Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 15241 til 15260 af 187712
-
SSO - Kafka
ForumindlægHej!Jeg har valgt at skrive SSO i dansk, og håber på, at der er nogle, der kan hjælpe.Jeg skal skrive om Kafka, og om hans dominerende faderfigur i hans noveller, f.eks. Dommen.Er der nogle, der kender noget til Kafka, og især dette tema? Jeg har valgt at skrive om Kafka, da jeg intet kender til ... -
Spørgsmål om mellemkrigstiden
ForumindlægHej.1.Hvordan bliver Europa efter første verdenkrig?2.Hvorfor går det så meget ud over Tyskland?Eller for den sags skyld Østrig-Ungarn?Jeg vil blive meget glad, hvis du/I kan fortælle mig om det, da jeg skal om til eksamen i historie på torsdag.Hilsen Klavs -
Importtolden
ForumindlægHej! Jeg kan ikke helt finde rundt i ovenstående! Er det nogen, som specifikt kan skære det ud i pap for mig, og fortælle, hvilke konsekvenser det fik for henholdsvis Nord og Syd. \n\nMvh. -
Matematik undervisning søges
ForumindlægHej jeg er en dreng på mat A+ som har brug for hjælp til matematik...Jeg bor på østerbro...Nogen der kunne være interesseret? -
Nem at svare??
ForumindlægHvad hedder køn er danmarkEx: Die schweiz Die/der/das eller noget andet? Dänemark? -
Sygeeksamen
ForumindlægJeg tog op til matematik årsprøve idag, den jeg får kommer til og tælle 1/3 af min matematik årskarakter når det hele er omme.Tilfældet var imorges da jeg kom at det slud regnede da jeg cyklede ned til skolen, og da jeg kom ind var mit tøj helt gennemblødt, jeg gjorde mig dog klar og begyndte på ... -
AT Eksamen - Holocaust.
ForumindlægHej alle. :) Jeg har valgt at skrive fagene Samfundsfag og Historie. Jeg vil gerne skrive om hvilken betydning Holocaust har haft for Tyskland efter 1989. Jeg vil gerne komme ind på noget med hvordan Tysklands politik blev påvirket af Holocaust årene efter. Nogle der har nogle gode... -
få sætninger
Forumindlægbedes kigges igennemjeg elsker at spille fodbold, da jeg synes det er sjovtich liebe fussball zu spielen, weil ich finde es sehr lustigkender du manden jeg mødte igårkennst du der mann, ich traf gesternhvorfor kan vi ikke reje idag?warum könnte wir nicht heute reisen? -
Løst eller sammensat verber korrekt?
ForumindlægLøst sammensat Aufgeben Anpassen Umringen Fast sammensat Untersuchen Überwachen Wiedersprechen Durchschneiden Har jeg placeret verberne korrekt? -
Startsætning
Forumindlæghej er der nogen der har en godt startsætning til et engelsk brev om Danmark.? på forhånd tak -
Rettelse af kort oversættelse
ForumindlægVil virkelig sætte pris på at få min oversættelse rettet, som jeg har brugt rigtig lang tid på :S Her er den danske version: I Tyskland lever næsten 3000 børn og unge på gaden. Ingen kender det nøjagtige tal. Ikke alle forældre går nemlig til politiet, når deres børn er løbet hjemmefra. De fles... -
den eller dem?
ForumindlægJEG ER I TVIVL OM EN SÆTNING OM AT DET SKAL HEDDE "DEN" ELLER "DEM" SÆTNING ER: TROTZDEM BLEIB ER _______ CHRISTLICHEN GLAUBEN. -
Optakt til borgerretsbevægelsen i USA
ForumindlægHej allesammen, Hvordan kan det være at man i starten af 1800-tallet i nordstaterne i USA begyndte at få den holdning, at slaveri var forkert? Tak! -
Vurdering af stil...
ForumindlægHej. Jeg har skrevet følgende fiktive brev fra Litti, en hushjælper hos familien Brandt til en slægtning. Brevet er en del af et eksamenssæt, men vi skulle bare lave et brev. Jeg vil gerne høre en vurdering af af stilen (især med hensyn til det grammatiske). Går i 2.g. Tak... P.s. der behøves... -
3 min. mundtl. indslag for klassen
ForumindlægJeg underskylder meget hvis jeg er kommet til at poste i den forkerte kategori. I overmorgen drager min klasse og jeg på en hyttetur. Vi har alle fået den opgave som lyder følgende: "Du er på". Alle elever har 3 minutter til rådighed til et mundtligt indslag (sang, tale, oplæsning, skue... -
2020 planen
Forumindlæghej jeg skal snart op til eksamen i samfundsfag, er der ikke nogen som kan forklare miig hvad 2020-planen går ud på. -
Ordbøger på gymnasiet?
ForumindlægHej ordbøger på gym. er det nogen specielle nogen eller er det bare sådan nogen almindelige, som man brugte i 9.klasse? Tak på forhånd ;) -
skriftlig dansk prøve
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan en 1.g´s dansk skriflig prøve foregår? og hvordan man kan forberede sig til prøven tak på forhånd -
Engelsk hjælp
ForumindlægHej Hvordan ville I oversætte disse to sætninger? “Huset rengøres hver dag.” “Huset er rengjort” Skal begge oversættes til “The house is cleaned”? Også selvom de to danske versioner har forskellige betydninger? -
Kunne du kigge på mine fejl i Diktat-test og fortælle mig hvad jeg kunne øve mig på?
ForumindlægDiktat handler om Droner 150 meter = end 150 meter (Jeg hørt ikke “end”) på bymæssig bebyggelser = på bymæssige bebyggelser observationer fra oventil = observationer fra oven til senile medboer = senile medborgere (stumt g) når de er faret vildt = når de er faret vild I dag = i ...
