Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 15941 til 15960 af 31547
-
Hvad er forskellen på demokraterne og republikanerne - USA?
ForumindlægEr der nogle, der kan hjælpe med, hvilke forskelle der er mellem demokraterne og republikanerne i USA? PÅ forhånd tak -
spørgsmål
Forumindlægnogen der argumentere for, hvorfor danmark har mere reprænsentativt demokrati, istedet for direkte demokrati, udover at vi ikke har så mange folkeafstemninger som schweiz fx. -
Ydre magnetfelt og spin
ForumindlægNår fx C-13-kerner bliver udsat for et magnetfelt, vil nogle af kernerne orientere sig parallelt med magnetfeltet, mens andre orienterer sig antiparallelt. De fleste vil orientere sig parallelt, fordi det er det laveste energimæssigt, men NOGLE vil orientere sig antiparallelt. Og det er så dem ma... -
Chile
Forumindlæghej, please hjælp!!! Hvem er det der leverer arbejdskraften i Chile? Er det chilenere der arbejder eller kommer arbejdskraften uden for landet? Hvor bor de? Hvem er (markedet) kunderne? Hvordan er arbejdsmiljøet? Breder byerne sig? Fatter intet.... TAk på forhånd! :) -
hvordan vil det se ud?
Forumindlæghvis jeg indsætter min værdi: dx= 1/(2x) * dt in i den oprindelig integrale udtryk? p.s hvis billedet er for stor så kan man: Benyttede >ctrl -< control minus til at tæmme det store zoom. Omvendt med >ctrl +< . -
Matematik/fysik
ForumindlægHej. Hvad gør jeg lige her (kig vedhæftet fil), Bskfeltet er næsten ikke eksisterende, da Bsk skal forstille et b felt for nogle skinner som negliceres. Nogle der kan hjælpe? Kan ikke lige finde ud af hvordan jeg finder ud af hvordan jeg fjerner Bsk. Mit resultat skal være noget i stile... -
Hjælppp Bio eksamen DNA
ForumindlægHej ... Jeg skal op til biologi eksamen og har lige trukket min emne op og GÆT hvad! Det er den væreste emne jeg har trukket DNA Jeg håber der er en som kan hjælpe for er helt LOST. Hvordan skal jeg skal tage fat i det her.. Det er 3 spørgsmål som jeg skal har besvaret. 1. Gøre rede for DNAs o... -
Nogle som kan hjælpe med opgave 4&5 kig på vedlagt billag
Forumindlæg:-) -
Middeltallet - formler
ForumindlægHej ! Jeg sidder og forbereder mig til eksamenen imorgen, og har også løst mine opgaver, men sæt jeg nu bliver spurgt om, hvordan jeg læser de 2 former på vedhæftede fil !!! Er du en ørn til dette vil jeg være taknemmelig for en oversættelse. MvH Karneol -
SIMPEL BRØKREGNING!
Forumindlægjeg har brug for hjælp til en simpel brøkopgave. 1/3 + 2/3 + 1/4 + 3/4 + 2/5 og 2/6 + 1/3 + 3/6 + 1/3 + 1/4 -
HJÆLP fysik/kemi eksamen på mandag!
Forumindlæghej ;) jeg har brug for lidt hjælp til kemi og fysik, håber nogle vil hjælpe mig, på forhånd mange tak.. jeg vil gerne vide lidt om sure og basiske stoffer + kemiske formler og hva man kunne lave af forsøg hvis man kom op i det? vil også gerne vide lidt om Atomers opbygning +ioner+salte og om i h... -
Sammensatte ord
ForumindlægHej! Jeg har 2 spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe mig med. Det er ang. den danske grammatik. Første spørgsmål jeg har svært ved at høre om ord er sammenhængende/ sammensatte ord, jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er en måde man kan høre det, eller finde ud af det. Mit andet spørgsmål e... -
Det haster! Kristendom om påsen!
ForumindlægHej det er lige et spørgsmål, håber der nogen der ville hjælpe :) her kommer det: Hvad betyder påsken i kristendommen – hvad er budskabet? Det haster virkelig meget håber der nogen de rkan hjælpe :)! -
Dansk mundtlig, kortfilm
ForumindlægHejsa:) Jeg skal snart til eksamen i mundtlig dansk og har trukket emnet "Kortfilm", hvilket altså tvinger mig til at vælge en kortfilm og analysere den. Men jeg kan bare ikke finde én, der er nok stof i! I klassen har vi gennemgået: Pin up, Skal vi være kærester, kuppet og 100 meter ... -
Hurtig oversættelse
ForumindlægOversæt til engelsk. Den information, eleverne modtog, var helt utilstrækkelig. De vidste ikke, hvor de skulle henvende sig, eller hvem der kunne give dem yderligere oplysninger. De havde forstået, at der var to muligheder åbne for dem, men hvilken af dem var den bedste? Dem, der anbefalede den ... -
Opg. Ekspontiel funktioner -hjælp
ForumindlægJeg har matematik projekt for. Men sidder fast. Jeg har givet følgende tal: Tid: 15, 59, 146, 362, 571, 900 (y værdier i koordinat system). (det er sek) GrC: 72, 69, 67, 65, 64, 63 (x værdier i koordinat system). Opgaven er så at tegne på dobbelt log papir, alm log papir og alm papir og bes... -
Kemiformel
ForumindlægDet hedder H2O, da der er to brintatomer (H) og et iltatom (O) men hvorfor hedder det så "2Co f.eks. eller C6h12o6+6o2? (Glucose) -
Eng. oversættelse :D
ForumindlægHej, er der nogle der lige vil tjekke om jeg har oversat rigtigt ? :D Den engelske middelklasse har fået et dårligt ry, hvis man skal tro på en rapport, som for nylig er blevet offentliggjort. En organisation, som hedder International Youth Welfare, og London University har lavet rapporten samme... -
Illiaden
ForumindlægNogen der ved hvornår Homer skrev Illiaden ? Den tager godt nok sted i ca. 1250 f.kr. eller er jeg helt forkert på den ? -
Forsøg til fysik eksamen
ForumindlægJeg skal op i FSA i fysik her om et par dage, men er i tvivl om, hvilke forsøg jeg kan bruge til de forskellige emner. Jeg skal bruge 2-4 forsøg inden for hvert emne (dem jeg har skrevet, er dem jeg allerede har). Induktion -Mini elværk Radioaktivitet - Geigertæller Baser Salte og neutralisation ...
