Søgning på: religion b projekt. Resultater: 16361 til 16380 af 95145
-
HTX ELLER STX VIGTIGT
ForumindlægHEEJ gymnasie elever og andre :D Jeg er meget i tvivl om hvilket gymnasium jeg skal vælge, jeg synes at mange af fagene på stx er meget interessante. Men samtigt har jeg hørt at htx er meget praktisk anlagt, hvor man vil har mulighed for at afprøve teorier. Der er self også mange drenge på htx. J... -
etik??
Forumindlæghej jeg ville bare lige spørge til nytte- og pligtetik, nogen kan forklare disse to for mig?? tak på forhånd ;) -
Islam
ForumindlægHar man fri vilje i islam eller er alt determineret? Det virker lidt som m, når man læser Sura 16, at man har fri vilje.. -
Hjælp! Historisk kilde: Dårskabens pris - Erasmus af Rotterdam
ForumindlægJeg skal op til historie i morgen og jeg har blandt andet trukket denne kilde: http://verdenidanskperspektiv.systime.dk/index.php?id=1418 Dårskabens pris.. Men jeg har ikke fået helt fat i, hvem det egentlig er han kritiserer og hvad det er han vil med den. Synes han at kristendom er en stor ... -
kvinderne og det moderne gennembrud
ForumindlægHej allsammen. Jeg har valgt at skrive i dansk, og mit emne er kvinderne og det moderne gennembrud. Jeg er så småt begyndt på min problemformulering. Det jeg ved indtil videre er at, jeg skal anaylsere og fortolke romanen et dukke hjem. Så jeg ville bare høre om der ikke er nogen af jer derude, s... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej er der en så sød, der vil rette noget engelsk for mig? Tak - forsæt god aften/nat -
Ny forum feature
ForumindlægNår man holder musen over et indlæg i forummet kan man nu se hvilken kategori indlæget er oprettet i.Håber I kan bruge det! -
Renæssancetekst
ForumindlægHej,Jeg skal læse en tekst og fortælle hvad det er der gør den til en Renæssancetekst, nogle der har ideer til hvad det er der kan gøre en tekt til en Renæssancetekst?Bjarke -
Nogen der ville kigge på det?
ForumindlægHejsa Har en lille stil, som jeg vil gerne have kigget på`? Det værste grammatik fejl og jeres argument. Er der nogen jeg kan sende til "deres mail"? mvh deniz :) -
Hvilken gymnasiel uddannelse er bedst for mig?
ForumindlægHej. Jeg er en 14-årig dreng fra Virum og vil gerne spørge, hvilken uddannelse passer bedst til mig. Jeg er uden tvivl en nørd og har allerede besuttet mig for at jeg skal være en ingenør. Udover det er jeg også halv englænder, hvilket har gjort det oplagt for mig at jeg skal følge min fars fods... -
Halvårs karakter
ForumindlægHej. Jeg er en dreng, som går i 9 klasse. Er der nogle kloge hoveder eller nolge flinke folk som kan hjælpe mig? Hvordan får man et godt halvårs karakter, drømmer om et gennemsnit på 7, jeg synes det hårdt at få. Er der nogle der kender et par tips til det, I vil være til store hjæp. Min genn... -
engelsk eksamen imorgen
Forumindlæger der nogle der har en analyse model engelsk mundtlig eksamen eller er der nogle der ved og gider skrive hvorfor nogle punkter man skal gå ud fra. på forhånd tak. -
frafald
ForumindlægKan man begå frafald i Islam hvis man siger ( også at man er overbevist om ) at det er jorden der kredser om solen og ikke omvendt? Fik at vide, at i Islam er man forpligtet at tro at jorden er fast, og ikke bevæger sig, mens solen kredser om den.. men jeg er ikke helt overbevist om det. betyder ... -
Hvorfor er Vesten mere udviklet end den arabiske verden?
ForumindlægUnder den tidlige Middelalder var den arabiske verden mere udviklet end Europa, men i dag er det omvendt. Hvad er egentlig årsagen til dette? -
rettelse af tysk tekst
Forumindlæghej gider nogle og rette mit tysk? -
Demokratisering
Forumindlægjeg er i gang med en projektopgave, og har virkelig brug for hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvad kræver der for at et land kan få demokrati? Tak på forhånd!:) -
Den franske revolution
Forumindlæger der nogen der kan fotæl noget om borgerkrigen i den franske revolution -
Formler
ForumindlægHej Allesammen ., Hvordan bruger man formler som f.eks. Cisinusrelation og Sinusrelation ? -
optimering
Forumindlægdet drejer sig om opgave 15 i http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/Matematik/100816_opgave_mat_A_stx.ashx -
Linje på gymnasiet
ForumindlægHej folkens. Jeg står lige nu i et kæmpe problem omkring valg af min studieretning. Jeg har en sproglig linje lige pt og har haft det i næsten et halvt år. Jeg taler bogtavlig talt ikke så meget med min klasse og de laver aldrig noget, når man f.eks. skal arbejde i grupper og lave større opgaver ...
