Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14141 til 14160 af 109300
-
Hjælp til Emnevalg SRP !
ForumindlægHej :) Jeg går på HTX og skal på mandag vælge hvad jeg vil skrive om til SRP .. Jeg har haft snakket lidt med min lærer , man det var ikke så meget jeg fik ud af det .. Men har gået lidt med en tanke om at skrive om Serien "Dr. House" .. Hvis der er nogen der kender den .. De fag jeg så... -
HASTER 5 LINIER
ForumindlægHej jeg har her en kort oversættelse den dankse står øverst. Håber nogenkan sætte kort tid af til den og rette den :/. Håber det bliver snart da det haster utrolig meget :(.. På forhånd tak . DANSK Han havde altid frygtet denne situtation. Han havde ofte haft maridt, hvor han havde set sig selv s... -
dispensation 2 års reglen
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogle der har styr på hvordan 2 års reglen fungerer. Som jeg har forstået, må man gange sit snit med 1,08 hvis man går i gang med en vidergående uddannelse indenfor 2 år. Men er det så kun på den uddannelse, eller er det også fremover ens snit vil være ganget op. ... -
Nyt studie efter færdiggjort kandidat + erfaring med suppleringskurser?
ForumindlægHej, Jeg står til at blive færdig med en kandidat i sociologi om lidt - men jeg har overvejet i lang tid at starte helt forfra, da jeg hellere vil arbejde med noget naturvidenskabeligt. Som jeg forstår det, kan jeg godt tage en ny bacheloruddannelse, så længe der er ledige pladser på studiet, hv... -
Jura
ForumindlægHej studi. De specifikke adgangskrav for jura er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B, samfundsfag B eller samtidshistorie B. Jeg skal måske have Engelsk på A niveau, samfundsfag på A niveau, dansk på A niveau og historie på a niveau. Hvis nu jeg får 10 i engelsk, historie og d... -
eksponentielle
ForumindlægFiguren viser grafen for den eksponentielle funktion ??(??) = ?? · ????? b) Løs ligningen ??(??) = 4 grafisk hvordan gør jeg det? -
FSA 2007
ForumindlægJeg skal i morgen op i engelsk, rette skriflig engelsk. Da jeg skal om i grammatik og lytte prøve ville jeg høre om nogle af jer lå inde med nogle sider man kunne øve sig på? Eller sider med basis engeslk altså det grundlægende indenfor engelsk! -
Beregning af tid - hjælp!
ForumindlægEn maratonløber med et kunstigt ben får et forspring fra resten af feltet. Han starter samtidigt med de andre løbere, men skal ikke løbe hele distancen. Han løber med en konstant hastighed. Efter 1 time er han nået 20 km fra startlinjen. Efter 1,5 timer er han nået 27 km fra startlinjen. a)... -
lektiegruppe
Forumindlæghej jeg søger flexstuderende i dansk og engelsk 1- årig. der kunne tænke sig at lave lektier sammen skriv hvis det kunne fange din interresse. med venlig hilsen Marlene Simoni -
Sammenligning mellem matematiske udtryk?
ForumindlægHejsa! Jeg har et spørgsmål til to engelske udtryk indenfor anvendt statistik; betyder "squared sum" og "sum of squares" ikke det samme? Hvis ikke, hvad er så forskellen? På forhånd tak! -
Soccer!?
ForumindlægEr soccer = dansk fodbold eller amerikansk fodbold? -
Japansstudier
ForumindlægHej! Jeg har erhvervet mig en stor interesse for Japan som sprog og kultur efter mit arbejde med Japansk område i forbindelse med mine større opgaver i 3.g i år. Jeg overvejer derfor meget kraftigt at læse Japanstudier. https://www.ug.dk/uddannelser/universitetsuddannelser/bacheloruddannelser/h... -
Klager over eksamenskarakter?
ForumindlægHej Allesammen Jeg har idag fået en karakter, som jeg er meget utilfreds med. Jeg var oppe i IT, og fik kun et 4 tal. Det der skete var, at jeg skulle op 9.30. Kl. 9.26 blev jeg lidt i tvivl, og ønskede at printe nogle papirer som jeg evt. kunne få brug for. Jeg snakkede så med min lærer og han... -
Analyse model til lyrik?
ForumindlægHej alle jer! Er der nogen herinde der ligger inde med en analysemodel til engelske digte? Eller er det tilstrækkeligt at følge en dansk og blot konvertere den til engelsk? På forhånd tak -
ordbøger
Forumindlæghey.. er der nogle som kender hjemmesider til elektroniske ordbøger, især fra dansk til engelsk, og engelsk til dansk??? -
Delprøven uden hjælpemidler
ForumindlægHej, skal snart op i engelsk skriftlig årsprøve. Kan man finde delprøver uden hjælpemidler i skriftlig engelsk på nettet, for vil gerne øve mig!:= tak på forhånd -
injektiv
Forumindlæghvad vil det sige at en eksponentalfunktion er injektiv? begtyder det at den ikke går under x-aksen? :S -
SU LÅN?
ForumindlægHej. Jeg sidder og tænker på min økonomi. Jeg har virkelig brug for penge. Jeg har dumpet i køreprøven 4 gange og jeg har KUN 500 kr. tilbage. Jeg har betalt over 17.000 kr., og jeg har ikke fået kørekortet endnu!. Jeg arbejder ikke mere. Jeg vil lige høre, om jeg kan låne penge fra SU, hvor mege... -
SRP om Voltaire og Rousseau?
ForumindlægHey, Jeg vil gerne skrive SRP om Voltaire og Rousseau, men jeg har tænkt mig at vælge engelsk og fransk - er det umiddelbart muligt at gøre brug af de to fag i forhold til de to filosoffer og kan jeg koble dem til engelsk oplysningshistorie? -
How lucky you are - Debi Alper
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal kunne analysere kompositionen i novellen "How lucky you are". Dog synes jeg den er forvirrende med alle de spring i tiden og at lære alle begreberne på engelsk. nogle der har nogle gode tips og hjælp? eller som allerede har skulle analysere den der kan komme...
