Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 14241 til 14260 af 27879
-
folkeskolevikarer??
Forumindlægkan man være vikar på en skole? og hvad laver man så -
luft of vand
ForumindlægHvis jeg trækker luft og vand op til min folkeksole eksame. Vil jeg starte med at fortæller hvad vand består af osv. Men når jeg skal fortælle hvad luft består af, skal jeg så fortæller, at luften består af 78% kvælstof, 21% ilt og 1% andre stoffer. Men det er jo i atmosfæren ikke? Så derfor kan ... -
En brugers udtalelses
ForumindlægEn bruger herinde har udtalt sig således; Svar #1 d. 03-06-2005 kl. 13:56 af Skolefreak (Praktikant) ja.. jeg vil sige at baggrundsstofet er det vigtigste.. de læste tekster kan du kun perspektivere til.. det er også vigtigt.. men det allervigtigste er dog.. at snakke om den udleverede tekst ... -
Afsætning A Eksamen!
ForumindlægHej allesammen, jeg skal som mange andre op til afsætning A eksamen på HHX og det skal jeg på mandag.. Men jeg er dog lidt i tvilv om hvad man skal helt præcis.. Jeg har skrevet en eksamen opgave som jeg skal fremlægge en del af derinde eller skal jeg lave noget nyt?? Er lidt forvirret.. Håber vi... -
Bevis omkring vektorer i rummet
ForumindlægHej Er der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde, beviser omkring sætninger for rum-vektorer? Det må meget gerne være beviser som; hvis skalarproduktet for vektor a og b er lig 0 er vinklen mellem dem 90. Men eller er alle beviser velkomne. -
Betydning af ord
Forumindlægsammenkitning? -
Folkedrabet i Rwanda
ForumindlægHej jeg undrede mig bare lige over hvordan det kunne være at Rwanda ikke fik støtte fra nogen andre lande, da de i 1994 gik igennem et folkedrab;) -
Bog om skizofreni
ForumindlægHej, Jeg skal skrive om skizofreni i dansk og biotek - Jeg har brug for hjælp til at finde en roman jeg kan analysere - det er til danskdelen. Nogle, der har nolge forslag til en god bog? -
Noteteknik
ForumindlægHej alle.. Jeg sidder som mange andre og læser til studentereksamen, og er færdig om 2 uger. Men jeg ønsker at høre jer: Hvordan er jeres noteteknik? For når jeg skriver noter, så kommer jeg meget til at skrive af, fordi jeg ikke lige kan finde den bedste formulering... -
Please HJÆLP HASTER
ForumindlægJeg skal op til mundtlig tysk eksamen, PÅ MANDAG jeg har skrevet hvad jeg skal sige men der er nogle stave fejl. Er der en mega sød person som vil hjælpe med at rette PLEASE, har ikke så meget tid til at øve den please hjælp. på forhånd mange tak. Liebe Ich habe das Thema liebe gewählt, wei... -
Vækstmodeller
ForumindlægJeg har fået denne opgave, som jeg virkelig har problemer med, hvis nogle kan bidrage med noget, er de mere end velkommene :) "Redegør for grundlæggende egenskaber for lineær- og eksponentiel vækst. Hvis man bliver præsenteret for et talmateriale og skal undersøge om der er tale om en lineæ... -
iliaden
Forumindlæghvordan kan man perspektivere iliaden til det græske samfund og kulturel baggrund? -
Grænsen til pervers??
ForumindlægHej jeg har en lære som der blev klaget over sidste år af en hel klasse, men der blev ikke gjort noget... I år har jeg så fået ham i engelsk om sidder med en hel bunke tekster på eksamensopgivelsen som indeholder enten vold eller sex/voldtægt, aldrig på en pæn måde. Næsten alle personer i de teks... -
HJÆLP TIL BIOLOGI SØGES
ForumindlægHej SP Hvad er fordelen eller det smart ved portåre-systemet -
Hamas og Fatah
ForumindlægHey.. Hvorfor er det Hamas og Fatah er så gale på hinanden? De er jo egentlig på samme side. Er det fordi Hamas vandt valget sidste år? -
Nervøs over karakter
ForumindlægHej allesammen! Jeg håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg er sproglig studenterkursist (stx på to år, stadig gammel ordning), og jeg er pludselig blevet lidt i tvivl om alt det her karakter-halløj! Jeg er super super dårlig til eksamen, og det har afgjort sat sine spor. Men nu til det tvivlsomme.... -
Til grin?(gennemsnit)
ForumindlægHar lige fundet ud af at der på eksamensbeviset bliver overført karakterer fra årskarakterer til eksamenskarakterer, hvis man ikk har været op i faget? Hvordan fanden kan det være? Har man en lortelærer i et fag, og f.eks. slet ikk kan gøre noget for bedre karakterer, er man jo dobbelt fuckt hvi... -
haster
Forumindlægbevis for toppunkt af andengradsligning i bogen trips matematiske grundbog oplag 2006 (jeg kender godt andre beviser men jeg vil gerne have dette forklaret) indsætter -b/2a+h i f(-b/2a+h)= a*h^2 -d/4a viser symmetri akse rundt om -b/2a, men så at sige det er toppunktet(-b/2,-d/4a ) uden argumen... -
haster eksamen tirsdag
Forumindlægbevis for faktorisering (kender andre men forklar dette) bogen vil gerne have en til at du skal betragte et andengrads polynomium f(x)=ax^2+bx+c med diskrimant d>=0 og lade x1 og x2 være rødderne (evt sammenfaldne) i polynomiet. Brug formlen for rødderne til at udregenge x1+ x2 og x1*x2 udr... -
HISTORIE EKSAMEN!
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan historie eksamen forgår?? Jeg ved intet... (Gamle reform!) Kommer man op i noget ukendt??! Skal man analysere teksten???!
