Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14501 til 14520 af 321608
-
Hjælpe.oversætning
ForumindlægHej. Her er nogle sætninger, som jeg har oversat, men jeg tvivler på om de er rigtige. ä - ü 1.Han forærede den lille pige et æble. Er schenkt das klainen Mädchen ein Apfel. 2. Den gamle forretning har de fine varer. Das alte Geschäft hat die Feinen Waren. 3. Her er min lille datter. Hier ist ... -
lining !?
Forumindlæg.. er det noget du kan finde ud af ? 2(x-1)+3x =x-2 -
Politisk argument?
ForumindlægHej er der nogen der kan give mig en definition på hvad et politisk argument er ? skal finde nogle politiske argumenter i en tale og har lidt svært ved det? -
Hvor går det galt? (Nyttevirkning)
ForumindlægJeg skal udregne nyttevirkning, men tallet som jeg regner mig frem til er fuldkommen forkert, og jeg kan ikke helt gennemskue hvor jeg har begået fejlen? -
"antal brugere der læser dette indlæg"?
ForumindlægNu er det sket et par gange det sidste stykke tid, at jeg, efter at have besvaret et indlæg og trykket "svar", til min skræk har opdaget at en anden allerede har besvaret indlægget imens jeg skrev mit svar, eller at det modsatte er sket, nemlig at jeg har besvaret et indlæg, hvorefter d... -
den grimme ælling. HJÆÆÆLP plz
ForumindlægHej folkens Jeg skal op til eksamen og mit eventyr er den grimme ælling, Har svært ved at lave en person karakteristik, så håber der er nogen herinde som kan hjælpe. Tusind tak på forhånd -
Differentialregning
ForumindlægOpgaven lyder: En model for befolkningen i en by kan beskrives -Bestem N'(10) -Hvilken betydning har N'(10)? Skal funktionen differenceres først, så den er? -
Skriftlig biologi eksamen
ForumindlægHey. nogle der har kommentarer til opgavesættet i skriftlig bio?? hvilke opgaver valgte i?? -
identitet?
ForumindlægHm.. er der nogen der kan give en beskrivelse af selv ordet IDENTITET? jeg skal skrive opgave om: Det senmoderne menneskes identitet? Vil det sådan direkte bare sige om: Hvordan mennesket er beskrevet? :S tak. -
Hjælp exponentiel udvikling
ForumindlægHjælp kan ikke huske hvordan man gør. I 2004 var der 6 milliarder mennesker i verden Hvor mange mennesker vil der være i verden i 2050, hvis væksten forsætter med at være 1% om året efter 2004? -
Hjælp til rettelse HURTIGT? Tak på forhånd.
ForumindlægFagtekst om Jødedommen En jøde tilhører jødedommen. I jødedommen er det vigtigt at være i en gruppe. I jødedommen tror man ikke på at Jesus var Guds søn, men man tror at han var en lærd eller måske en profet, men for de fleste jøder spiller Jesus ingen rolle i jødedommen. Han var bare et almin... -
Meget vigtigt
ForumindlægHej allesammen :) Jeg er igang med at skrive en opgave, hvor jeg vil bruge samfundsfag og engelsk, som de to fag jeg vil kombinere. Jeg har om fedme i USA. I engelsk har jeg analyseret og fortolket, men jeg ved ikke hvordan jeg skal bruge samfundsfag. Er der nogle af jer der vil være søde og gi... -
Vi er en gruppe der skal fremlægge om vores film
ForumindlægHejjj Vi har lavet en kortfilm i thriller generen, nu skal vi så fremlægge om den. I fremlægelsen skal vi tale om: - til og fravalg af filmiske virkemidler og deres funktion. - Dramaturgiske overvejelser - Genrekarakteristika Vi ved bare ikke helt hvordan vi skal gøre??? -
Atomets vægt
ForumindlægSidder og laver de sidste fysik dispositioner.. Under det periodiske system, vil jeg fortælle hvordan man kan finde atmoets vægt/massefylde/unit . kan bare ikke huske formlen? Nogen der kan? -
Forfatningsret, anyone?
ForumindlægHejsa! Er til reeksamen i forfatningsret på 1 år ved KU i morgen og står lidt lort i det. Der er tale om en to døgns hjemmeeksamen. Har været selvstuderende her på det første år og har desværre ikke sat mig godt nok ind i faget og stoffet. Af samme årsag er jeg heller ikke i noget netværk af med... -
SRP i historie og samfundsfag | Islamisk Stat
ForumindlægHej Har valgt samfundsfag A og historie A til min SRP. Jeg tænker lidt på at skrive om Islamisk Stat, men hvordan kan jeg gøre dette, så jeg inddrager historiefaget? 2) Når man har kildeanalyse i historiefaget, hvor "gammelt" må en kilde være, før det er en historisk kilde. Hvis jeg ... -
Definitionsmængden
ForumindlægHej.. er der nogen der lige kan hjælpe med det her.. Jeg skal skrive Definitionsmængden af det her.. 4 f(x)= ----- 3x+1 I må gerne lige skrive hvorfor i gør som i gør hvis i har tid til det (: -
SRP - Den amerikanske borgerrettighedsbevægelse
ForumindlægHej kære brugere! Jeg har valgt at skrive om den amerikanske borgerrettighedsbevægelse i min SRP, hvor jeg blandt andet tager udgangspunkt i nogle problemer i nyere tid, det kunne eksempelvis være kriminaliet blandt sorte, fattigdom, you name it. Derfor har brug for at finde en tale, det kan f... -
please..hjælp til rettelse af tysk
Forumindlægjeg skal oversætte denne korte tekst, men som i kan se er jeg meget dårlig til tysk. er der ikke nogen der vil se denne her igennem for fejl.??tak på forhånd..Eventyr kan fortolkes på mange måder, fordi de behandler menneskelige og tidsløse problemer. eventyrenes symboler taler forskeligt til fol... -
brancheanalysen
Forumindlæghej, jeg har svært ved at forstå punkterne i brancheanalysen: jeg er igang med at skrive srp om McDonald's og skal bruge brancheanalysen til at analysere konkurrenceforholdene men hvad kan jeg skrive under stordriftelsen når det McDonald's vi taler om?
