Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15641 til 15660 af 20009
-
Kemiske våben i forbindelse med 1.verdenskrig
ForumindlægHej jeg skal til at skrive SRP i fagene kemi b og Historie A emnet omhandler Kemiske våben i forbindelse med 1.verdenskrig er der en som kunne hjælpe med problemformuleringen og det som hører med dertil? tak på forhånd -
4 eu forbehold:
ForumindlægHej med jer.. Har lidt svært ved at komme i gang med denne opgave : politiske konsekvenser det vil have for Danmark at afskaffe et eller flere af de fire EU-forbehold: Håber i kan hjælpe mig i gang :) -
Best. artikel og rel. pron
ForumindlægViser det relative pronomen ikke hen til ord, som substantiver, pronominer eller ordgrupper, i den forudgående sætning? Eksempel: Jens, der er 16 år, spiller fodbold. Kan ikke rigtig huske hvad den bestemte artikel er, nogen der kunne hjælpe mig? VH -
Die, der og fucking das?!
ForumindlægHvornår ved man hvad der er hvad? Altså kan godt regne ud det hedder der Mand og sådan nogle ord. Men fx, hvad hedder det med orden "klasse"? Er det die-,der- eller das Klasse? - ved godt das = intetkøn, die = hunkøn og der = hankøn. Men er der nogen der kan hjælpe? :s Tak på forhånd fo... -
SRP- DØØØØØ
ForumindlægHej folkens.. Dem som har skrevet SRP .. og har god erfaring med det .. Vi skal snart til i gang med SRP vores studieretningsfag er Engelsk, Samfundsfag, Psykologi Jeg tænkte på at vælge "Skoleskyderi" School shooting .. Fag som Engelsk & Psykologi Men problemet er skal jeg vælg... -
Es eller das..
ForumindlægJeg ved simpelthen ikke, hvornår jeg skal bruge hvad. Hvis jeg nu gerne vil sige: Men det forstår de ikke. Es verstehen Sie aber nicht eller das verstehen sie aber nicht.?? -
dispersion
ForumindlægMin bog bruger meget tid på bølger i materialer, og dertil snakkes der ofte om forskellige former for dispersion. Så vidt jeg forstår udtrykker en dispersionsrelation bare en sammenhæng mellem fasehastighed og bølgelængde (eller bølgetallet k), men det virker som om det er en enormt brugt termino... -
Generalt om adgangskrav
ForumindlægHej alle. Jeg skriver en opgave om et job, og har været inde og kigge på adgangskvotienterne for 2010. - Hvad betyder kvote 1? - Hvad betyder kvote 2? - Hvad betyder Standby? - Er Standby og kvote 2 det samme? Hvis der er nogen der kan hjælpe vil det være dejligt. Tak. -
hvad er forædling
Forumindlæghej derude. Jeg er igang med at skrive om dyrvelfærd mm, men jeg er stødt på et ord... en der ved hvad forædling af dyr vil sige ? :) håber på hjælp, det haster ! -
Projektuge 9. klasse :D
ForumindlægHejsa... Jeg har snart projektuge, og vores lærer har valgt Tyskland, som det overordnede emne. Når jeg tænker Tyskland, vedrøre de fleste ideer der kommer frem 2. verdenskrig. Jeg gider ikke lave om 2. verdenskrig, da jeg gerne vil lave om noget, der interesserer mig, og det gør 2. verdenskrig ... -
henførende stedord?
Forumindlægheeeij. jeg forstår ikke helt hvornår jeg skal benytte henførende stedord på engelsk, fordi de fleste bliver benyttet ved personer,ting og dyr. who= viser tilbage til personer. which= viser tilbage til ting, dyr, begreber eller en hel sætning. that= kan vise tilbage til både personer og ting whos... -
Langer Samstag
ForumindlægHvor kan jeg find Langer Samstag oversat på dansk? :) -
Brug af werden som futurum?
ForumindlægJeg vil danne en sætning, der lyder nogenlunde således på dansk "de vidste ikke endnu, hvor forfærdeligr krigen reslutat ville blive. Og mit problem ligger i "ville blive" Jeg har skrevet det således: "Sie wussten noch nicht, wie schrekliches das Ergebnis des Krieges wurde ... -
trækkraft
ForumindlægHej jeg har fået et problem med denne opgave: Det kræver en kræft på 3700 N at flytte en campingvogn. Da det er glat, er μ=0,18 1. Hvor tung skal 4-hjulstrækkeren være for at kunne flytte campingvognen? (antag krogtryk=0kg 2. Hvis bil og campingvogn holder på en bakke, hældning=10º, m... -
Mnemosynes børn af Svend Åge Madsen analyse
ForumindlægHej, jeg ville bare høre om der ikke var en der havde lavet en analyse af novellen "Mnemosynes børn" som eventuelt kunne sende den? -
Ansøgning
ForumindlægJeg skal hjælpe en ven med at skrive en ansøgning og ville i den forbindelse gerne benytte mig af LaTeX, så den kommer til at adskille sig lidt fra de andres Word-baserede layout. Efter at have søgt lidt information om, hvordan dette bedst kan gøres, virker det til, at det er med pakken letter el... -
International virksomhedskommunikation
ForumindlægHej, er der nogen herinde som læser international virksomhedskommunikation i engelsk enten på AU eller AUU, som kan fortæller mig om studiet? Jeg synes det lyder rigtig spændene. Men er bekymret for om der er gode job muligheder efter endt uddannelse, da det jo er en humanistisk uddannelse. -
Forklar dette
ForumindlægPå en måde kan man se det som en banalisering eller udvanding af den romantiske organismetænknings panteisme. Hvordan skal det forståes`? det er biedermeier der er tale om her. -
Mundtlig prøve (10. kl.)
ForumindlægHejsa. Jeg går i 10. klasse, og jeg skal så på stx næste år. Nu er det så sådan, at jeg (selvfølgelig) skal op i de mundtlige prøver til sommer. Men jeg overvejer kraftigt at vælge fysikeksamen fra, fordi jeg virkelig ikke har lyst. Fysik (og så matematik) er mine svageste sider i skolen - det ... -
vekselstrøm
Forumindlæghvordan virker en simpel vekselstrøm generator egentlig ???
