Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 16181 til 16200 af 20009
-
Possessive?
Forumindlæghejsa! Er forvirret, ved ikke helt om de er rigtige!!!1.Er trägt...Tasche(f) (Meine)2....Kind(n) hat heute nacht schlecht geschlafen (unser)3. ... Hose (f) steht offen (dein)4. Ich habe... Haus (n) Nocht nicht gesehen (euer)5. Ich besuche...Eltern (pl) zu selten (mein)6.Seit...Geburt(f) ist er t... -
Ge?
ForumindlægHejsa.jeg har et meget kort spg.Når man skal skrive "ge" og et ord efter, "ge" skrives vel når udsagnsordet er i før-nutid.Det vil sige:1) Eleverne havde købt en gave til lærerinden.^^før datid?1) Die Kinder haben eine Gabe gekauft, noch/zu die Lehrerin.2) Eleverne købte en ga... -
hvordan siger man
Forumindlægjeg vil gerne perspektivere til andre tekster ? -
en lille historie
ForumindlægHej derude, ville hører om der ikke er en der vil hjælpe mig ved at kigge min lille historie igennem. tak på forhånd Eines Tages gab es ein Wolkenbruch, und es hat eine schönes und bunt Regenbogen geschafft( dannet??). Diesem Regenbogen war sehr merkwürdig weil ein hellblaues Giraffe und ei... -
SSO
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan komme med nogle gode forslag omkring SSO på Hhx 3 år. har selv tænkt mig skrive i dansk, men hvad mener du? -
Tjek min sætning !!!
ForumindlægNoget med genitiv ! Plz hjælp om de er rigtige ??6. Als Richard nach Hause kehrt will er dem Oberhaupt des Families(wieder nehmen.)7. Es erstehen viele (Konflikten), weil die Familie bis jetzt alleine klar gekommen sind.på dansk ! 6. Da Richard vender hjem vil han overtage rollen som familie... -
eines fehlers?
Forumindlægnogle fejl i denne bitte tekst.A: Hier bin ichHallo, vor allem heiße ich Jonas Kisby Jørgensen. Ich bin 16 Jahre alt, und ich habe einen Vater eine Mutter einen Bruder und eine Schwester. Wir wohnen alles auf Ærø, welche ist eine Insel der südlich von fyn liegt. Aber auf der jetzig Zeitpunkt ich ... -
Denn eller weil?
ForumindlægHej, jeg håber der er nogle der gider, at tage en kig på dette, jeg forstår nemlig ikke hvad det er jeg skal, altså hvornår jeg skal bruge denn og hvornår jeg skal bruge weil.Sammenlign:Hun er let at forstå, fordi hun altid taler meget tydeligt.Sie ist leicht zu verstehen, weil sie immer sehr deu... -
få sætninger
Forumindlægbedes kigges igennemjeg elsker at spille fodbold, da jeg synes det er sjovtich liebe fussball zu spielen, weil ich finde es sehr lustigkender du manden jeg mødte igårkennst du der mann, ich traf gesternhvorfor kan vi ikke reje idag?warum könnte wir nicht heute reisen? -
hjælp haster!!
ForumindlægHejsa skal bruge nogen som kan hjælpe,mig med den opgave "hvordan er kapitalisme? -
Bliver man busted for det!?
ForumindlægBliver man busted for at glo ned i sine noter bare lige 2 sek. og så snakke videre? -
Kvindekamp
ForumindlægHej :-) Jeg har dansk-historie opgave lige nu, hvor jeg har valgt historie. Min opgave hedder: "Kvindekampen og objektivisering af kvindekroppen i 60'erne og 70'erne". Mit undersøgende er spørgsmål er "hvilken indvirke kvindekroppen som et sexsymbol og objekt havde for ... -
OT: Jubilæum
ForumindlægHelt off-topic, men lige et lille hurra for mig selv. Jeg har i dag været medlem herinde i 4 år :D Vi er jo nogle, som holder ved ;-) /Katrine -
Rette hjælp søde mennesker
ForumindlægHej jeg har nogle par sætninger jeg gerne vil få rettet til :) Her er de opgave 1 PRÆPOSITIONER/ FORHOLDSORD m. AKKUSATIV 1. Hun rejser uden børnene. - Sie reist ohne Kinder. 2. Ursula er imod forslaget (Vorschlag, m). Ursula ist gegen den Vorschlag 3. Han har købt gaver (Geschenk, n... -
hjælp
Forumindlæg1. Hun rejser uden børnene. - Sie reist ohne Kinder. 2. Ursula er imod forslaget (Vorschlag, m). Ursula ist gegen den Vorschlag 3. Han har købt gaver (Geschenk, n; -e) til børnene. Er kaufte Geschenke für die Kinder. 4. Omkring huset (Haus, n) var en have (Garten, m). Rund um das Haus wa... -
Cylinder - rumfang
ForumindlægHeij Allesammen ., Hjælp med den her: En cylinder-formet dåse skal være dobbelt så høj som bred ., Beregn dåsens diameter, når dåsen skal kunne rumme 1 liter. hurtigt hjælp tak -
hvad er det man egentlig gør her? (integralregning)
ForumindlægFølgende opgave. en funktion f er givet ved f(x)=5/x +6x2 , x>0 bestem den stamfunktion til f hvis graf går gennem punktet p (2,3) JEG SØGER IKKE HJÆLP TIL HVORDAN MAN LAVER DEN: Jeg har fundet stamfunktionen, og så har jeg løst den ved at bruge punktet (2,3) til at solve: fsolve(F(... -
Sætningssammensætning
ForumindlægHvordan skal jeg sætte disse sætninger sammen? (tal og bogstav kombineres) 1. Richtige Männer A. macht um 18 Uhr zu. 2. Das Geschäft (forretning) B. bringt den Gästen das Essen 3. Der Computer C. kochen schon eine halbe Stunde. 4. Die Kartoffeln D. kommst zu spät 5. Der Ober (tjener) E. t... -
HASTER_KARAKTER?? HELT LOST? KAN MAN IKKE KOMME IND VHIS MAN DUMPER I ET FAG?
ForumindlægHEj derude ;) JEg er lidt nervøs over nogle af mine skriftlige eksaminer. Håber der er ngn der kan hjælpe mig derude :) Hvis man nu dumper i et skriftligt eksamen, f.eks. fysik. Og ens årskarater i skrftlig fysik er 10 og mundtlig også er 10. og Fysik er adgangskrav i et videregående uddannelse m... -
hvad vil det sige?
Forumindlæg1521 blev Luther lyst fredløs FREDLØS?
