Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 16361 til 16380 af 27765
-
SSO hjælp pi/archimdes
Forumindlægheyza.., nogle som vil hjælpe med archimdes metode til at beregne pi og andre metoder..., er ikke helt inde i dem :Sskriv til mig tak... -
Afslutningsprøven! 1.G
ForumindlægHej er der en derude der kan fortælle mig hvordan afslutningensprøven er i AT ? det er den sammen opg som de forgårende 1.g har haft ! -
Guldhornene
ForumindlægJeg leder efter svar, og spørgsmålet lydder: Hvilke omstændigheder skal der (ifgl. digtet) til, før det er muligt at finde hornene? og hvad karakteriserer de mennesker, som ikke finder noget? Håber på at nogle kan hjælpe mig.... -
Marxisme
ForumindlægHej. Jeg har om Anders Breivik og tragedien der skete i Oslo og på Utøya. Jeg vil derfor gerne høre om nogle af jer kan forklare kort og godt hvad Marxisme er, da jeg skal bruge det til mit projekt. -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej, Håber der er nogle der gider at rette mine tysk-sætninger:1) Welche Person treffen wir in der Geschichte?In der Text „Das Brot“ treffen wir einer Frau und ihren Mann. Es ist einem Ehepaar, das in neununddreißig Jahren verheiratet gewesen sind.2) Zu welcher Tagezeit spielt die Geschichte?Der ... -
Nytårsraket
ForumindlægHej. Nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? Inden krudtladningen antændes, påvirker raketten kraftmåleren med en kraft på 3,6 N a) Beregn massen af raketten, inden krudtladningen antændes. Jeg ved virkelig ikke hvilken formel jeg skal bruge når jeg kun kender kraften. Der er også en b) Krudtl... -
Hvad er en kraftanalyse?
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med del b) i opgave 1 (i dokumentet)? På forhånd, tak -
Hvad er et essay?
ForumindlægHejsa!Ja helt kort, jeg er meget i tvivl om hvad et essay egentlig er når det kommer til dansk. det er jo ikke det samme som i engelsk og det gør mig meget forvirret..Nogen der kan beskrive kort og med få ord hvad et dansk essay er? -
Noter - overvurderet?
ForumindlægEr noter overvurderet?Har du brugt de noter, du har lavet gennem året til eksamen, elelr var det noget værre rod? -
Redegørelse
ForumindlægJeg er blevet en differentialligning, hvortil jeg har fundet forskriften for funktionen f, som tilfredstiller denne differentialligning. Hvis jeg derimod vil redegøre for, at enhver funktion, der er løsning til differentialligningen er aftagende, hvorledes bør jeg så starte? Jeg kan næsten forest... -
Hvad betyder...
ForumindlægHej...Jeg vil gerne spørge, om hvad betyder ordet plot og hvilken sammenhænge har det med spændingsmomenter ?? Takker på forhånd -
molekylformel, beregn
ForumindlægHm, det kører ikke rigtigt for mig idag, det her kemi. Men altså, det her har jeg ikke prøvet før: Jeg har nogle angivne masseprocenter, og skal ud fra disse finde en molekylformel. Hvordan gør man det, uden andre oplysninger? det eneste man fik at vide var, at det var en c-4 fraktion der behanle... -
Dummy variabel
ForumindlægEr det rigtigt at en dummy kodede kategorisk variabel bliver til en numerisk variabel? -
Er du god til genetik?
ForumindlægHej alle Jeg har store problemer med at forstå afsnittet om genetik i min biologibog, og ikke nok med det! Jeg skal skrive rapport over emnet, men jeg kæmper lige pt. med følgende spørgsmål: 1) Nævn nogle andre egenskaber hos mennesket, der nedarves dominant, recessivt og kønsbunden. 2) Forklar... -
Fodnoter i bilagene? SRP
ForumindlægI min SRP henviser jeg på et tidspunkt til et bilag, hvor der er et billede af en analysemodel. Jeg skal jo skrive, hvor jeg har dette billede fra, men så er mit spørgsmål, om jeg må lave en fodnote i mit bilag? Eller hvor skal jeg skrive dette henne? -
artikel
ForumindlægHvad gør man ved en artikel ! Bare kommenter den ? Er der mere man skal? -
sætninger
Forumindlæg1 Geraldo fortæller gæsten om sit job i minen.Geraldo erzählt der Gäst über seine job in der Mine. 2 Broderen viste lægen sin fod . Der Bruder zeigte der Ärtzt das Fuss. 3Forvalteren giver dem ikke noget at drikke.Der Verwalter gibt sie nichts zu trinken.4 Geraldo giver sin mor pengene.Geraldo... -
Er et symmetrisk molekyle altid mere reaktivt? Eddikesyre og eddikesyreanhydrid
ForumindlægHej! Som overskriften siger: gælder det, at et symmetrisk molekyle altid er mere reaktivt end et mindre symmetrisk et? Jeg tænker eddikesyre og eddikesyreanhydrid På forhånd mange tak! -
sit
ForumindlægHvad hedder sit i denne sætning dass mann trotz -sich-?? osv -
Hvad kan man medb. til skriftlig dansk??
ForumindlægHejsa..Jeg ville høre hvad I kan råde en` til at medbringe til skriftlig dansk eksamen??Jeg har følgende;- Nudansk ordbøger- Synonymordbog- LitteraturhåndbogSynes I jeg kunne tilføje noget, som vil være en fordel at have med??Hilsen Marie K.
