Søgning på: tysk analyse. Resultater: 14661 til 14680 af 38620
-
subjektet dvs?
Forumindlægsubjektet hvad vil det sige... ordet har jeg fundet i en kunst/folke eventyrs analyse.. ? :/ -
BIllede
ForumindlægNogen der kan hjælpe med dette billede ? skal analyserer det , men forsår ikke hvad billedet skal forstille .. HJÆLP!! Skal bruges i morgen . -
Nykritik og hermeneutiske spiral
ForumindlægEr der nogen, der kan forklare mig, hvordan den nykritiske analyse metode hænger sammen med den hermeneutiske spiral? -
HNMR
Forumindlæghvilke informationer giver en 1H-NMR-spektroskopisk analyse om et stofs opbygning? -
sekundær litteratur
Forumindlæghej alle sammen jeg er blevet lidt forvirret med hensyn til det der såkaldte sekundære litteratur man skal have med i sin opgave. altså sådan som jeg har forstået det er det endten en analyse eller en anmelddelse af ens primære tekst.. men hvordan sulan skal man lige sætte den sekundre tekst i... -
Hvor mange ord?
ForumindlægHej Jeg har fået skrevet en analyse af en rap tekst. Den er lidt over 3000 ord. Er det for meget? Hvis ja, hvad antal skal den ca. forkortes til? -
AT - samf/engelsk begrænsninger
ForumindlægHej alle, Jeg har i AT lavet en analyse af Franzens roman "Freedom", og har med fagkombinationen eng/samf valgt at kigge på, hvordan friheden i roman bliver til både middel og forhindring for opnåelsen af det gode liv. Jeg har svært ved metodedelen, og har skrevet, at jeg er gået... -
HJÆLP!
ForumindlægJeg skal snart op og forsvare min DHO, og jeg er i tvivl og det her spørgsmål... Hvad mener du, at de to fag kan bidrage med, når du skal besvare din problemformulering? Min problemformulering: Hvad karakteriserer boligformerne i 60’erne og 70’erne? Du skal lave en redegørelse for ... -
Oversættelser generelt
ForumindlægNår folk indsætter oversættelse i forum til retning i engelsk, tysk eller fransk, som er fyldt med fejl, er det så korrekt at rette dem til perfektion?SP er jo, som så ofte sagt, ikke en side hvor folks lektier bliver lavet. -
13 I engelsk??
ForumindlægJeg skal op til engelsk mundtlig FSA imorgen og ser frem til det. Jeg har nemlig styr på alle mine notater og kan hele pensum! Min engelsk accent er også god, så jeg kan ikke se nogle problemer!Emnerne jeg kan komme op i er: My Life, Ireland, Australia og LoveI årskarakter har jeg fået 11 i de si... -
Notater til Dansk (folkeskole niveau) søges...
ForumindlægHej...erhm.. Er der nogen der vil give mig deres notater til Dansk? PlEASE! Alt kan bruges!Mail: [email protected] -
sro (kulturforskelle og indtrængningsstrategier)
ForumindlægHej folkens, jeg er igang med min SRO Vø-A og AØ-A.. Har dog et lille problem, kan slet ikke finde ud af hvilke modeller jeg kunne indrave i min løsning, er der nogle der har forslag? :-D Problemstilling: Redegør for udvalgte intrængningsstrategier og beskriv kort om Pandora. (her fortæller je... -
Hvilken sætning er rigtig?
ForumindlægHvilken af disse to er rigtige, og skal det være "der eller das i starten af sætningen" Der/Das ich finde langweilig, sind Emils und Stens Aussage Der/Das ich finde langweilige, sind Emils und Stens Aussage. Tror mere at det er den sidste der er rigtig, da "... -
fra nazisme til nynazisme
Forumindlæghej alle :) - jeg er igang med min SRP, som handler om overstående ^ herunder skal jeg komme ind på nazismens ideologi, dens storhed samt fald. jeg skal så analyser årsager til hvorfor nynazismen opstår. herunder med underpunkter, såsom : hvilke slags mennesker der er med til at skabe nynazismen,... -
Neuromarketing
ForumindlægEr der nogen der har en idé til hvilke virksomheder man kan bruge til at analysere/vise hvordan neuromarketing bliver brugt? -
SSO
ForumindlægJeg skal skrive SSO i dansk. Tænker jeg vil analysere Tove Ditlevsens appelsiner og komme mere ind på jøderne. Hvilken retning ville i vælge udover analysen ? -
Was bedeutet das?
ForumindlægHey.. har en tysk sætning som jeg ikke helt forstår?"Ohne die monatliche Lohntüte ging, ist für mich, heute nach Jahren noch, ein Wunder geblieben, das ich nie richtig begriffen habe"uden den månedlige lønpose, er for mig, i dag efter årene nok, blevet et mirakel, som jeg ikke rigtig ka... -
enevældens fald
ForumindlægJeg skal analysere forskellige synspunkter der gjorde at kongen måtte opgive magten.. hvilke synspunkter kan jeg tage? -
Hælp
ForumindlægEr der nogen , ser har analyse af novellen "Gruppen", af Søren Ulrik Thomsen(teksten er uddrag af "En dans på gloser") 1996 -
Konkurrentanalyse
ForumindlægHvad skal der til når man skal gennemføre en konkurrentanalyse? Jeg har ekstremt svært ved afsætning, så hvis der er nogen der har en god måde at gennemføre en sådan analyse på og evt. et skema over hvordan I gør, vil jeg være meget taknemmelig!
