Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 15161 til 15180 af 25375
-
Matematik A- netadgang
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil spørge om der er andre der har været op i matematik med netadgang i dag? hvis der er nogen, så vil jeg gerne høre hvad I har fået, for jeg synes den var virekelig svær, og mest den udenhjælpmidler På forhånd tak -
slutshaming
ForumindlægHvorfor der er forskel på, hvordan det opfattes, når piger og drenge går i seng med flere? -
fænotype
ForumindlægHej studieportalen.dk Er der nogen der kan forklare mig, hvordan et menneskes fænotype er påvirket af arv og miljø og adfærd? Og kender I måske nogle steder der er gode at læse om det? -
Of-Genitiv og Apostrofgenitiv i engelsk?!
ForumindlægHej alle;) Jeg skal aflevere en opgave i morgen, som lyder: - Find alle genitivformerne i følgende tekst of gør rede for, hvorfor der er brugt henholdsvis of-genitiv og apostrofgenitiv. Forklar også, hvorfor apostroffen står, hvor den gør. Last week’s papers had been full of stories about ... -
FSA 2004 beregn Fredes gennemsnitsfart
ForumindlægGennemsnit har aldrig været min stære side jeg er helt lost på denne her opgave: Svømning 3800 m Cykling 180 km Løb 42,2 km 1 t 5 min 51 sek - 4 t 35 min 46 sek 100 m på 1 ... -
Er der nogen af jer har Iphon 4
ForumindlægHej alle sammen...:) Er der nogen af jer har Iphone 4, og som godt kan kom på studieportalen og download nogle opgaver?? Hvis ja ... forklar mig hvordan?? Jeg kan saqtens kom på studieportal men kan ikke dowlonda nogle opgave.. jeg ved ikke hvorfor den ikke virke hos mig :( -
Hjælp til Brev
ForumindlægHej Alle! Jeg har en dansk aflevering for, hvor jeg har skrevet et personligt brev til min veninde. Jeg Skal høre om det er rigtigt skrevet, og om det er nok biord? Tusind taK -
Jesus død.
ForumindlægHvorfor blev Jesus korsfæstet? -
genetiv
ForumindlægHej folkens. Har desværre glippet en spansktime pga lægen, og lige det den handlede om (genitiv) har vi fået en aflevering i, og har nu særdeles svært ved det. Hvis i kunne hjælpe mig med disse sætninger, og gerne en kort forklaring på hvorfor ville jeg være super glad! Restaurantens tjener Frok... -
Strunge - hjælp til en strofe - fortolkning
ForumindlægJeg kaster mig ud fra krystaltårnet og spænder mig ud over horisonten med hjernen i verdens hjerte. Er der nogen der kan hjælpe lidt med noget fortolkning her? Se evt. resten af digtet her: http://potentielleklassikere.dk/Forfattere/Michael_Strunge/V%C3%A6bnet%20med%20disse%20ordenes%20vinger -
Helt forvirret med meiosen (kønnet formering)!!!!! Hjælp
ForumindlægHejsa. Der er noget jeg ikke helt forstår ved meiosen (kønnet formering). først befrugter en sædcelle en ægcelle, og danner en ny celle. Ud fra denne celle bliver der lavet celledelinger (som ved almindelig mitose), som danner et individ. Mit spørgsmål er bare, hvonår kommer så de 4 kønscelle... -
Er der danske soldater i Irak?
ForumindlægHejsa;) Er der nogen, der ved, om der stadigvæk er danske soldater i Irak? Tak på forhånd -
Industrien.
ForumindlægEr der nogen, som kan fortælle mig de specifikke grunden til at industrien bredte sig så hurtigt, under industrialiseringen ? altså hvorfor den lige pludselig blev så populær. -
hvor finder procent ud af et tal
Forumindlæghej hvordan finder man procent ud af et hel tal på papir -
Kredsløb - Kirchoff
ForumindlægJeg har følgende opgave, og er præcis sådan som jeg har tegnet det... 100R er 100 ohm og 200R er 200 ohm osv. osv. Vi ser at der er på venstre side 12V og det er jævnstrøm, og på højre side er der 3 volt og det er jævnstrøm. Den cirkulære pil indikere hvad vej strømmen går... Mit problem he... -
Analyse af Saga!
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal lave en analyse af en saga, men jeg ved ikke hvordan man griber det er. Er der én der har en analyse model for sagaer? -
Digt analyse
ForumindlægHej folkens. Jeg er i gang med at analysere "En kvindes frygt" - Tove Ditlevsen. MEN!!! Tre af stroferne, har jeg ikke helt forstået. Det er disse strofer: "Du sir jeg er sød, og du kysser min mund, jeg stryger dit mørke hår, men af alt hvad jeg ved, er det sikreste det, at lykke s... -
Lineær model
ForumindlægHej, jeg har et lille matematik problem :D giv et eksempel på en lineær model, og vis ved regneeksempel. hvordan moddel kan bruges. håber der er nogen der kan hjælp mig :D Tal på forhånd :D -
kan i komme på matlet.dk?
ForumindlægHej kan i komme ind på matlet,dk, for jeg kan ikke? På forhånd tak -
2 små del spørgsmål
ForumindlægJeg får hovedpine af at kigge på opgaven... Den er simpel nok men vil gerne sikre mig at gøre det rigtige... Det er opgave 5, a) som jeg får til 22%, og b) som jeg ikke kan finde ud af. http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20...
