Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 16201 til 16220 af 45492
-
AT-talepapir (SOS)
ForumindlægHej, er der nogen af jer, der har tid og lyst til at kigge mit talepapir igennem for huller? Evt. give mig feedback på hvad jeg kan gøre bedre, hvad jeg har gjort forkert og hvad jeg kan forberede mig på til dialogen. På forhånd tak! -
Appelformer
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal til og skrive en litterær artikel, men kan ikke huske om man skal bruge appelformerne? En venlig sjæl der kan hjælpe :-) -
Sandsynlighedsregning og banko
ForumindlægJeg håber I kan hjælpe mig med på dette spørgsmål omkring Banko På en plade er der 3 rækker med 5 tal i hver række. Der er numrene 1-90 og der udtrækkes 49 tal. Hvad er sandsynlighed for at: * Der vindes på en plade, dvs. alle 15 tal udtrukke * Der vindes med to rækker (hvis der er vundet på... -
hjælp til kreativt produkt til OSO opgave (dyrlæge)
ForumindlægHej ! Jeg er i gang med at skrive min OSO opgave. men jeg er gået i stå med det kreative produkt. jeg har valgt at skrive om dyrlæger, men jeg kan simpelhen ikke finde på et kreativt produkt? Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig ! :) -
Lineære funktioner
ForumindlægHej, Nogen der har nogle foreslag til hvad man kan lave ved Lineære funktioner baseret på taldata af hybrid biler? -
Dobbeltbestemmelse?
ForumindlægHvad betyder det når man laver en dobbeltbestemmelse & Hvad er en dobbeltbestemmelse??? Kan simpelthen ikke finde noget om det, hverken i min bog eller på nettet. Håber derfor, at der er nogle venlige sjæle, som eventuelt vil hjælpe. -
"I Danmark er jeg født" Isam B synopsis
ForumindlægHej alle sammen jeg skal snart op i mundligt dansk. jeg har trukke 'Danmark set med andre øjne' og har derefter valgt emet "I Damark er jeg født" af Isam B. vi er i gang med at lave synopsis, og de skal senest afleveres på torsdag. jeg er har virkelig brug for hjælp! Hvilke e... -
Vurdering af srp
ForumindlægJeg har skrevet srp i engelskA psykologB og har netop været til eksamen. Jeg er meget forundret over min karakter og fik en virkelig dårlig feedback. Sidder der en gymnasielærer eller anden kompetent fagperson, som vil læse min opgave igennem og give mig sin vurdering? -
statistik
ForumindlægHalløjsa. jeg er ret forvirret om statistisk så jeg ha to spørgsmål 1. Jeg skal forklare hvilke statistiske deksriptorer der er. For det første ved jeg ikke hvilke der findes (har søgt på det) og for det andet så ved jeg ikke om der findes forskellige deskriptorer for grupperede og ugrupperede d... -
HJÆLP HJÆLP EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op til den mundtlige eksamen i dansk i 9. klasse. Jeg har trukket "Essays i udtryksform" til mit fordybelsesområde. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en god tekst jeg kan gå i dybden med? Tak på forhånd :) -
Kildekritik
ForumindlægHvad er kildekritik? Og kan man lave en kildekritik indenfor fagene fysik og engelsk? -
Projektopgave modsætninger, rig og fattig
ForumindlægJeg laver en projektopgave sammen med nogle af mine venner og jeg ville bare høre om der er nogen der gerne vil hjælpe med at svare på disse spørgsmål eller give nogle kilder der kan hjælpe med at besvare dem. Spørgsmål: Hvordan har landets styreform indflydelse på om man er rig eller fattig? ... -
Hulelignelsen
ForumindlægHejsa alle sammen Jeg skal perspektivere dette billede til "hulelignelsen", er der please nogle der kan hjælpe??? -
Teori som høre under faglige mål (SO htx)
ForumindlægHvordan kan man komme ind på: redegøre for tanker og teorier, der ligger bag erkendelse inden for teknologiske, naturvidenskabelige, samfundsvidenskabelige og humanistiske fagområder redegøre for forskellige videnskabelige metoders mulighed for at bidrage til en konkret problemløsning redegøre... -
Fordeling af drenge og piger Århud
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan fordelingen af drenge og piger er på matematik-økonomi og sundhedsteknologi i Århus? :-) -
Eulers formel
ForumindlægHej allesammen:) Jeg har et spørgsmål ang. eulersformel, som siger e^ix=cos(x)+isin(x) Mit spørgsmål er så, hvornår man benytter sig af denne formel? Meget gerne et eksempel. Jeg har virkelig prøvet at google mig frem til svar, men forgæves. Tak på forhånd. -
Skydeskivemodellen
ForumindlægHej, Jeg har brug for hjælp til skydeskivemodellen om Mercedes i afsætning, og jeg kan ikke rigtig komme igang, men hvad jeg skal skrive under de forskellige "overskrifter".. Er der nogle der vil hjælpe mig? -
Antallet af folkepensionister er steget - Hvorfor? HASTER!
ForumindlægHvad kan være grunden til, at der sker en stigning i antallet af folkepensionister? Perioden er fra 2007 - 2001. På forhånd, tak! -
SRP - Flybranchen
ForumindlægHej. Jeg har i fagene Virksomhedsøkonomi og afsætning valgt at have det overordnede emne, flybrancen, til min SRP - Jeg har valgt at have om virksomheden Norwegian. Er der nogen af jer, der kunne komme på et par idéer til, hvad jeg kan finde ud af omkring Norwegian? Tak på forhånd. -
Mundtlig eksamen. Prøveform B
ForumindlægHej alle sammen, Er der nogen der kan forklare mig hvad "Presæntation af nalyse og fortolkningspunkter betyder" Det haster! på forhånd tak:)
