppe til prøven? Det haster virkelig jeg har brug for oplysninger om matematik og dansk hjælp hjælp svar hurtigt venligst -
Dumpet mundtligt, hvad gør jeg?
ForumindlægJeg har fået 00 mundtligt på min årskarakter, men er bestået skriftligt. Jeg er helt ude af mig selv og ved ikke hvad jeg skal gøre. Er det sådan at jeg kan tage det om henover en sommerferie, kan jeg supplere det eller? Hvis jeg ikke trækker den mundtlige matematik eksamen, er jeg så virkelig b... -
I tvivl, Hjælp!
ForumindlægHej alle søde og hjælpsomme mennesker ! jeg skal vælge min studieretning snart :-( Jeg står her med et problem... Jeg ved ikke hvilken retning jeg skal vælge , jeg er mindre god til matematik .. og fysik .. Og er en del bedre til humanistiske fag.. Men ville virkelig gerne læse medicin og blive t... -
Kan man ændre valgfag i 3g????
ForumindlægJeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op... -
Bestem flyrutens samlede længde.
ForumindlægBestem flyrutens samlede længde. Kangerlussuaq befinder sig i punktet K og Nuuk i punktet N. Den korteste afstand mellem de to byer er vist med rødt og flyrutenKPQN, vist med sort, kan ses tegnet ind på kortet på figur 2. Følgende afstande og vinkler på ruten er givet. Alle afstande er angivet... -
Mat b - statistik eksamen
ForumindlægJeg skal mandag op i mundtlig matematik b og 2/15 spørgsmål er om statistik! Ville høre om der var nogen af jer der ved hvordan man gør når man kommer op i statistik, altså hvordan man skal bruge tavlen, om man skal beregne noget eller om man blot skal stå og forklare en masse og så ellers tegne... -
Boerkrigen 1899-1902
ForumindlægHey...Nogen der evt. ligger inde med noget information om krigen? På dansk? Jeg har søgt på nettet, men indtil videre har jeg kun fundet information på engelsk.På forhånd tak... -
Skal jeg søge allerede nu
ForumindlægHej. Jeg er fra Aarhus og har netop søgt ind på nogle forskellige uddannelser bl.a. i Aarhus og Kbh. Derfor ville jeg høre om jeg allerede skal til at søge lejligheder i Kbh nu, hvis jeg nu kommer ind i den uddannelse der ligger i kbh. Ellers skal jeg vente til jeg er blevet optaget -
FSA Problemregning
ForumindlægHvordan gik der jer? Det gik mig okay godt, syntes den var meget svær, men alligevel :) Her er min, hvis nogle vil se den :) Sig endelig til, hvis noget er forkert :) -
TERMINSPRØVE I DANSK PÅ MANDAG!
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til terminsprøve på mandag(jeg går i 3.G). Jeg ville spørge om der er nogle som lige har været oppe i terminsprøve i dansk, som kan sige hvordan det gik, og hvilke emner der var? :) håber på svar og hjælp.! Mvh Sarah -
Samfundsfags terminsprøve?
ForumindlægHej derude :) Er der en eller anden der har været til terminsprøve i samfundsfag A i år? Som fremt der er, er det så muligt at jeg kunne få oplyst hvilket eksamenssæt der er tale om? Og.. Ved nogle hvor jeg kan finde sættet fra 2008 eller fortælle mig opgaveformuleringen og titel? -
Tysk Terminsprøve
ForumindlægHej. Jeg har nogle spørgsmål ang. tysk terminsprøve her d. 10 marts på højniveau. Nogle siger at man risikere at få en opgave, som man ellerede har skrevet før? Atlså at de ikke tager en ny tekst, men en gammel? Er der nogen, der har været oppe til tysk terminsprøve, og i så fald, hvad handler op... -
Politik
ForumindlægHi FolkJeg skal lige bruge noget hjælp.Hvad er disse aviser kendt for. Altså deres politiske ståsted.BTJyllandspostenEkstrabladetPolitikkenInformationenMetroexpressen/urbanTak for det (: -
Den ny karakterskala
ForumindlægHej! Jeg afslutter nu 2.g og skal begynde i 3.g næste år. Bliver mine karaktere for de sidste to år oversat til den nye karakterskala??? -
engelsk aflevering rettelse please..
Forumindlæggrammatik fejl skal rettes please . er selv dårlig til det .. -
Afstemmelse af reaktionsskema
ForumindlægHåber meget der er nogen der kan hjælpe mig med at se om dette reaktions skema er afstemt korrekt:) C4H10 + O2 ---> CO2 + H2O Det har jeg så afstemt til 2 C4H10 + 13 O2 ---> 8 CO2 + 10 H2O Synes bare det virker som meget store tal jeg er kommet... -
insulin og glukose
Forumindlæghvorfor falder koncentrationen af insulin og glukose i blodet under et måltid? -
Murens fald
ForumindlægHej! Er der nogen der kan fortælle mig, hvad det har haft at sige for Tyskland og de verdenspolitiske forhold, at Muren Faldt i 1989?? -
hvad er fejlen i sætningen?
ForumindlægGeneral elections, which are nowadays HOLD in many countries, are often manipulated by dictators man får at vide at fejlen er hold men hvorfor? -
Eksamen, retskrivning og læseprøve
ForumindlægHej derude :) Jeg skal op i retskrivning og læseprøve på Torsdag. Så vil jeg høre om i har nogle gode råd til hvad jeg skal gøre for at forberede mig til dette? evt. nogle opgaver på nettet? tak!
