Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1561 til 1580 af 181597
-
Hjælp til Matematik A
ForumindlægHej, Jeg ved ikke hvordan jeg skal gå i gang med denne opgave, håber i kan hjælpe :) -
Matematik A
ForumindlægHej, nogle der har "Matematik A, stx, 6. december 2023" som pdf eller andet? med eller uden svar? -
funktion matematik
ForumindlægI en model kan den gennemsnitlige årlige CO2 -udledning pr. person som funktion af tiden beskrives ved: C(t)=900000⋅1,031 : t+38 hvor C(t) måles i kg, og tiden t betegner antal år efter 1950. a) Bestem C ′(72) , og gør rede for, hvad dette tal fortæller om udviklingen i den genn... -
Matematik A stx 2013 24 maj opgave 11, opgave 14 B og opgave 15
ForumindlægHej søde matematik mennesker jeg sidder og prøver at løse matematik skriftlig stx a og kan ikke finde ud af opgave 11, opgave 14 b og opgave 15. I opgave 15 ved jeg godt hvordan man redegør for at sidestykket BC, men ved bare ikke hvordan jeg skal benytte den til at vise d giver det der står... -
Valgfag, Tysk A?
ForumindlægSkal snart til at vælge valgfag, og står tilbage med valgene: Matematik B og Samfundsfag A eller Tysk A og Idræt B. Ville helt vildt gerne have Idræt B, men er ikke en ørn til Tysk (jeg får 4 i både skriftlig og mundtlig, så mit spørgsmål lyder: Er der stor forskel på Tysk B og Tysk A? Hvad forv... -
GSK mat A sommerkursus - erfaringer?
ForumindlægHej ! Jeg er i den situation, at jeg tænker på at supplere mit Mat B til Mat A på et turboforløb på GSK henover sommerferien. Netop som jeg var sikker på, at jeg skulle søge ind på Psykologi (som kun kræver mat B) er jeg blevet draget længere mod Medicin (som kræver Mat A)... Jeg er utroligt int... -
Matematik A hjælp
ForumindlægHej. Sidder med denne opgave som jeg simpelthen ike ved hvordan jeg skal gå i gang med. Har prøvet at tegne grafen ind i forskellige programmer, men kan ikke få det til at se rigtigt ud I en model kan længden af en bestemt type grønne leguaner som funktion af deres alder beskrives ved f(x)=... -
EKSAMEN 2007 maj
ForumindlægHej alle sammen ville bae li spørge om hvad i synes om den skriftlige eksamen for Mat. på B-nivaeu, er der nogle der har været oppe?? Jeg synes den var fucking svær, og det sidste spørgsmål havde da intet med matematik at gøre :S -
Matematik A
ForumindlægHej :) jeg har været igang med en opgave, men er lidt i tvivl om jeg har lavet den rigtigt`? Jeg vedhæfter lige filen, med håb på at der er nogen der gider kigge på det, og fortælle mig om det er den rigtige måde :) -
Eksamens noter
Forumindlæghej derude :) Er der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde nogle gode noter til hvad man skal kunne til skriftlig matematik A uden hjælpemidler? Jeg synes det er en smule uoverskueligt at huske det hele lige pt... På forhånd tak :) -
HJÆLPE TIL EKSAMEN!!
ForumindlægHej allesammen Jeg er virkelig presset over min eksame i morgen som er skriftlig matematik. Det er tilladt at bruge net under prøven osv. Vil hører om der er nogle som vil hjælpe mig online skal nok betale for det. Hilsen den fortabte -
matematik A
ForumindlægHej. Er det rigtigt at man skal bruge nulregel i b)? Hvordan skal man skrive konklusion op, fordi hvis den første parantes skal give 0 skal det jo være 12-6-6. Skal jeg så skrive at x=0,x=12,x=6? Tak på forhånd. -
Matematik eksamen
ForumindlægHej alle.. Er der nogle der har været oppe i matematik (på højt niveua i 3.g), og hvor emnet enten var integrale eller sandsynlighed? Kunne I så ikke lige skrive, hvad jeres spørgsmål var? På forhånd tak -
Matematik A
ForumindlægHej betyder dette P(1,f(1)) at punktet bare er (1,1) og P(3,f(32)) at punktet er (3,32)? -
(HASTER) Gamle eksamenssæt til engelsk A skriftlig STX
ForumindlægHej allesammen, Er der muligvis nogen der har har sin egen gamle engelsk A skriftlig eksamenssæt, eller et link til en hjemmeside hvor man kan finde dem? -
Matematik dumpet eller bestået
ForumindlægHej Jeg har været så uheldig idag at være oppe til mundtlig matematik A og fik 00 fordi jeg simpelthen ikke havde styr på de beviser jeg skulle lave. Har også fået de skriftlige eksamen tilbage, hvor jeg fik 02 i Matematik Mit spørgsmål er nu hvor jeg har dumpet Matematik A har jeg så bestået M... -
Matematik A
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en opgave: Bestem ligningen for tangenten til grafen for f i punktet p(0,f(0)) Nogen der kan være behjælpelig med den ? -
Matematik a
Forumindlæger der nogen der har noter til matematik bøgerne systime c og b. evt også til bogen MAT A, Matematik for handelsskolen af lis Bøttcher og Henrik Grell, G*E*C GAB ? hvis der er nogen der har, men som ikke har lagt dem herind, så må i meget gerne sende dem til min mail: mette_ndsspil@hotmail.com TA... -
Råd til engelsk B skriftlig eksamen
ForumindlægHej ! Som vi ved er der snart termins prøver og derefter de rigtig eksamer. Jeg sidder her og er ekstrem nervøs over skriftlig engelsk som jeg har på B niveau. Jeg bange for for det første og overhovedet forstå den tekst man får og for det andet og kunne nå at skrive 600-900 ord på de 4 timer. Je... -
Skriftlig årsprøve
ForumindlægHejJeg skal for første gang til prøve i skriftlig dansk på gymnasiet i overmorgen, og jeg skal nu til at forberede mig. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt gode råd, fra nogen som har prøvet det før. Hvad er vigtigt at læse? Hvad har i haft succes med at gøre, i dagene op til og under selv...
