Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14821 til 14840 af 25907
-
Medicin - fejl i ansøgning
ForumindlægSagen er den at jeg søgte ind på medicin på KU, AAU, AU, SDU med standby på de 3 sidste. Jeg ændrede, AAU til min 2. prioritet og AU til 3. prioritet inden min ansøgning. (sendte ændringsprioriteringsskema). Efterfølgende fortrudte jeg dette, og ringede til studiekontorerne og fortalte dem dette.... -
muligvis nogen der gider at rette?
ForumindlægHej alle sammen :D jeg sidder her med en engelsk stil jeg smadder goft vil have tjekket igennem. Den er ikke særlig lang.. lidt mindre end 2 sider.. jeg kan fortælle at det er om mind-body relationship. Jeg håber birkelig at der er nogen der gider, mange tak på forhånd!!! -
årsprøve??karakter??
Forumindlæghej..jeg har lige været op på prøve i engelsk skriftlig..altså en årsprøve..jeg har lavet en essay og vil have andre til at kigge på den og sige jeres mening om hvad jeg burde få for den..både grammatisk og indholdsmæssigt..Essay about “A birthday Remembered”When someone has lost her mother she w... -
supershort - sætninger
ForumindlægHejsa har lige nogle få sætninger som jeg godt gad at have rettet, da de virkelig er tricky...Tricky verb patterns I:7) Det lykkedes for dem at svømme over den engelske kanal.8) Hvis det ikke lykkes I første forsøg, så prøv igen.Tricky verb patterns III:9) Jeg fik ham til at udlevere alle pengene... -
Studievalg HÆLP
ForumindlægJeg er næsten lige startet på stx, og jeg har valgt IB (hvilket er en international linje) hvor alt forgår på engelsk.. Problemet er bare det, at eksamen på IB er kun skrevne eksamner, det er så ikke et problem.. Problemet er at det forgår i hånden, man må ikke have nogen form for hjælpe midler... -
Kort korrekturlæsning
ForumindlægHar brug for lidt hjælp med nogle linjer engelsk. Det er til en opgave med at lave spil Det skal siges at spillet går ud på at dræbe hajer ved at bygge tårne på banen, så forstår man forhåbentlig teksten nemmere :P når banen er klaret får man stjerner alt efter hvor godt man klarede det /--... -
Hvilken linje på STX?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har før lavet et forum om jeg burde starte på en STX, på trods af mine knap så høje karaktere i folkeskolen. Efter jeg har tænkt meget, er jeg kommet frem til at jeg rigtig gerne vil på en STX, men har bare ét ret stort problem: Hvilken linje? Jeg kan slet ikke finde en linj... -
2. omgang af polære koordinater :/
Forumindlægjeg har fået hjælp til et par opgaver herinde og sådan set næsten færdig med de 25 irriterende opgaver om polære koordinater. jegh ar fået hjælp af mathon og ved at jeg skal benytte x = r·cos(θ) y = r·sin(θ) x2 + y2 = r2 tan(θ) = y/x jeg mangler disse 2 små opg... -
Rettelse af kort oversættelse, tak
ForumindlægHej. Dette er første gang jeg benytter mig af Studieportalen dk. Er der nogle som kan kigge efter min oversættelse for eventuelle fejl? Engelsk oversættelse: Dansk -> Engelsk. Intet barn skal skamme sig over at være afrikaner. Det må være et af de slogans Sydafrikas nye præsident holder mest a... -
Eng oversættelse, vær så sød at hjælpe
ForumindlægHåber i kan hjælpe mig med denne oversættelse som skal afleveres på mandag. Der skal lægges vægt på komma og henførende stedord...tak :)Den danske version:Børn og Skilsmisse"Far og mor har været gift i 12½ år og har kendt hinanden i 17 år. Jeg troede ikke, at de ville blive skilt, når de hav... -
Rettelse af tysk oversættelse.
ForumindlægHej jeg har lavet en oversættelse af et dansk stykke vi fik. dansk til tysk, har prøvet så godt jeg kunne men jeg har virkelig brug for noget hjælp. så hvis der er nogle der har tid til lige at se på det og rette det og meget gerne skrive lidt om hvorfor der er sådan. :) Min hverdag - Mein ... -
Haster!
ForumindlægEr lig kommet hjem fra arbejde kl 10.00 lig fra skolen.. Og har fået til opg. at oversætte 2 pac - ghetto gospel, ved jeg bare ikke om jeg kan nå da jeg skal bruge noget søvn i aften, da der venter en køreprøve i morgen tidlig :S Så hjælp til at finde en teksten, som allerede er oversat, vil vi... -
TI InterActive!
ForumindlægNår jeg skiver tal >1000 i List-funktionen i TI InterActive! indsætter computeren altid selv et komma efter første ciffer, hvilket jo forpurrer tingene en del. Er der nogen der ved hvordan man får den til at lade være? Det fungerer heller ikke at benytte eksponentiel notation.Er der egentligt ... -
Oversættelse
ForumindlægHej derude!Hvordan vil I oversætte det her?De kloge narrer de mindre klogeHer kommer mit bud:The wise person fools the less wise personEr det helt forkert? -
Nogle som kan hjælpe?
ForumindlægHej alle. er en en som kan fortælle mig hvad sammenhængen mellem Euklid´s "Det gyldne snit" og "Den regulære 5-kant" er. Jeg har flere steder hørt og læst at der er en sammenhæng, men der står ikke nogen steder konkret hvad sammenhængen er? Tak for forhånd, -
Martin Luther King <-- --> Barack Obama
ForumindlægHej Jeg sidder, som mange danske studerende, og skriver SRO. Jeg har valgt at skrive i historie og samfundsfag, hvor mit emne er borgerrettighedsbevægelsen og udnævnelsen af Barck Obama som kommende præsident i USA. I den forbindelse skal jeg analysere en tale af Martin Luther King og en af Barac... -
Boganmeldelse(roman)
ForumindlægHej jeg går på HF. Jeg mangler og aflever 3boganmeldelse, men da eksamerne nærmer sig og jeg er presset kan jeg ikke når aflever dem. Så vil jeg spørge om jeres hjælp. Det skla være en roman analyse samt fotolkning. (selvlæsteværk)Jeg håber at i vil svare mig... Vente på jeres svare. Jeg skal afl... -
Indholdfortegnelse - Hjælp
ForumindlægHej Når man laver en indholdfortegnelse i Word hvordan laver man det så, sådan som det ville stå i en bog. Synes altid det kommer til at stå forskud lidt, som vist nedenfor. Blablabla......................................................s. 5 blabllabla................................................ -
sexologi
Forumindlæghej . er der nogen der kender bogen "biologibogen". vi skal op i sexologi i den bog på torsdag, men jeg forstår ikke helt kvinders menstruationscyklus. jeg har fået fortalt at det er vigtigt at kunne den. altså hvornår LH og FSH skifterr og hvordan de laver negativ og positiv feedback. ... -
Were/was
ForumindlægJeg kan aldrig huske om 3. person ental er were eller was. Er der nogen der hurtigt kan hjælpe mig?
