Søgning på: amish folket. Resultater: 15441 til 15460 af 19974
-
Brugbart eller ej - det er ikke mig.
ForumindlægHåber snart I finder fejlen, jeg har aldrig bedømt noget som helst, det lader jeg eleverne om. Jeg bliver ved med at få mails fra nye og gamle Studi-brugere, om at jeg har bedømt deres svar. -
Hvad er denne mand?
Forumindlæg"He stated that he was a socialist though he later favored a quasi-libertarian system." I et tidligere indlæg fik jeg at vide at quasi-libertarianism er det samme som libertarian socialism hvis pendant er Enhedslisten i Danmark. Hvis man først siger at man er socialist og senere libe... -
Obamas tale
ForumindlægHey alle. :) Er der nogen der har læst Obamas tale foran Sejrssøjlen i Berlin d. 24. juli 2008? -
en lille leg
Forumindlægjg har lige læst en supersjov tråd på et andet site og tænkte, at man måske kunne forsøge sig med legen her. ved dog iiikke helt om den har været her før, men så er det vist før min tid. reglr: legen går ud på, at hver person skriver tre ord, der skal efterfølge og dermed fortsætte handling... -
Drømmen om at blive betjent
ForumindlægJeg ved ikke lige om det er det rigtige sted, men jeg spørger alligevel.. Jeg har en rigtig god ven, som er 18 år, og hun har en drøm om at blive politi betjent, men hun kan ikke blive optaget på hf, hun har virkelig prøvet mange gange, hun ved overhovedet ikke hvad hun skal gøre, derfor har hun ... -
Mit hjertes indvandrer
ForumindlægEr der nogen der har nogle interessante tanker om Benny Andersens digt: "Mit hjertes indvandrer". Hvis der er ville jeg meget gerne have nogle input's...! Jeg skal aflevere i morgen.. -
SRP - 00
ForumindlægGodaften Studieportalen, Jeg er kommet i en meget uheldig situation, idag fik vi vores SRP tilbage og fik karateren 00. Jeg er meget nysgerrig efter hvorfor jeg fik 00, da jeg selv regnede med at opgave lå til midst 4, Jeg har vedhæftigt opgave, og ville sidde stor pris på hvis nogen vi... -
HJÆLP ALLE SØDE MENNESKER
Forumindlæghej alle sammen sidder er helt blank. Jeg skal have en problemformulering med darwisme, socialdarwisme og socialdarwinismen brug under 2.verdenskrig (hitler/fasicime) Og har spencer som kilde i fagene Biologi(B) og Historie(A) -
Hvad svarer det danske 10-tal til i den amerikanske karakterskala?
ForumindlægJeg har søgt meget på det, men der kommer vidt forskellige svar. Nogle steder står der at 10-tallet i 7-trinsskalaen svarer til et "A" i den amerikanske skala Så er der nogle steder, hvor der står at 10-tallet svarer til B+/B ????? Hvad er det rigtige? ECTS-skalaen skal vist blande... -
Idealist
ForumindlægEr Francis Fukuyama idealist? -
Forstå en sætning
ForumindlægHej allesammen. Jeg læser en tekst, og forstår ikke føglende sætning? Nogen der kan forklare den? ”Her er Forholdet forskjelligt. – Naar en Kvinde falder på dette omraade, røber det en saa stor Fornedrelse, en saa dyb moralsk Fordærvelse, at hende Nærvelse i Hjemmet maa anses for... -
Elevråd. Love og paragraffer?
ForumindlægJeg går på efterskole og vi har regnet lidt på skolens budget og kan ikke få det til at passe, Der eksistere ikke noget elevråd på vores skole og vi er aldrig blevet spurgt om vi vil have et. Vi har kigget på det og vi mener de har brudt Bekendtgørelsen om elevråd i folkeskolen og ungdomsskolens ... -
en der vil hjælpe :S
Forumindlæger der en sød person som gerne vil se min resume af en artikel for at se om den er rigtigt lavet :D the article is about the Olympics in Beijing. The content is about doping. It tells of the Olympic Games in the old days where everything was game that was played came from one's heart and how... -
Er 16 år, søger job, HJÆLP
ForumindlægHvilke jobmuligheder har jeg ? Nogle der kan give mig gode råd om hvilke jobs der er til en 16-årig :D -
HJÆLP HAR KEMIPRØVE IMORGEN!
ForumindlægHej alle, har simpelthen prøve i Kemi imorgen, og jeg stinker til kemi skal det lige siges.. Jeg prøver at sidde og regne opgaver, men det går ligesom helt galt. jeg skal op i et emne kaldt alkhool og det der ligner: Og dertil høre der nogle opgaver.. Der er en del, er der nogen der har lyst til ... -
Kød?
ForumindlægHvordan vil kød påvirke fremtidens fødevaresituation? Det er et minus for fremtiden, men hvorfor? -
Essay - sprogbrug i medierne
ForumindlægHej alle sammen! Jeg kunne rigtig godt bruge et råd eller to. Jeg vil gerne vide, om jeg bevæger mig for langt væk fra genren eller emnet generelt. Så hvis der var nogen, som lige vil læse det igennem og give respons, så bliver jeg super glad! Jeg er ikke færdig endnu, så jeg vil bare gerne v... -
Kvote 1 eller 2.. HJÆLP?!?!?
ForumindlægVil rigtig gerne søge ind på Filosofi på KU.. mit snit ligger på 10,69 når jeg ganger det, kan se at adgangs kvotienten i 2012 var på 9,5 og i 2011 10,2 så den svinger en del. Jeg overvejer derfro at søge ind på kvote 2 for at være på den sikre side. Jeg ved bare ikke så meget som kvote 2... -
Søger vejledende løsning
Forumindlægjaeh som sagt søger jeg vejlende løsninger til Erhvervsøkonomi Niveau A - og meget gerne et link til en side hvor man kan finde disse løsninger :) -
Socialdemokratiets aktuelle situation
ForumindlægHej, jeg sidder og skal skrive et notat(strategi) til Helle thorning-schmidt om hvordan hun kan vinde valget. Jeg skal tage udgangspunkt i deres aktuelle situation. Er der nogle der har nogle idéer, hints el. som kan hjælpe mig? :D
