Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 15901 til 15920 af 33479
-
Canada
ForumindlægHej alle. Jeg skal i engelsk lave en opgave om hvordan sproget Engelsk kom til Canada, men jeg kan overhoved ikke finde noget om hvordan Engelsk kom til Canada. Nogen der ved det? Tak ;) -
Verber
ForumindlægHej alle, Jeg har en engelsk aflevering til i morgen hvor jeg skal skrive hvad der sker med verber når man oversætter fra dansk - engelsk og fra engelsk - dansk. Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd tak (: -
Universitet
ForumindlægHej. Jeg afslutter snart 3.g og overvejer måske at studere på universitetet. Jeg tænker på at studere matematik. Matematik har altid været mit yndlingsfag og jeg har altid fået gode karakter i det og haft god interesse for det. Men universitetet virker bare skræmmende. Man er helt alene om sin ... -
Hjernevrider - Omskrivning af udtryk i betz bevis
ForumindlægHey alle kloge hoveder! Er midt i mit srp og skal bevise Albert Betz lov om at en vindmølles nyttevirking ikke kan overskride 59,3 %. Jeg har forklaret og lavet hele beviset, men der er en omskrivning som jeg ikke kan gennemskue, da det er mit srp vil jeg helst kunne gøre det analytisk. I bog... -
Gennemsnit???
ForumindlægHej, er der nogen der ved om der er nogle uddanelser hvor man skal have 10 er derover for at komme ind? Hvis ja hvilke? Ved er man engang skulle have over 10 for at blive jordmoder man det skal man hvis ikke længere... Kan I komme på nogen???Venlig hilsen Marlene -
Praktik - København
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig, at høre om I kendte til steder, hvor jeg kunne komme i praktik i, gerne helst i København nær Amager. Jeg går i folkeskole pt. og skal have fundet en ny praktikplads. Helst noget psykologisk anlagt, eller noget journalistisk. Jeg ønsker helst ikke at skulle i prakt... -
Hjælp til problemformulering
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive AT synopsis om to dage og har valgt emnet Utøya og psykolog C / samfundsfag A som fag. Problemet er at jeg simpelthen ikke kan finde på en god problemformulering og nogle gode problemstillinger. Mit fokus skal nok være Anders Breivik, da jeg ikke kan finde ... -
Selvoptagede klynkehoveder??
ForumindlægJeg har læst en artikel fra politiken, hvor en dansk-israelsk psykolog skriver at danskerne er sarte, selvoptagede klynkehoveder, jeg piver bare man puster til dem. Jeg skal skrive et essay og gøre rede for nogen af hovedsynspunkterne til denne.(forneden er der nogen af hovedsynspunkteren)Er der ... -
Hvilken gymnasiel uddannelse er bedst for mig?
ForumindlægHej. Jeg er en 14-årig dreng fra Virum og vil gerne spørge, hvilken uddannelse passer bedst til mig. Jeg er uden tvivl en nørd og har allerede besuttet mig for at jeg skal være en ingenør. Udover det er jeg også halv englænder, hvilket har gjort det oplagt for mig at jeg skal følge min fars fods... -
hvad symboliserer det at være bleg i ansigtet?
Forumindlæghvad symboliserer det, at man er bleg i ansigtet? -
AT 2011 - Naturfaglige
ForumindlægHej Alle Nogen der har fået nogle gode idéer omkring AT 2011, nu da vi har set emnet? Jeg regner med at Vælge Biologi A, men hvad skal det andet fag være :/ Nogen der selv sidder med de samme tanker? Kunne være sjovt og inspirerende og hører hvad i andre overvejer at skrive i og om. :) -
AT synopsis om selviscenesættelse
ForumindlægHeej .. Jeg skal til, at skrive en AT opgave om selviscenesættelse med fokus på Paradise hotel med den måde de bliver udstillet i paradise og hvorfor de vælger at melde sig til.. Nogen der har nogle forslag til hvad jeg kan gøre? På forhånde tak :) -
Unges behov for selviscenesættelse
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er i gang med at skrive AT, og i samfundsfag delen har jeg valgt at lægge vægt på unges behov for selviscenesættelse i forhold til Anthony Giddens og Thomas Ziehe. Jeg ville bare spørge om der var nogen herinde, som kunne hjælpe mig med hvad de mener, skyldes unges behov for... -
Kan jeg føle mig(helt)sikker?
ForumindlægJeg søger ind på Antropologi-studiet på KU. Mine sidste eksamener forløb noget bedre end jeg havde forventet og mit snit ender på 10.7 og med bonus ender jeg på 11.5. Snittet var sidste år på 10.6? Jeg ville umiddelbart gå ud fra, at jeg med al sandsynlighed kommer ind. Havde egentlig tænkt mig a... -
Hvorfor historie på A niveau?
ForumindlægHvorfor skal man egentlig have historie på A niveau i gymnasuim? Det er ikke fordi jeg har noget mod faget, jeg kunne bare tænke mig at have det på et mindre niveau. Tak på forhånd. :) -
hjernens belønningsystem
ForumindlægJeg har undret mig over noget: hvordan kan det være, at det altid er søde ting, man har lyst til frem for fx en gulerød? Altså hvorfor er det lige fedt og sukker, som hjernens belønningssystem bliver afhængig af fremfor sunde ting??? -
rette ?
ForumindlægNogen der gider rette det brev jeg har oversat. ASPEN ACHIEVEMENT ACADEMY Loa, 03127 Utah Mr. Wayne Jonas 140, Franklin Drive June the 20th 2006 Morris Plains 07110 New Jersey. ... -
Hvad er mit Kvote 2 snit?
ForumindlægHvad er mit Kvote 2 snit? Jeg har søgt ind på Æstetik & Kultur via Kvote 2 i Århus. Deres kriterier vægter udelukkende på gennemsnittet af de studierelevante fag. Kvote 2 kvotient (2010) = 7,9 De studierelevante fag er: Dansk A Engelsk B Historie B Fremmedsprog B Jeg har fået følgende k... -
help
ForumindlægHejsa!Hvordan siger man HHX(højere handelseksamen) på engelsk?Tak for hjælp! -
Det haster endnu en gang :)
ForumindlægHvordan skriver man dette på engelsk?"De blev indsat i det Københavnske fængsel":) Tak!
