Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 13341 til 13360 af 57177
-
Tamar Lewin: “Adult and Unemployed”
ForumindlægHey SP Er der nogen der har teksten: Tamar Lewin, “Adult and Unemployed”, eller et resume af den? :) -
folkeskole
Forumindlægheeij. jeg skal begynde i 9 klasse her efter sommerferien. Jeg vil gerne vide, hvordan afgangseksamener foregår?. F.eks. en uge før man skal op til eksamen får man så vide, hvilken emner man kan komme op i, så man kan få lov til at øve sig. hvor mange emner kan man højst komme op i? eller kommer ... -
Oversættelse af 1 sætninger?
ForumindlægHej hvordan vil jeres bud på oversættelse pp denne sætning g være: Hvis disse ord skal oversættes til engelsk forårsager det komplikationer. -
Historieopgave -emne
ForumindlægHey går i 2.g og SA... jeg skal jo som alle andre skrive en historie opgave i 2.g.. er der nogle der har nogle emner hvor man kan lægge et højt niveau og score en god karakter? -
Hjælp til et digt...
ForumindlægHej Jeg har fået et digt som jeg ska analysere, jeg har skrevet en del om digtet...men jeg synes selv, at jeg ikke er kommet grundigt rundt i det.. For jeg har ikke analyseret om den nye litteratur relateret til(kroppen, samfundet, psykologi osv....)Håber at nogen er god til at analysere digte, s... -
religion....!!!
ForumindlægHejsa...har et lille problem, skal tænke over teodiceproblmet i religion, men er lidt på bar bund.. Er der nogen, som evt kan hjælpe. -
Macbook - hjææælp
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. -
oversigt over mellemkrigstiden?
ForumindlægJeg søger en slags oversigt over mellemkrigstiden... Nogen, der kan hjælpe?Jeg har fx. en over Renæssancen, hvor der står noget om, hvad ordet "renæssance" betyder, hvilke stikord, der er knyttet til denne periode, og sådan kort og godt, hvad der er vigtigt at vide om denne periode, hvi... -
Konkurrence evnen
ForumindlægHej :) Jeg er igang med, at finde ting som kan påvirke konkurrenceevnen :) Derfor ville jeg hører om du havde en ide til hvad der kan påvirke konkurrenceevnen :) Her er nogle af mine forslag: Konkurrence (påvirkning) Lønomkostninger: udgør en stor del af virksomheden omkostninger - løn udviklin... -
øv for studenter anno 2007!
ForumindlægEr det bare mig eller er den gamle reform begyndt at se lidt skod ud? jeg går lige i øjeblikket i 3.g. Altså nåede jeg lige at komme med på den gamle reform. Syntes selv dengang at det var fedt at jeg nåede det, men ville der ikke klart have været flere fordele hvis man ventede et år så man kom m... -
Annulering af upload
ForumindlægHej, jeg har forsøgt at uploade 8 stile som alle er til 11 eller 13. Fordi studieportalen ikke har uploadet dem endnu og generelt har valgt ikke at tilbede mig, fordi jeg er et overmenneske, så vil jeg gerne bede om, at de overhovedet ikke bliver uploadet, hvilket jeg som bekendt har ret til, for... -
Øveopgave til årsprøve - TI-Nspire
ForumindlægI denne opgave skal jeg gøre brug af TI-Nspire. Her skal jeg skrive x-værdierne og y værdierne. I dette tilfælde er årstallene 0,1,2,3,4,5,6,7 dvs. lx:{0,1,2,3,4,5,6,7} ly:{?????} Hvad skal jeg så skrive i y-værdien? -
Hjæælp???
ForumindlægNogen der har forstand på reportager??? I så fald, er dette en reportage??? NYHEDER / DANMARK DANMARK Børns trivsel trues af langvarigt syge forældre 07. nov 2009 00:00 Lægevidenskaben gør det muligt at leve stadig længere med en alvorlig sygdom. Men forældres lange sygdomsforløb kan vær... -
Eksamen sommeret 2007
ForumindlægHej alle sammen. Jeg ville høre om der er nogen af jer det har været oppe til danskeksamenen maj 2007 (den skriftlige) og som kort kunne fortælle mig noget om de emner der er opgivet i det hæfte man får udleveret. Det skal lige siges at det drejer sig om den daværende 9. klasses eksamen, det der ... -
barokken resume måske
Forumindlæghej hvad handler generelt barokken helt om. håber i gider for har læst lidt men havde svært ved at fordtå den. tak på forhånd -
Vita Andersen
ForumindlægHey! Jeg ville sådan set bare høre jer, om i kender noget til Vita Andersen? Hun hat skrevet en novellesamling, kaldet "Hold kæft og vær smuk". Jeg ville høre jeg hvad i synes om den, jeg skal nemlig skrive en analyse omkring den. Mvh. Nathalie -
Den nordiske velfærdsstat - problemformulering
ForumindlægJa, jeg sidder som en del andre de her dage og forbereder Historie eksamen der skal fremlægges imorgen kl 13, og er i den forbindelse rendt ind i lidt problemer med min problemformulering. Som nævnt i overskriften er emnet den nordiske velfærdsstat, og indtil videre har jeg følgende problemstilli... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg er ikke den skarpest kniv i skuffen til tysk, derfor håber jeg en venlig sjæl ville hjælpe mig Jeg skal oversætte følgende: Det er dejligt at være ung. Man tilbringer megen tid med kammeraterne. De unge går på diskotek, hører musik, taler helt åbent med hinanden - og forelsker sig. Naturl... -
Hjælp: Oversættelse af tekst
ForumindlægWrite a translation in English: Hemingwaysk isbjergsteknik: toppen af isbjerget »Hvis en prosaist ved tilstrækkeligt om det emne, han skriver om, kan han udelade visse ting, som han meget vel ved, og læseren vil alligevel, hvis skribe... -
Rettelse af kort tysk tekst
ForumindlægHej. Har lavet denne korte tekst om 'Meine Traumreise'. Er der en sød sjæl der gider kigge det igennem for fejl. På forhånd tusind tak! Meine Traumreise würde nach Indien gehen, weil es dort sehr warm ist und die Menschen dort anders leben. Ich war in Indien vor einem Jahr. Es war zum zw...
