Dansk

Mnemosynes børn af Svend Åge Madsen analyse

12. februar 2022 af ukendtbruger2 - Niveau: 9. klasse

Hej, jeg ville bare høre om der ikke var en der havde lavet en analyse af novellen "Mnemosynes børn" som eventuelt kunne sende den?


Brugbart svar (3)

Svar #1
12. februar 2022 af Stygotius

Du skal da selv lave dine analyser, ikke bruge andres.


Svar #2
12. februar 2022 af ukendtbruger2

Ville mere bruge den som en slags facit men det så fint


Brugbart svar (0)

Svar #3
19. februar 2022 af duerenkaren12

Hej Stygotius
Det er meget godt, og modigt at du tør at stå frem, men hurtigt spørgsmål, hvad laver du herinde?


Brugbart svar (1)

Svar #4
19. februar 2022 af Stygotius

Hvad laver jeg herinde?  Tja, jeg forsøger at hjælpe folk så godt jeg kan     .... med tysk, engelsk  og dansk og sprog og litteratur i det hele taget, f.eks. alm.sprogforståelse.


Brugbart svar (0)

Svar #5
19. februar 2022 af duerenkaren12

Det lyder meget godt, at du har lyst til at hjælpe folk i "nød" med deres opgaver, men tror nok ukendtbruger2 har brug for din hjælp. Jeg har i hvert fald hørt, at der er mange, som har svært ved at forstå teksten.

Jeg kan dog ikke huske at jeg selv har læst den, men det ville være mega fedt at kunne høre en forklaring på hvad teksten handler om, måske ville det så være lettere at kunne lave en analyse til den (selvfølgelig kun til dem, som har svært ved at forstå den)

Fortsæt en god dag! 


Brugbart svar (1)

Svar #6
19. februar 2022 af Stygotius

De 9 muser var produktet af en fræk forbindelse (= voldtægt) af Mnemosyne(= hukommelse), begået af horebukken Zeus.   


Skriv et svar til: Mnemosynes børn af Svend Åge Madsen analyse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.