Søgning på: et dukkehjem analyse. Resultater: 15001 til 15020 af 23724
-
differentialkvotient
Forumindlæghov, havde lige én mere :s Bestem en ligning for den tangent, der står vinkelret på linjen med ligningen 2y+x-4=0 :S ? -
Stil
Forumindlægjahh jeg skal aflevere en stil om en novelle, hvor vi skal skrive en indledning og afslutning. Hvordan gør man det bedst, jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe de rigtigt an. vær venlig at svare så hurtigt som muligt, på forhånd tak. -
Længde på Danskstil
ForumindlægHejsa! Jeg ved godt at man ikke kan sætte nogen præcis længde på hvorlang en Danskstil optmalt skal være... men kom alligevel med et bud.... er 2 sider for kort? Eva -
Jan Sonnergaard
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive SSO i 3 af Jan Sonnergaards noveller fra bogen "Radiator". Nogle der kan hjælpe mig med hvilken stil han skriver, bøger jeg evt kan kigge i eller andre ting der hjælpe mig til at få lavet en god opgave?? PÅ forhånd tak. -
Hjælpelærer til dansk mundtlig eksamen synopse, kortfilm.(med løn)
ForumindlægHey. Jeg er en 16.årig gammel pige der går i 10.klasse. Har brug for en hjælpelærer, til min dansk synopse til dansk mundtlig eksamen. Jeg har trukket kortfilm:-) helst en der bor i nærheden af århus. Der slf løn med i det. -
Ekstremaer
ForumindlægHej! Jeg har en funktion hvor jeg skal finde det optimale DB. Jeg har funktionen DB hvorefter jeg differentierer til DB'(x). Herefter sætter jeg DB'(x) = 0 for at vinde ekstremaer, hvorefter mit CAS-værktøj fortæller at x = 1871 og x = 7595. Så er mit spørgsmål bare: hvis nu jeg ikk... -
Opgave 3 Konserveringsmiddel....
ForumindlægHej, Jeg har problemer med opgave 3 d) fra eksamensættet 2000 i følgende link: http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/2000/2000-10-1.pdf Er der nogle flinke hoveder der kan komme med hints til opgaven. På forhånd tak! -
Retspolitik
ForumindlægHej Studieportalen, jeg skal op i retspolitik i samfundsfag i 9. klasse. Jeg har på nuværende tidspunkt følgende problemstillinger: Hvad forstår vi ved retspolitik i Danmark? Sikre magtens tredeling en tilfredsstillende retssikkerhed? Hvis ja, hvordan? Hvad synes de politiske partier og org... -
Metode ?? hjælp, skal snart i årsprøve!
ForumindlægHej folkens. Jeg og min gruppe skal op i årsprøve i AT på torsdag, og i vores tilbageleveret synopsis spørger vores lærere ind til, hva det er for en metode vi har brugt til et af vores besvarede spørgsmål. Vi er ret i tvivl om hvad det er for en metode, og tænkte på om nogle af jer kunne hjælp... -
Hjælp til erhvervscase om Tivoli
ForumindlægHejsa, vi sidder her og skal lave erhvervscase om Tivoli på min skole. Mig og min gruppe har set alle filmene i materialet igennem, og vi har da også fundet nogle problemer at arbejde med. Det halter dog gevaldigt når det gælder om at finde et problem som kan løses med relation til virksomhedsøko... -
fsa dansk mundtlig
ForumindlægHeij. ER der nogle, som har nogle tips til, hvordan man kan scorer et 10 eller 12 tal i mundtlig dansk, fsa. på forhånd tak -
ret
ForumindlægDansk-tysk 1) Pigen er meget smuk 2) Hestene kan lide at hoppe rundt 3) Elsker du hende? For det gøre jeg. 1) Die Mädchen ist sehr schön 2) Das Pferd liebe kann zu springt rund. 3) Liebst du ihr? Für ich mache. -
Næstekærlighed
ForumindlægHvorfor radikalisering jesus de 10 bud så kraftigt? På forhånd tak! -
Mississippi
ForumindlægHej, Racisme i dag i USA,? Racism today: -Mississippi? Håber nogen kan hjælpe? -
God skriver
ForumindlægEr der nogen der har tips til, hvordan man kan blive en god skriver i dansk. Jeg er virkelig dårlig til at skrive til 10-taller. Og havner kun i 8-9 områder. Og er der evt. tips til forbedring. Min lærer er for resten meget dårlig til at give tips, så ville høre, af folk der får 10, hvad specielt... -
Er du lidt af en ekspert, så hjælp en kammerat?
ForumindlægHej Kender du en smart metode, hvor man kan indhente meget læsestof på kort tid? Er der en eller anden måde, så man ikke nødvendigvis behøver at læse et helt pensum igennem? Det er naturvidenskabeligt stof; bio. På forhånd tak -
Retoriske virkemidler
Forumindlægskal skrive en artikel om retorisk virkemidler... nogen som har en et sted.. hjælp er meget lost -
Powerpoint til 24 timers eksamen.
ForumindlægHej jeg står til at skal op i min 24 timers eksamen i tysk, og skal til at lave en powerpoint til de tekster jeg har læst, men da jeg sidder lidt fast har behøver lidt inspiration til min powerpoint præsentation, vil det bare være død lækkert, hvis nogle har en powerpoint jeg kan få lidt inspir... -
Suffragetter (i England)
ForumindlægJeg skal skrive om kvindernes kamp for valgret i England, men jer mangler en god historiebog eller lignende, der gennemgår det på en detaljeret og objektiv måde. Derudover har jeg hat svært ved at inde ordenlige kilder, eftersom de fleste skal købes. Kilderne kan være digte, noveller eller artikl... -
Fysik >< Matematik
ForumindlægSkal man være god til matematik for at studere fysik på universitetet? Er fysik ikke mere præget af matematik end kemi er på uni?
