Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 16401 til 16420 af 102572
-
Tyngdepunkt
ForumindlægNogle som har nogle gode noter til tyngdepunkt? Det hører ind under emnet integrationsprincipper? Jeg søgt både på google og herinde, så hvis der er nogen som vil dele dem, ville det være dejligt :) -
Eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i engelsk fredag i næste uge og ville være utrolig glad for, hvis der er nogen, der har nogle supplerende noter til analyse og fortolkning af flg. tekter:Born AgainThe Red LineRiver of NamesMother of the CityRichard IIIFight ClubDo not go gentle into that good Night(poem)Funera... -
specifik varmekapacitet
ForumindlægHej. I opgave c hvor man skal beregne q, forstår jeg at man skal bruge formlen q=mass*c*deltat. Hvad skal man sætte delta t til når man ikke kender slut temperatur? -
Vurdering af 3.g's opgave
ForumindlægHejJeg tænkte på om der mon var nogen, som havde tid og lyst til at læse min 3.g's opgave igennem, og komme med en vurdering af den (bare sådan ca. hvor på karakterskalaen).Den handler om Japans åbning i 1800-tallet.Hvis der var nogen, som gad ville det være rigtig dejligt. Bare skriv, så kan... -
Små rettelser
ForumindlægNogen der vil rette de engelske sætninger. Dansk: 1. Hun kunne løfte en lastbil. 2. Det kan ikke være sandt. 3. Det kan være vi får (have) gæster i aften. 4. Hun kan ikke lide sin lillebror. 5. Vi kunne selvfølgelig gå i biografen. 6. Jeg har aldrig kunnet forstå den grammatik. 7. Undskyld hr., ... -
Dumpet på B-niveau
Forumindlæghej.. jeg er dumpet med et -3 i matematik på B-niveau, på HF. nu er jeg i tvivl om jeg så er bestået på C-niveau.. da jeg går på HF er der ingen årskaraktere. og jeg har jo ikke været til eksamen i matematik på C niveau. håber der er nogle der kan hjælpe mig her på forhånd tak. hilsen Lasse -
Karakter
ForumindlægHej, jeg har været så uheldig at trække mat c mundtlig, som jeg afslutter efter eksamen. Jeg fik både 02 i mundtlig og skriftlig i min årskarakter. Jeg er lidt bange for hvad der vil ske, hvis jeg gik hen og fik 00, og hvad man egentlig skal kunne for bare at kunne bestå, jeg klarer mig rigtig ... -
Hvad syntes i om Biologi(A) eksamen 2007?
ForumindlægHej Alle. Jeg vil godt høre hvad jeres mening er om den skriftlige eksamen i BiologiA i år, 2007? Efter min mening var sættet sværere end mange andre eksamenssæt som vi har løst i årenes løb? Hvilke opgave valgte i, og hvorfor? Og hvad mente i var faldgruberne? -
Optagelsesprøve
ForumindlægGoddag alle sammen :)Jeg skal til en optagelsesprøve i morgen hos amtsGymnasiet :)Jeg skal op i Fysik, dansk, matematik. Hvad niveau er det på?? Jeg har sådan nogenlunde styr på tingene. Er det lige meget hvilket tøj, man har på?? :) Jeg håber I kan svare på disse spørgsmål MVH Pi*x2 -
eksamen
Forumindlæger der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde eksamenssættet "2009 Maj - Matematik - STX A" ? jeg har været i i studienet, men der er kun besvarelserne. Jeg er ude efter selve opgaverne. tak på forhånd -
aflevering
Forumindlægvil der ske noget hvis man glemmer at aflevere 1 matematik aflevering ud af de 25 man har på hele året? Udover at få fravær. Men man vil veil ikke få problemer med at få lov til at komme op til eksamen? -
Teknologi A - Er det svært?
ForumindlægJeg skal snart på gym og har tænkt at vælge Tek a Design A som linje. Er det svært og hvad har i lært om i faget/fagene? Og gør det en stor forskel hvis man vælger Matematik i A fra starten af eller hæve det efter 2.g? -
En som er rigtig god til math??
ForumindlægEn som er rigtig god til math?? -
HJÆLP TIL VALG AF AT EMNE
ForumindlægJeg er helt på bar bund i at vælge et emne i AT og håber på at kunne få lidt hjælp. Jeg ville gerne skrive i fagene: Matematik(A)/oltidskunskab(C)/religion(C)/historie(A)/dansk(A)/engelsk(B)/kemi(B) men jeg synes det er svært at få dem koblet sammen under et godt og spændene emne. håber i har ly... -
OXFORD og Cambridge
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg er en 16 årig dreng der går i 9. klasse. Jeg har drømmen om at læse medicin i Oxford, Cambridge og Yale. Jeg er virkelig god til bio (Har kun fået 12 taller, og der er gået 1/2 år), fysik og matematik. Jeg har dog nogle få promlemer i faget dansk. Synes i at det ville være... -
Klage over eksamen
ForumindlægHej! Jeg var til matematik mundtlig og vil gerne klage over forløbet til eksamen. Så jeg vil høre om der er nogle der evt. Har en jeg kunne se. Altså hvordan man stiller det op og om nogle har gods råd. Jeg fik 12 skriftlig, er det noget jeg burde vedlægge så man kan se at der måske er sket en ... -
parapel
ForumindlægHej. Håber på at der er en der gider at løse den her opgave da jeg aldrig har været så sikker i to ligninger med to ubekendte. Den er følgende: "En parabel er givet ved ligningen y = 0,5x`2 + bx + c. Det oplyses at punkterne 3,-3 og -1,5 ligger på denne parabel. Bestem tallene b og c." -
Hjælp til bevis !
ForumindlægHej, Håber, at der sidder nogle kloge genier herude, som vil hjælpe mig med et bevis i forbindelse med ensvinklede trekanter - har siddet og bøvlet med det i en evighed, men kan ikke rigtig få det til at løse sig : ( 16.3 - Hvis trekanterne ABC og A1B1C1 er ensviklede, findes der et tal k, så ... -
Spansk underviser i Odense
ForumindlægHola :o) Jeg er en pige på snart 26 år, som underviser privat i Spansk i Odense/fyn. Jeg har både gymnasiet elever, folk der skal på en længere rejse eller blot vil lære at skrive- tale spansk. Jeg er født med spansk sm modersmål og har haft det på HF på Højt A neveau. Jeg besider både det spansk... -
Faktorisering -andengradsligning
ForumindlægHej alle, Her er nogle definitioner som jeg er lidt usikker på. r_1+r_2= -b --> Hvorfor negativ? r_1*r_2=c MEN gælder disse kun hvis a=1?? og den her : a(x-r_1)(x-r_2) hvorfor minus-tegn i begge??
