Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14701 til 14720 af 22496
-
Film
ForumindlægHej Har set filmen "Mickybo and Me", vi skulle så skrive hvad vi tror der vil ske med dem gennem 30år. Har rettet den, men er der nogle der alligevel vil se på den? På forhånd tak I think this happen during this 30 year: The bridge is spear and the Catholics can’t get over to th... -
Engelsk: Rettelse af lille tekst.. Pliz Help
ForumindlægDansk: Min fars nye job er i det nordlige England, i Newcastle. Indtil vi har fundet et ny hus deroppe,1 bor vi hos min onkel. Han er en rar mand, og det er et stort hus, men der er meget koldt, fordi husets varmeanlæg er gået i stykker. Min mor og far glæder sig til at flytte, men en af min ... -
RETTE KORT TYSK STIL!!
ForumindlægHej, nogle der vil kigge lidt på min tysk stil? har sat parentes om de ting jeg er mest i tvivl om. Håber nogen vil hjælpe! P.s så er jeg i tvivl om, hvordan man siger "man er" på tysk :) Ich hoffe, dass du mein(en) Brief bekommst. Ich bin sehr gespannt. Ich weiß nicht inwieweit (... -
Historieopgave
ForumindlægHej.Jeg står og mangler noget at skrive stor historieopgave om i 2.g. Jeg har tænkt en del over det, men har stadig ikke fundet det perfekte emne. Jeg er ikke kun ude efter noget som der er meget materiele og gode kilder til, det må også gerne være lidt utraditionelt. Det eneste krav er at skal h... -
Se om der er fejl, (kort)
ForumindlægTeresa: Cómo ha sido tu día? Teresa: Hvordan er jeres dag gået? Belinda: como de costumbre, es tan aburrido en el gimnasio Belinda: som sædvanligt, det er så kedeligt på gymnasium. Og hvordan siger man på spansk?: Jeg kunne ikke vente med at få fri fra skole. Isabel: Ha... -
Gode engelske chat programmer
Forumindlæghej med jer alle... jeg skulle spørge om jer kunne tilbyde mig nogle gode chat steder hvor man måske kunne få udvidet sit ordforråd.. på forhånd tak -
Ser det her nogenlunde fornuftigt ud?
ForumindlægLa narratrice a des doutes sur Julio depuis plusieursjours. Elle est très jalouse, elle craint qu'il nesoit pas fidèle. Pendant 3 jours elle a élevé unemauvaise humeur et maintenant il faut réagir.La brûlure a été le déclencheur d'explication, tant labrûlure que ses doutes sur Julio lui o... -
Fysik opg - Fra Orbit2
ForumindlægHej er der nogle som er gode til fysik som kan hjælpe mig, med denne opgave: -
Leksikon
ForumindlægHej, nogen som kan anbefale et leksikon?Har plan om at købe et, sådan et på måske 2-4 bind (altså ikke encyclopædien).Så hvad er godt? -
Trigonometri. Lille opg.
ForumindlægJeg har en trekant ABC.C = 45 grader.b = lACl = 49,5højden fra a = 35meridianen fra a = 37Hvordan kommer jeg videre? Jeg skal bestemme ukendte vinkler og sider i trekanten. Opgaven skal afleveres i morgen kl, 8. Please hjælp!!! -
Angående sladder?!
ForumindlægHey!Hvordan vil i definerer sladder?!Jeg vil selv mene at sladder anvendes oftest, som nedsættende omtale af andre, en omtale der har til hensigt at skade.Men hvad synes I?Vil gerne hører Jeres meninger!HilsenPuk -
2 korte dårlige digte
Forumindlæghej.er der nogle som er i besidelse af 2 korte og ret enkle digte. -
kvinder
Forumindlæger der nogle der ved hvor man kan finde statisk eller et dokument fx. brev i 1800-tallet om kvinder? please help me! -
Cendrillon Resume nogen vil rette ?:(
ForumindlægHej jeg vil takke jer meget hvis i kunne hjælpe mig med at rette min lille resume af Cendrillon har gjort mit bedste.:) på forhånd tak.Résume de CendrillonDans le conte il s’agit d’une famille qui vit avec une fille s'appelle Cendrillon qui habiter avec les deux sœurs et la de mère, Cendrillo... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om et stykke af det jeg skal oversætte og ville meget gerne have en til at rette det... Det lyder sådan: "Vi har allesammen brug for at drømme", siger hun til Pascale. "Hør hvad man forklarer på omslaget: Bernardin de Saint-Pierres roman udkommer i 1788, d... -
Lotteri
ForumindlægLige noget helt andet end lektier osv!Er der nogen der har kendskab til det tyske lotteri? Har hørt meget godt om det, og overvejer at spille med, men er der nogen der kan anbefale det? Eller det modsatte? -
2.verdenskrig
ForumindlægJeg sidder med følgende spørgsmål:er der en sammenhæng mellem fredsslutningen efter 1.verdenskrig og afslutningen på 2. verdenskrig?jeg ved ikke lige helt hvordan jeg griber dette an? -
Krise!! Tysk og fysik/kemi eller ej..
ForumindlægHej! Jeg vil prøve at gøre dette kort, og så forståeligt som muligt.. Jeg står og skal på efterskole næste år, hvor jeg tager 10. klasse. Mit problem er bare, at nu skal vi snart op på skolen og vælge diverse fag og valgfag, og jeg har den mulighed, at jeg kan fravælge både tysk og fysik/ke... -
samfundsfag
ForumindlægVejledning til selv at forstå opgaven.... -
Hitler?? Hvorfor gjorde han alle disse ting???
ForumindlægHej alle sammen!! Jeg vil gerne hører jeres meninger om Hitler og sammenligne dem med min... Hvorfor gjorde Hitler alle de ting han gjorde.. Jeg forstå ham ikke.. Han er sådan en skrotbunke. Tilføj venligst noget til denne overseje debat.. Så jeg kan se om jeg har ret eller jeg har misfort...
