Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15201 til 15220 af 40404
-
Gennemsmittet
ForumindlægHvis jeg cyklede 8 km. På en halv time, hvad er gennemsnit hastigheden så? Er det ikke 16 jeg er lidt i tvivl.? -
hjælp
Forumindlægelevrådet består af 16 elever. de skal vælge en formand og en næstformand. hvor stor er sandsynligheden for at nanna bliver formand og torben næstformand? -
har brug for lidt sætnings hjælp til eksamen
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i tysk i folkeskolen. Jeg er lidt i tvivl om hvordan man siger de enkelte sætninger. F.eks. "Jeg har læst en tekst og hørt en lytteøvelse" og "den handler om..."Jeg har selv prøvet at oversætte sætningerne, men de er helt sikkert forkerte:Ich habe... -
Ligning
Forumindlægen som kan give mig løsningen på denne ligning med mellemregninger? 5-2x=16+4x -
Af en bestemt mængde (ved %)
ForumindlægJeg sidder med en tysk oversættelse, hvor jeg skal oversætte; 'Eksempelvis ejer kun 17% af befolkningen hele 75% af de private formuer' Hvordan gør man det? - Altså hvad oversættes 'af' til ? -
Regning
ForumindlægHej hvordan vil I regne det regnskyk ud på hånden 0,5*16 -
Hjælp
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til opg 12 og 16. -
KAN DU HJÆLPE?
Forumindlæger der en som kan hjælpe mig med denne regnestykke? 3*5*5-16*(3+4)/8 jeg ved ik' om man skal regne det, inden i parentesen først eller om man skal gange 16 med 3 og 16 med 4 :( hvornår skal man dividere de 8 -
Rettelse af tekst
ForumindlægJeg har fået en opgave i fejlstøvsugeren for :) Tænkte lidt på, om der er nogen der gider tage et kig på det og se om der er nogle fejl :D (jeg har oversat det fra dansk til engelsk) min oversættelse: 1) That teacher, she had in the first two years, meant everything to her. 2) The... -
tyskland
Forumindlægnogen der kender nogen kendte tyskere? jeg har fået til opgave at skrive om en kendt, tysker så hvis i kan komme på 5/6 stykker. -
Uregelmæssige Udsagnsord
ForumindlægHej, Nogle der lige vil tjekke dem igennem før imorgen tidlig, altså inden klokken 8:00... 1. Martin kommer ofte for sent. Martin kam oft zu spät. 2. I dag kom Charlotte også for sent. Charlotte ist heute auch zu spät gekommen. 3. Hun kom så sent, at alle selv Martin for længst var kommet. Sie... -
lige en hurtig én
ForumindlægHej alle, Kan man godt skrive nedenstående på tysk? "Es ist sehr langweilig, aber ich muss" Er i tvivl om der skal stå noget efter muss, kan nogle hjælpe mig? -
Betsemt kendeord
ForumindlægHvis jeg fx skal oversætte: Bogens pris, ved jeg godt hvilket køn det skal stå i, men hvordan finder jeg så ud af kasus? -
Problemer med: "der havde været"
ForumindlægJeg har denne sætning på dansk: Der havde været mange problemer Den skal oversættes til tysk, jeg får noget i stil med: Da wären vielen Problemen gewesen Men jeg ved ikke om det er rigtigt og evt. hvorfor? Håber i vil hjælpe. -
Hvor dan sige man?
ForumindlægHej, hvordan sige man på tysk: Opførelsen fandt sted i Wien den 30.sep.1791, 9 uger før Mozart døde. -
Lotteri
ForumindlægLige noget helt andet end lektier osv!Er der nogen der har kendskab til det tyske lotteri? Har hørt meget godt om det, og overvejer at spille med, men er der nogen der kan anbefale det? Eller det modsatte? -
Goethe
ForumindlægNogle som kan hjælpe med at oversætte Heidenröslein og Willkommen und Abschied -
Kombinatorik - R 0-7-16
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder lige med den sidste opgave, som skal besvares i min SRP. Opgaven lyder sådan: På danskespil.dk står der forklaret at man kan spille efter et "reduceret system". R 0-7-16 betyder at der er 0 helgarderinger, 7 halvgarderinger og 16 rækker (fodbold). Hvor mange k... -
Er dette rigtig oversat ? Skal afl idag(:
ForumindlægJeg har valgt at skrive om syre/base-teorien og ti-tals logaritmen. Jeg vil til at starte med fortælle om ti-tals logaritmen, og senere hen udybbe det mere. Derefter vil fortælle om syre og baser, hvordan de kan beregnes osv. Bjerrum, amfolytter, puffere vil jeg også gør rede for. Til slut vil je... -
skr. eksamen i dag
ForumindlægHeyEndnu en skriftlig eksamen overstået og for mit vedkommende den sidste. Desværre var jeg meget skuffet over stilehæftet. Der var ikke så meget guf i og dem jeg snakkede med, synes også den var lidt tør og fattede ikke meget af den.Hvad synes i?Jeg fandt desuden ud af at jeg mangler et ord o ov...
