Søgning på: det moderne gennembrud. Resultater: 16401 til 16420 af 21415
-
Tamilflu
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive studieretnignsprojekt og har et spørgsmål angående Tamilflu's fremstilling Jeg har ikke særlig meget materiale om det, så jeg ville høre om der var nogen som evt. kunne hjælpe mig På forhånd tak -
Differentialligning spørgsmål
ForumindlægSpørgsmål: Bestem et andengradspolynomium, der er løsning til differentialligningen: f '(x) = -y + 3x^2 - 10 Hvordan skal jeg bære mig ad med at løse denne opgave? -
Talemåder, hvad betyder de?
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg har fået håret i postkassen, fordi: Der er nogle talemåder, jeg ikke kan finde betydningen på, men håber der er nogle her inde, som kan hjælpe :-) 1. Du springer over, hvor gærdet er lavest. 2. Du skærer alle over en kam. 3. Det var dråben, der fik bæ... -
Utopisk samfund?
ForumindlægHej.. Jeg vil gerne høre jeres mening om, hvordan et utopisk samfundet i Dine øjene vil være.. Altså jeres idéer til Utopia, et ønskesamfund set med jeres øjne.. Mange tak :-D -
Bevis for kvardratrod 5 er irrationalt
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver SRP og skal lave et bevis på at kvadratrod 5 er irrationalt. Jeg har lavet et bevis for at kvadratrod 2 er det, men tror bare ikke man kan gøre det på samme måde. Så hvis der er nogle der kan hjælpe ville der være rigtig rigtig dejligt. Helst så hurtig som muligt ... -
Opstilling af SRP
ForumindlægEr det en god ide, at lave overskrifter, til hvert afsnit? Perspektivering og konklution, skal det skrives, overhoved ? Synes bare ikke man har fået nogen ide, om hvordan man skal opstille og indkludere i sin opgave.. -
Mcdonald
ForumindlægI dag var jeg i Mcdonald sammen med vennerne. Kan i så gætte hvad der var i min burger??????????????????????? En billle, fuck det var ulækkert. Jeg kunne ikke gøre andet end at smide den ud og skride. Andre vil måske klage+???? Hvad synes du? Spiser du i MC. -
Perspektivering eller ej?
ForumindlægSkál man perspektivere i en opgave, er det ligemeget, eller er det bare en god íde at gøre det? -
Gymnasie
ForumindlægHej Allsammen Jeg er en elev der går i niende klasse. I dag har jeg været til skolehjemsamtaler hvor jeg fik at vide at jeg klarede mig godt i alle fag undtagen matematik. I matematik fik jeg følgende årskarakter Færdighed:02 Problemregning:02 og Mundtlig matematik:4. Min matematik lærer ... -
MATEMATIK - AKUT
ForumindlægHej, jeg har disse to opgaver for, som handler om vektorer - herunder parameterfremstilling. Er der nogle matematik - elskende mennesker herude, som kunne hjælpe mig, tak :) -
Recep Tayyip Erdoğan magt!
ForumindlægHej. Jeg står med en opgave som handler om, hvilke fordele og ulemper der er ved, at Erdogan har fået mere magt i Tyrkiet. Er helt væk, så håber i vil hjælpe! -
Jesus korsfæstelse
ForumindlægHvorfor blev Jesus egentlig korsfæstet? -
help middelalder
Forumindlægnogen der kan fortælle lidt om københavns grundlæggelse i 1167? -
Tømmermænd
ForumindlægHvad gøre man udover at tage en kodimagnyl? -
tysk stil
ForumindlægMine forældre kan ikke rigtig hjælpe mig med tysk, er der nogen, der vil læse dette igennem, måske lektieguruen? Wenn ich denke auf Weihnachten, ich denke auf der Weihnachtsmann, am 24 Dezember und das Weihnachtsbaum. Und im Deutschland es ist so zu, aber viel, mehr spaß. Die dänische Weihnach... -
Hej
ForumindlægHej. jeg vil lige spørge om nogle fornyligt har læst nogle spændende bøger, som de vil anbefale? jeg er en bogorm, og jeg elsker at læse. Jeg har læst en masse bøger, men skal begynde på en ny bog. Har I nogle ideer? Nogle bøger som I personligt synes der er enorm spændende? Nogle bøger som har h... -
Venstre.
ForumindlægHej allesammen: her er nogle spørgsmål om Venstre: Hvad kende tegner Venstre? Hvad er forskellen mellem højrefløjen og venstrefløjen? HVad kæmper Venstre for? Hvem stemmer typisk på Venstre? På forhånd tak!! :) -
har brug for hjælp til et digt DET HASTER!!
ForumindlægOKay jeg har det her digt som hedder ''Erindring'' som er skrevet af Tove Ditlevsen og jeg fatter intet af den. Så kan i måske hjælpe mig med at forklar lidt om hvad den handler om? -
Arctan eller tan^-1
ForumindlægKan man på en nem måde beregne tan^-1 i hånden? fx tan^-1(-1) = -1/4*π - Hvordan løser man dette i hånden? -
Christian 8
ForumindlægHej, Christian 8 volder problemer. håber på hjælp. :) Han syn på Gud, Staten og hans egen position? På forhånd tak. Er helt lost.
