Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 15061 til 15080 af 186241
-
parentes eller uden?
ForumindlægJeg har denne ligning og hvis jeg beregner den ud blive det til et positivt og hvis jeg undlader bliver det negativt. Men sætter man parentes eller ej? eller -
Nulpunkter
ForumindlægNogen der evt. kan hjælpe mig med denne? - Redegør for hvad forskellen er på bestemmelse af nulpunkter for en funktion, når vi anvender algebraiske metoder og numeriske metoder. På forhånd tak! -
Mindtlig engelsk henvendt til gymnasieelever
ForumindlægHej! Jeg leder efter et par gymnasieelever, som kunne sende deres "manuskript" fra mundtlig engelsk i 9. klasse til mig. Du skal helst have fået et høj karakter, så jeg kan se, hvad der er vigtigt. :) Jeg kan give en mail, eller måske kan du bare vedlægge den i et svar? På forhånd ta... -
Parablen - Funktionsanalyse
ForumindlægHej Godtfolk, Jeg er kommet til det punkt hvor jeg virkelig er ved at rive hårene ud af hovedet. Spørgsmålet går ud på at vi skal komme med eksempler fra den virkelige verden, med parabler, hvori elementer fra funktionsanalyse kan være nyttig? Jeg er ret sikker på jeg har set mig blind på opga... -
Korrigeret olieforbrug
ForumindlægEr der nogen der ved hvad korrigeret olieforbrug betyder? -
Binomialfordeling - hjælp
ForumindlægHej! Jeg har fået følgende opgave (og har forgæves forsøgt at løse den): Opstil binomialfordelingen, hvor n = 4 og p = 1/2. Nogen, der kan hjælpe? - Fiona -
Funktionsopgave
ForumindlægTabellen viser sammenhørende værdier af trykket P, målt i Pa og temp. t målt i grader C. t= 5,0 10,1 29,9 40,0 70,2 90,1 P= 231,1 235,1 251,1 260,2 285,1 301,5 Sammenhængen mellem temp. t, målt i grader C, og temp. F, målt i grader fahrenheit, er givet ved F= 1,8*t + 32 Beste... -
A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej alle. Jeg starter i 2.g her efter ferien, og lige nu ser det ud som om jeg ender med at have 6 A-fag i 3.g. Da det er stx har jeg Dansk og Historie A og min linje gør at jeg har Samfundsfag og Engelsk A. Mit sprog er Spansk på A og jeg er meget fast besluttet på at opgradere mit matematik f... -
Roman
ForumindlægHejsa, er der nogen der har læst det grønne øje af katrine marie guldager? Jeg har nemlig nogle arbejdspørgsmål, jeg skal have besvaret, det kunne være dejligt med lidt hjælp. :) På forhånd tak -
Samtale med piger
ForumindlægHvad skal man sige til en pige, som man mødes med? Det der "small-talk" er ikke lige mig.. Har brug for råd! -
differation tegn i latex
Forumindlæghej er der nogle der kan hjælpe med hvordan man skriver f mærke og f dobbelt mærke i latex -
Et portræt af Helle Helle
ForumindlægHej akke.. Jeg skal skrive et portræt af Helle Helle som indebærer karakteristik af Helle Helles skrivestil. Jeg har selv mine egne idder om at helle helle bruger isbjergsteknikkenog generelt skriver minimalistisk. Men er der nogen af jer der kan komme med andre begreber som man kan sætte på He... -
Antal point i skriftlig Math-B?
ForumindlægNogen der evt. kender et til listen over hvilkem karakter, der gives efter hvis antal points i skriftlig matematik-B niveua? -
stigning i grader til en stigning i procent
ForumindlægHvordan udregner man - en stigning på fx 10 grader - hvad bliver stigningen i %? -
Kubisme - hjælp det haster!!
ForumindlægEr der en dansk lærer som har læst om kubisme og eller kender nogle gode kubistiske tekster? -
eksponential funktion 1G
ForumindlægHej Rammer eksponentialle funktioner ALDRIG x-aksen? Derfor kan man vel heller ikke f(x)=0 vel? - Hvorfor? -
Krig, medier og teknologi
ForumindlægJeg skal skrive en synopsis til to af emnerne ''krig, medier og teknologi'' (historie/samfundsfag) Jeg aner ikke hvad jeg vil skrive om. Nogen der har fede ideer? -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægOpgave 8 Middelvandstanden i en indsø var 120 m i 2001. Vandstanden i søen halveres for hvert 34. år. a) Opstil en model der beskriver sammenhængen mellem middelvandstand og antallet af år efter 2001 – hvad angiver a i denne model. b) Hvor mange procent falder middelvandstanden... -
SYNOPSIS - Den nye reform, hvad synes du?
ForumindlægHej alle der ude :) I min synops (AT) har jeg skrevet om Social arv og den nye gymnasiereform, altså at den skaber flere mønsterbrydere... MEEEEEEEEEEEN er der nogen af jer der synes noget andet? Jeg har fx skrevet at den bl.a. ka være med til at skabe flere møsnerbrydere er fordi den har fler... -
molekyler
ForumindlægGodmorgen i dejlige mennesker. Da jeg ikke selv er en haj i kemi. Spørg jeg jer. Har en veninde der har kemi og er halv ord blind, hun har virkelig svær ved denne opgave er der nogen der kan hjælpe hende. :) ?? Vi prøver og ved hæfte billede. :)
