Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13541 til 13560 af 22496
-
Forsøg til emnet metaller
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig fysik/kemi snart og der er 6 enmer jeg kan komme op i hvoraf et af dem er metaller hvilke (enkle) forsøg kan man lave til det emne?? -
forberedelse til 3 g
ForumindlægHej jeg tænkte på om der var nogen derude, der havde nogle gode råd til hvordan man bedst kan forberede sig til 3g her i sommerferien.På nuværende tidspunkt har jeg et snit på 9,4. Det er jo sådan set godt nok, men problemet er bare at jeg har tænkt mig at studere psykologi, hvilket kræver e... -
diskriminant af reduceret 3. gradsligning
ForumindlægHej derude, jeg har problemer med at finde D af t^3 + pt + q = 0 Hvordan skal dette problem gribes an? -
en lille oversættelse....
Forumindlægjeg skal oversætte fra dansk til engelsk.Det handler lidt om tillægsord / biord.vil godt ha lidt hjælp.Glossy ShampooSe på Deres hår. Er det smukt?Ønsker De at få virkelig smukt hår? Ja, naturligvis gør de det!Det er frygteligt at føle, at man ikke er tiltrækkende.Sandsynligvis bruger De en billi... -
Analyse af This Be The Verse
ForumindlægJeg er lige pt i gang med at lave en analyse af This Be The Verse af Phillip Larkin. Men er har ingen ide om, hvad jeg skal skrive. Jeg har følgende spørgsmål : In the first stanza, what kind of “faults” might he be talking about? Consider the relevant contexts of time (Larkin&rsquo... -
GeoGebra 4
ForumindlægHar jeg ret i at man ikke kan skrive symbolet for vektorer i Geogebra 4 (pilen over bogstavet), fx ved navngivning af figurer, ligesom man ikke kan skrive tal oven over hinanden, som de står skrevet i vektorer? -
hjælp
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i morgen har I noget jeg kan øve på i math ?? -
Solsystem
ForumindlægSolsystemet:Hvorfor bliver det forår, efterår, sommer og vinter.. I ved.. og hvorfor nogle dage er lige lange.. dag og nat.. hvis I forstår... -
EKSAMEN???
ForumindlægHey..Vil skal snart få vores pensum! Men jeg tænker på, og vil spørge jer om, hvordan man i eksamen skal gribe det an! Jeg spurgt min lærer og hun sagde at man kommer op i en kendt tekst!! 1) Men er det kilder man kommer op i eller bare en teskt fra de mange ark, som vi har fået?? 2) Hvordan skal... -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse) i engelsk eksamen Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
Apollinsk livssyn??
ForumindlægHej..Er der nogen der gider forklare mig hvad apollinsk livssyn er?? -
Bio eksamen.. Hvordan foregår det?
ForumindlægJeg skal til biologi eksamen og jeg frygter det, da jeg aldrig har prøvet det før ... altså heller ik årsprøver.. så jeg har ikke en fornemmelse af hvordan det kommer til at forløbe andet end det min lærer sagde med at man trækker et spgl.har DU nogle gode råd til mig?Er det spgl man trækker gene... -
tips til FSA i mat.
ForumindlægHalløjjeg skal op i FSA mundtlig matematik her onsdag, og er lidt uviden (dårligt informeret) omkring det.Så håber nogle vil svare på mine spørgsmål!Hvad skal man egentligt læse op? (synes ikke man kan læse vores pensum, det sådan opgaver!)Hvordan foregår det helt præcistLigger de vægt på noget s... -
gode råd?
ForumindlægNogen der har nogle gode råd til historie eksamen?? -
Farvekombinationer
ForumindlægHej! Jeg sidder med en matematikopgave, som lyder: Jonas er med i en gøglergruppe og vil købe sit eget udstyr. Han har besluttet at købe 3 Europe kegler, men han overvejer, hvor de tre kegler skal se ud. Han kan vælge en gul kegle, en grøn kegle og en blå kegle. Hvilke farvekombinationer ... -
Nogle der vil hjælpe med at rette min engelsk stil?
ForumindlægHej alle! Jeg har skrevet den vedhæftede engelsk stil nedenunder. Mit spørgsmål er om der er nogle søde mennesker som vil rette den for mig? På forhånd tak -
Notat til Anders Fogh Rasmussen
ForumindlægHvordan vil i håndtere dette spørgsmål, og hvilke samfundsfagelig termer vil i bruge? Har svært ved at se hvordan jeg skal gribe den an. Du er sikkerhedspolitiske rådgiver for Nato’s generalsekretær Anders Fogh Rasmussen. Skriv et notat, der indeholder en begrundet strategi for, hvordan... -
rette små sætninger..
ForumindlægHej.. håber nogen vil hjælpe mig med at rette de her sætninger: 4. She is unhappy to be without a work. = she is unhappy to being without a work? 5. He is the only I would ask to help me. = he is the only i would asked to help me? 6. The food tastes really well. = the food taste really well.. for... -
Skoletaske til gymnasiet - Hvor mange liter?
ForumindlægHej! Jeg skal starte på gymnasiet her til sommer og leder efter en skoletaske, der er behagelig og praktisk til alle de bøger, man får. Jeg ved godt, at det stadig er ret tidligt at lede efter en nu, men hvis jeg finder den rette nu, så vil jeg også kunne bruge den her i 9. klasse. Jeg har kigg... -
oversættelse
Forumindlæghej.... er der nogen som kan hjælpe mig oversæt det har. ´har er noget af historien Det hele køret rundt i min hovedet jeg havde ingen anelse om, hvad jeg skulle stille op. Men det hele var over nu. Jeg tørret min tår af. Dave var død nu. Vi fik aldrig tid til at gå ud sammen, der var så...
