Søgning på: tysk disposition. Resultater: 14121 til 14140 af 18462
-
Oversættelse
ForumindlægNogle der ville være venlig at hjælpe mig med følgende oversættelse:Eventyret har en fast form og et indhold, der kan beskrives (passiv: werden + perf.part.) som et tema med variationer. Formen, strukturen falder i (in+akk.) tre dele. I begyndelsen er helten i en nødsituation. Han bliver dårl... -
Høflig tiltale??
ForumindlægHvis man tiltaler en person som De på engelsk, hedder det så bare they, eller havd?? -
foredrag
ForumindlægHej! Jeg skal holde et lille foredrag på 5min, og det er også pænt langt, når man skal kunne en hel tekst i hovedt og bare spytte ud. Nogle der har gode ideer til at det hele bare kan sidde i hovedt? :) -
stil
ForumindlægHallo Arnulf.Ich heiße Fassos, und ich bin ein 18 jähriges Junge. Ich habe dich auf einem Bild gesehen, und ich wolle erklären was ich von Tätowierungen und Piercings meine. Persönlich will ich sehr gern eine Tätowierung habe, aber ich habe ein Problem mit meiner Mutter. Sie ist nicht ganz norma... -
Genitiv
ForumindlægJeg skal lave nogle sætninger med genitiv (bl.a. med fællesnavne og stedord) jeg er utrolig dårlig til dette har jeg fundet ud af. Jeg har lavet enkelte af sætningerne og vil gerne lige have kigget på dem. Har i noget der evt. kunne hjælpe med til forståelsen af genitiv?1. Eine Große Firma hat da... -
Oversættelse af tekst
ForumindlægJeg har siddet og brugt det meste af morgen på at oversætte dette: Der Film ”Jenseits Der Stille“ handelt von Lara Bischoff und ihrer Familie. Der Film, wie Lara sucht seiner eigen Identität in eine Welt mit Musik. Laras Kampf wird erschwert, weil Laras Eltern ist betäuben. Claris... -
HJÆLP HASTER!!*
ForumindlægIm text sind 9 verschiedene verben . finde sie und beuge sie in Infinitiv (navneord), präsens (Nutid) , präteritum (datid) und perfektum ( førnutid). Beispiel: sein - er ist - er war - er ist gewesen. Det her er mine verber: -sind -kann -hat -ist -sterbe -gehen -sage -ende -segen - Nogen der vil ... -
sit
ForumindlægHvad hedder sit i denne sætning dass mann trotz -sich-?? osv -
Stil
ForumindlægWerbung ist überall in unserem Alltag. Vier Jugendlichen haben ihre Meinung über Werbungen erzahlt. Verena Keller findet, dass die Werbungen lustig sind, dann ist es egal ob sie für ein gutes oder ein schädliches Produkt wirbt. Das finde ich richtig.Stefan Girschner ist ein junge auf 17, er hast ... -
medlemmer af EU-Parlamentet
Forumindlæghey!jeg er i gang med en større skriftlig opgave om EU-Parlamentet.. undervejs stødte jeg med et par spørgsmål, jeg ikke kunne besvare.. fandt desværre heller ikke hjælp ved at søge på nettet.. kunne faktisk ikke finde oplysninger om medlemmer af EU-Parlamentet…altså:hvordan bliver man (et land) ... -
engelsk stil
ForumindlægEr der er en venlig sjæl der gider at rette min engelsk stil for fejl? Det er en analyse af "The Wife and a half"(ikke et specielt godt sæt)Det er nemlig min sidste stil, og som de andre af mine sidste vil jeg gerne give den en ekstra skalle. Min lærer havde egentlig sagt at det var fri... -
Forum - søg?!
ForumindlægHvorfor i al verden søger forummet på google.dk, når jeg prøver at søge i forummet?!?!? Normalt finder den de "tråde" hvor mit søgeord er i?!??! -
hjælp!
ForumindlægHej er der nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig med at oversætte disse sætninger til dansk?:1. Heinrichs knallert er i stykker.2. Han er kørt ind i en lastbil.3. Lastbilen kørte over forhjulet.4. Han var selv på sygehuset.5. Nu arbejder han på knallerten.6. Han vil sælge den til en ven. 7. Han ... -
Det tager 2 min........
ForumindlægHej skal til eksamen.. Mdt tysk.Er der nogen der kan oversætte de her sætninger,- Jeg er 16 år, og fylder 17 til oktober- Vi skal rejse til xxx- efter 10 énde klasse skal jeg går på gymnasiumpå forhånd tak :) -
vil i lige hurtigt oversætte?
Forumindlægheejjeg kan simpelthen ikke oversætte det her til tyskI gamle dage var det ikke godt at skille sig ud. at blive født som sort var dengang det samme som at blive født som slave.er der en af jer der vil gøre det? :)på forhånd tak. -
Eksamen IMORGEN!
ForumindlægHey Alle ..Tænkte på om der ikke var nogen af jer der kunne give mig nogen gode råd om mundtlige eksamen i Dansk?Er lidt nervøs så vil gerne vide hvad man kan gøre og sådan .. Tak :) -
undervasaller
Forumindlægsidder lige og læser historier og bliver så forvirret af alle de bategnelser. skal lige have på det rene om en undervassal er det samme som en feudalherre!?på forhånd tak. Mettma -
Hvorfor er det "einziges" og ikke "einzige"
ForumindlægJeg må blankt erkende at jeg ved meget *meget* lidt om de korrekte grammatik-regler og derfor har jeg en del besvær med mine oversættelser. Jeg har virkelig prøvet at forstå dem, men jeg lærte aldrig de danske heller. jeg kan bruge uger på at forstå det, men selv efter at have læst bog efter bog ... -
Perspektivering
ForumindlægJeg vil lige høre om nogen måske kan hjælpe mig.. Jeg har trukket teksten: "Metin und Martin" og nu skal jeg jo også have noget at perspektivere til. Jeg har tænkt lidt på om jeg kan perspektivere til: "Jenseits der Stille" fordi i Jenseits er det Lara+hørende>Og i Metin un... -
Det her er fucked!?
ForumindlægVores Bio C pensum er på ca 165 sider og jeg har læst halvdelen af pensum og mine noter er nu på 27 sider samlet? :-S Er det normalt? Det er jo helt ude i hampen? Jeg har bare skrevet ord, eller sætning (max 3 ord) og pile.. hvis jeg skal skrive yderligere 27 sider går jeg amok... de sidste 80 si...
