Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14081 til 14100 af 18958
-
Hurtig gennemtjek om min indledning er korrekt :)
ForumindlægHeute werde ich Sie über eine sehr spannende Artikel stiess ich sagen, es geht um in Berlin wer sie hat ein Denkmal für die Roma gemacht, die während des zweiten verfolgt wurden Weltkrieg im Jahr 2012. Roma ist am besten als Zigeuner sie in Europa zu verbreiten, sondern vor allem in Osteuropa u... -
Luksusproblem måske - Men hvad hvis man ikke kan finde på forbedringer til ens synopsis?
Forumindlæg(Mit emne handler om hvorvidt man kan overføre Georg Simmels tanker om storbyen og dens effekt på mennesket over på Ernst Ludwig Kirchners billeder af gadelivet i Berlin. Fagkombi: samfundsfag/billedkunst) Jeg synes jeg har læst mig frem til, at det er positivt og nærmest forventet, at man har æn... -
TABELANALYSE - HJÆLP
ForumindlægNår man har kigget på det samme i næsten 14 timer, så kan øjnene og hjernen ikke klare det mere, er der nogle dejlige mennesker derude som vil hjælpe mig, med hvad tabellen viser i forhold den den økonomiske tilstand i Tyskland: Her er en tabel over markens kurs i forhold til dollar: Juli l914 ... -
Analyse af en film
ForumindlægHej derude, da jeg lige er blevet færdig med min "lille" film analyse ville jeg bare høre om der ikke er en der ude der lige vil kigge den igennem, har selv sat med den i rimelig lang tid, og kan derfor ikke spotte alle de fejl jeg har. tak på forhånd In diesem Aufsatz möchte... -
Hjælp til oversættelse af spansk.
ForumindlægHej. Er der nogen, der har lyst til at kigge på denne lille oversættelse? :) Dansk: Den chilenske forfatter Antonio Skarmeta blev født i Antofagasta i 1940. I sin ungdom studerede han filosofi og litteratur, og fra 1967 til 1973 var han lærer i Santiago. Hans første novellesamling udkom i 1967.... -
Omskriv fra præsens til præteritum og perfektum - forstår ikke :/
ForumindlægOmskriv fra præsens til præteritum og perfektum Omskriv sætningerne nedenfor til præteritum og perfektum. Indsæt i hver sætning 6 af følgende tidsangivelser: gestern - letzte Woche - letztes Jahr - vor einem Monat - vor einer Stunde - damals EKSEMPEL: Ich gehe früh ins Bett. -+ Gestern ging ich ... -
rettelse
ForumindlægHi jeg er skide dårlig til tysk.. kan i hjælpe med at rette den??\n\nSpg. 2.\nDas Internet Spieler eine groß Rolle in meinem Alltag. Wenn ich in der Schule bin, brauche ich das Internet, und wenn ich zu Hause bin bin, baruche ich auch das Internet. Das Internet mit dem Computer ist ein von den wi... -
grammatisk oversættelse - haster
Forumindlæghejsa er der en, der gider at kigge min oversættelse igennem for grammatiske fejl? den danske tekst: Vi fejrede Werners og Zenas bryllupsdag, selv om det ikke var den helt rigtige dag. Men Gloria sagde, at når vi havde inviteret dem, skulle vi benytte lejligheden. Børnene skulle egentlig have sp... -
oversættelse
ForumindlægThe Tempest , romantisk drama af Shakespeare, stykket , der sandsynligvis er skrevet i 1611, er det sidst fuldførte fra Shakespears hånd : trykt første gang i follioudgaven fra 1623: emnet er behandlet bla.a i en tysk skuespil . Hertugen af Milano , Prospero, er blevet drevet af tronen af sin bro... -
Hjælp, inden imorgen... tak
ForumindlægHej...Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med at rette følgende sætninger inden imorgen...De ord der er i parentesen, skal sætningen indholde, da det er de ord jeg skal have lavet sætninger af...I er velkommen til at lave jeres egen sætning ved et af ordene, hvis i sætningen er for langt ud... -
