Søgning på: sso historie. Resultater: 15301 til 15320 af 17233
-
Skovby
ForumindlægHeej :D Er der nogle der har lavet en opgave ang. skovby i afsætning A . Modtager gerne hjælp :D -
Hjææææææælp !
ForumindlægSkal til FSA Engelsk eksame og hved stadig ikke hvilken emne jeg skal vælge? Altså overemnet er racisme :/ Og det er bare virkelig mit svageste punkt .,. hjæælp derude, kan i komme på foreslag så I cute (: -
Ikke bestået optagelsesprøve
ForumindlægI morges var jeg til optagelsesprøve på et gymnasie og bestod utroligt nok ikke. Jeg kæmper i forevejen med en depression og har altid været én af de dygtigste elever i klassen. Jeg er overrasket over et afslag. Mit gennemsnit var på 8 trods min langvarige depression. Men min lærer valgte alligev... -
engesk stil
Forumindlæghej, er der nogen der vil være sød lige at kigge stilen igennem for små fejl..Wood Grouse on a High Promontory Overlooking Canada“Wood grouse on a high promontory overlooking Canada” is an American short story written by David Guterson and published in 1996. The short story takes place in Canada,... -
Montana 1948
ForumindlægHej Jeg skal skrive en stil i engelsk der skal om handle David’s father, Wesley Hayden David’s uncle, Frank Hayden David’s grandfather, Julian Hayden og det er skal kun være fra det første kapitel Håber der er nogle der kan hjælpe -
Passiv Passiv
ForumindlægHjælp mig. Skulle oversætte en tekst til engelsk og jeg er bare bange for jeg ikke har oversat korrekt til passiv. Vil i ikke godt lige tjekke. The riots in north Ireland, just as many others characterizes as civil war, can only be understood if you know something about Ireland’s history. I... -
1.g karaktere
Forumindlæghey alle erfarenejeg er begyndt i 1.g og skal have min første standpunktskarakter om nogle måneder.Jeg har ingen anelser om hvad det kræver at få en vis snit i standpunkt første gang man får karak.jeg går udfra at folkeskolekarak. ikke kan bruges til andet end pynt.Hvis man nu er ret aktiv(faglig... -
informerende artikel om lyrik
ForumindlægJeg har en opgave hvor jeg skal skrive en informerende artikel og lyrik. opgaver lyder på at jeg skal skrive artiklen om lyrik til hjemmeside www. læs lyrik nu. men er helt lost kan ikke komme igang, hordan skal jeg gribe det an. -
hvilket valgfag? i tvivl
Forumindlægnu skal jeg jo snart til at vælge valgfag og er stadigvæk lidt i tvivl. min studieretning heddermat a, bio b, kemi b.jeg hat tænkt mig al vælge kemi a, og så har jeg en fri blok tilbage.enten kan jeg vælge et c-niveau, men det er ret uoverskueligt med alle de fag.eller kan jeg vælge fys b, hvilke... -
AP - kasus
ForumindlægMan skulle have været en tysker. De har jo meget lettere ved kasusbøjning.\nJeg ved ikke, hvad der går galt, men jeg kan ikke helt gennemskue systemet.\nDerfor:\n\nJeg ser den elskende pige. Pigen ser den elskede far. Pigen, som er elsket (brug perf.part.) af Sucessus (a + ablativ) bor på kroen.\... -
dansk skriftlig fremstilling 2009.
Forumindlæghejsa. tænkt bare på om nogle af jer her inden, har været oppe i dansk stil idag. og har skrevet om nr. 1 - den der hedder gengæld. Ville bare hører om i har skrevet om mennesker eller dyr. da jeg får afvide at jeg har misforstået emnet, fordi alle andre fra min klasse har skrevet om mennesker, o... -
gennemlæsning af dansk stil 2009
ForumindlægHej Jeg har også, som mange af Jer andre, været oppe i Dansk i dag. Nogle der vil læse min stil igennem og eventuel komme med en karakter`? Jeg skrev kronikken. Er der nogen, der ved hvornår vi får karaktererne ? På forhånd tak:) -
Hvad er en kronik?
ForumindlægJeg skal skrive en kronik til en avis (altså i en dansk stil).. -men havd er det helt præcis der karakteriserer en kronik?\n\nPå forhånd tak:) -
Engelsk Stil- Annie's story
ForumindlægHej..\nEr der nogen der er interesseret i at hjælpe med at rette denne engelske stil for gramatiske og sætnings fejl. Ville ikke mene der var så mange, forhåbenlig. Det ville bare være super. På forhånd tak..\n\nAnnie’s Story\n\nNowadays it is harder being a child then formerly. Parents are very ... -
Pandekager - Katrine Marie Guldager
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at fortolke novellen "pandekager" fra novelle samlingen "København" skrevet af Katrine Marie Guldager. på forhånd tak. -
novelle
ForumindlægJeg har skrevet noget af min novelle, er den god indtil videre? Skal jeg skrive mere detaljeret? Jeg står foran vores nye hus i Californien. Det er meget større end vores gamle hus, kæmpe have med swimmingpool, terresse og det hele. At flytte væk fra min by, min skole og fra alle mine venn... -
planer efter 3.g??
ForumindlægNu er vi jo nogle som bliver færdige her til sommer og så er det at jeg i hvert fald er meget i tvivl om hvad jeg vil med min videre uddannelse eller om jeg skal holde et år fri.. så tænke det kunne være sjovt at høre hvad i andre skal lave?? Om i skal holde fri, rejse eller uddannes?? -
Vilkårlig Trekant
ForumindlægJeg har lidt problemer med denne vilkårlige trekant, ved ikke hvordan jeg skal gribe den an.Beregn alle sider, vinkler samt arealet af følgende figur. (Bemærk at trekanten ikke er retvinklet)trekaneten http://peecee.dk/?id=25825 -
Ekstremsport: samarbejde om talepapir
ForumindlægEkstremsport er et meget udbredt emne i dette AT-forløb, og samarbejdet omkring synopsen virkede rigtig godt. Jeg foreslår således et samarbejde og efterfølgende diskussion omkring talepapiret? Og hvis det er nogen der allerede har været oppe, så kunne det også være rart at høre fra dem.. Venlig ... -
Forvirring
ForumindlægHej studieportalen.Jeg har efter en lang pause fra folkeskolen tænkt mig at starte på en uddannelse og det har jeg fundet hvad er (sygeplejerske). Der er et adgangskursus på 4 fag på hf vuc og derefter ind på sygeplejerske uddannelsen. Men problemet er at jeg ikke tror på mig selv og er bange for...
