Søgning på: hitlers tale. Resultater: 15401 til 15420 af 59860
-
Uddanelse problem
ForumindlægJeg har altid haft problemmer i skolen. Jeg ved ikke om jeg er klar til at komme ud af folkeskolen, hvad skal jeg gøre for at få hjælp til og finde ud hvad jeg skal gøre? -
ustabil kerne. :D
ForumindlægHej allesammen! Har frastødnings- og tiltrækningskræfter noget at gøre med en ustabil kerne? Hvordan og hvorfor? På forhånd tak! :-) -
Rapport om vands udvidelse ved opvarmning
ForumindlægRumudvidelseskoeffcienten β er per definition givet ved V(t) = V0(1+β(t-t0)) = v0βt+(V0-βt0) = at+b forstår ikke helt udtrykket..... v0 er givet som start volumen, samme gælder t0. t og v(t) er slut temperatur og slut voulmen. Tak på forhånd -
Forklaring på sætning
ForumindlægHej, Hvad menes der med "Det lempelige finansielle klima"? Jeg har forsøgt at læse mig frem, men jeg forstår det ikke helt. -
vektore
Forumindlæghey girls and boysjeg skal undersøge om vektorene a og b er paralelle nåra=(21,33) og når b=(-35,-55)kan det regnes ud eller kan det kun tegnes i et koordinatsystem og aflæses via det??? -
værdimængde
ForumindlægHar en funktion der hedder: f(x)=2x+4 hvordan er det nu lige man finder værdimængden?? -
Hvilke billeder er Ioner
ForumindlægHvilke billeder er ioner -
Er de her opgaver rigtige.?
ForumindlægHej Det hele er i pdf'en. Jeg har lavet a-c som man også kan se, men er det hele rigtigt..? På forhånd tak! -
et lille problem..
ForumindlægHejsaSidder virkelig med en hjernevrider:"Den kugleformede beholder vejer 3527g med luft i. Atmosfæris luft har en massefylde på 0,0013g/cm3. Hvad vejer beholderen når den er pumpet tom for luft(diameteren i kuglen er 40cm)På forhånd mange tak!!!!! -
Hjælp til lidt mat..
ForumindlægJeg sidder og laver min blækregning, og er gået helt død i dette stykke, jeg kan slet ikke se hvad jeg skal gøre...I et koordinatsystem med begyndelsespunkt 0 er der givet A(4,1) og B(4,-1). Linjen gennem 0 og A kaldes l, og linjen gennem 0 og B kaldes m. En cirkel har både l og m som tangenter, ... -
Exp ???
ForumindlægEr der nogle herinde der ved hvad det betyder når man skriver exp10 (2,4 * 8,4 - 1,2). hvad er det man skal skrive på lommeregneren for at få et rigtigt resultat?På forhånd tak! -
Et A på hovedet??
ForumindlægHvad betyder et stort A på hovedet i matematik?? Der står: (A på hovedet)x E R -
gramatik
ForumindlægSidder med dansk gramatik og i sætningen: og visse af de taktilt/kinæstetisk dominerede elever vil....... så er det jeg gerne vil vide hvilke ord er "visse" har slået op i nudansk ordbog med etymologi og der stå afl. af lulle (visselulle) og det er jo ikke lige det jeg søger....Venligst... -
Differentialligning - tangent
Forumindlæg1)Gør rede for at funktionenf(x)=-x-1+e^xer en løsning til differentialligningendy/dx=x+ydy/dx=f'(x)=x+y=x-x-1+e^x=-1+e^xf'(x)=(-x-1+e^x)'=-1+e^xDvs. at f(x) er en løsning til differentialligningen.2)Grafen for en anden løsning g til differentialligningen går gennem punktet P(1,2).Bes... -
Dimensionen af rækker vs søjler
ForumindlægLad os sige, at jeg har et sæt af vektorer. Jeg vil udtynde dem, så keg kun står med et sæt basisvektorer. Jeg opstiller dem i en kvadratisk matrix, rækkereducerer og vælger søjler svarende til vektorer. Lad os så sige, at jeg vil undersøge hvilke af rækkerne, der udgør et basis for mit rækkeru... -
Oversættelse - una aventura loca
ForumindlægHey. Jeg har lige problemer med en spansk oversættelse - jeg kan finde ud af det meste men mangler nogen gloser som min lille lommeordbog ikke kan løse. Håber i vil hjælpe :)gloserne er:At gå i stå:De kendte intet til havet, og nogen af dem havde aldrig siddet i en båd. (har glosen til 'sidde... -
to spørgsmål ang. stamfkt
Forumindlægegentlig er det nemt, men er bare i tvivl.håber i kan hjælpe.kan ikke komme videre herfra:S kvdr(1+(f'(x))^2) dx = ??Også en lidt længere opgave:givet: f(x)= sinx, x tilhører [0;pi] og g(x) = sin2x, x tilhører [0;pi].Der er to pktmængder: A og B.Grænseværdierne for arealet B: x tilhører [0;pi... -
Nogen som der ville være så søde at oversætte noget for mig :-))))
ForumindlægEn lille by som ikke har en stor befolkning En som bestemmer En som beskytter en Når man får noget Nogen der driller En der kæmper En som ikke har så many mony En som gøre en rask En som ser smuk ud En som ikke kan lide en pga hudfarven En som gøre en tryk Noget man bruger til krig e... -
HVORFOR ER DER KRIG????
ForumindlægHåber på hurtigt svar...... -
metode
ForumindlægHej! Jeg ville høre, om der var nogen, som kunne hjælpe mig. Jeg skal til AT-eksamen om ikke så lang tid. Jeg skriver i historie og biologi. Er der nogen, som kan fortælle om de forskellige metoder indenfor de to fag? Jeg har ikke helt styr på det nemlig. Håber en/flere vil svare! Natalie