årsprøve
ForumindlægHej, i 1.g har vi læst en bog der hedder "animal farm" og vi har ahft en bog der hedder "passwords" hvor i bogen befinder sig en tekst der hedder "shooting the elphant". Og jeg skal op i årsprøve i engelsk imorgen. På det papir vi har fået står der at vi skal gøre f... -
Danske råstoffer – FSA
ForumindlægHej. Om små to uger skal jeg op i fysik / kemi, og lige for tiden er jeg i gang med at lave dispositioner til de forskellige ting jeg kan komme op i. Et af emnerne vi har arbejdet med en min klasse, er danske råstoffer. Vi har blandt andet brændt og læsket kalk, men vi har heller ikke lavet man... -
hvordan gør man det korrekt, den røde tråd
ForumindlægHej alle i derinde Min datter skal lave en opgave i dansk, og har bedt om hjælp...... opgaven er en stiløvelse, og tekstmaterialet er et debatindlæg fra en avis . Indlægget handler om ( ifølge skribenten) Utidsvarende undervisning i folkeskolen. Skribenten er lærer i folkeskolen og har den holdni... -
HJÆLP MUNDTLIG FYSIK C EKSAMEN STX HASTER!!!
ForumindlægHey SP Her om en uge skal jeg op i fysik C mundtlig eksamen. Jeg skal derfor sørge for at få forberedt mig på de spørgsmål vores lærer har udleveret til min klasse ved at lave en disposition til hvert spørgsmål. Problemet er, at min lærer fortæller at der ikke ønskes at man kigger for meget på s... -
MUNDTLIG FYSIK C EKSAMEN!! HASTER VIRKELIG
ForumindlægHey SP Om få dage skal jeg op i fysik C mundtlig eksamen. Jeg skal derfor sørge for at få forberedt mig på de spørgsmål vores lærer har udleveret til min klasse ved at lave en disposition til hvert spørgsmål. Problemet er, at min lærer fortæller at der ikke ønskes at man kigger for meget på sin ... -
Fysik/kemi 9. klasses eksamen
ForumindlægHey folkens! Ja, så er den sgu gal igen. Vi 9. klasser skal op til eksamen, og heriblandt fysik/kemi eksamen - Øv øv! Jeg sidder her, og har omtrent 10 dage til, at jeg skal op og trække noget inden under de forskellige emner (Såsom: Syre/baser, salte, det periodiske system, radioaktivitet, elekt... -
erhvervsret
ForumindlægDu er ansat som finansøkonom i Banque Commerciale’s afdeling i København. En privatkunde - overkonstabel Andreas Arp - har bedt om et møde, idet han ønsker rådgivning om følgende: Han skal udstationeres i Afghanistan i 6 måneder. I hans fravær vil han gerne have, at hans samlever Helle har... -
dumpet eksam
ForumindlægHej folkens jeg læser på au 3 semester og har dumpet min 3 eksame, (matematik) fra 1 semster (skrifligt), jeg ved godt det er dårligt men har til gengæld bestået matematik (mundligt) på 2 semester som er en del sværer end 1 semester, grunden bag jeg bestod mat på 2.semester er også at jeg er be... -
Rettelse af stil
ForumindlægHej, jeg søger en frivillig som er god til tysk, og som vil finde mine fejl i min stil. Derved kan jeg selv kan rette og lære lidt af det. Det var meningen jeg ville have en lærer til at gøre det, men hjælpetimen er blevet aflyst to gange. - hmmm... Så nu søger lidt hjælp her i stedet for. Den e... -
Rettelse...!
ForumindlægHej alle sammen!!! Jeg har brugt ret lang tid på at skrive tysk stilen. Jeg er satdig lidt usikker om, der findes nogle fejl, som jeg ikke har fået rettet. Jeg har regnet med, at skrive stilen i nutid og førdatid, selvom det er en halv gammel film. Men jeg er lidt i tvivl om, at jeg har gjort de...
