Søgning på: kemi eksamen 2010 stx a. Resultater: 16521 til 16540 af 176544
-
Mundlig engelsk eksamen i folkeskolen?
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan en mundtlig eksamen i engelsk i folkeskolen foregår? :) Må man selv vælge et emne inden man går ind? -
Hjælp til at beskrive hvad a og b fortæller
ForumindlægI tabellen ses en opgørelse over den årlige svinetransport ud af Danmark i perioden 2005-2009. Antal år efter 2005: 1,2,3,4 Antal svin (i mio): 4,3 4,9 6,3 8,0 I en model antages det, at antallet af svin, der årligt transporteres ud af Danmark er en funktion af typen F(x) = b * a^x h... -
Andengradsligningens konstanter - a b og c
ForumindlægHej Hvad repræsenterer konstanterne i ligningen? Jeg ved a repræsenterer hvor stejl parablen er, c skæringen med y aksen, men hvad er b? Og repræsenterer de mere end det? -
Kan man vælge Historie A på Htx?
ForumindlægHej Sp. Overvejer stærkt at starte på Htx, men mange af de uddannelser jeg kunne tænke mig, kræver historie - og man så ikke kunne vælge Historie A? På forhånd tak! -
hjælpe til eksamen. I engelsk
ForumindlægHej jeg skal snart op til eksamen, men jeg ved ikke hvordan jeg kan starte når jeg skal ind og snakke i 5 min til engelsk. jeg har min disposition, og skal snakke, hvad kan jeg starte med at sige, inden jeg ikke snakke om mit emne. amsih way og living. HJÆLPPPPPPP..!!!!! -
Skal bare lige være sikker på noget til eksamen.
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen, og skal lige være sikker på noget angående sandsynlighed og statistik. Jeg er ikke helt 100% sikker på det der med grupperet og ugrupperet observationssæt. Grupperede opservationssæt er når observationerne står i intervaller, og ugrupperet er når observationerne stå... -
Hjælp, om gode råd til AT-eksamen
ForumindlægHej Alle Jeg sidder og skal læse op til AT, men kan ikke rigtig komme igang, da jeg er en smule forvirret om hvordan jeg skal gøre. Vi har ikke fået noget at vide af vores lærer, så ville høre om der var nogen, som havde nogle gode råd til, hvordan jeg bedst kan læser til AT eksamen? Vi har skre... -
svar på spørgsmål til eksamen
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i matematik imorgen, så jeg har brug nogle lidt hurtige svar. Jeg har fået at vide at hvis man ikke kan svare på et spørgsmål man bliver stillet, er det ikke godt hvis man svarer: "det ved jeg ikke". Hvad gør man hvis man får et spørgsmål? Hvordan afl... -
AT eksamen, Internet overvågning.
ForumindlægHej folkens. Til AT eksamen tænker jeg at skrive om internet overvågning, jeg overvejer at tage samf og dansk, men ved bare ikke hvor godt det kan dække. Evt tænker jeg at tage samf og historie men er i tvivl. Hvis der er nogle der har ideer eller andet så hører jeg gerne :) SB -
differential ligning - løsning? a og b?
Forumindlægbestem til differentialligningen y'+y=20x+3 den løsning hvis graf går gennem punktet P(1,4) Er der nogle der kan fortælle mig hvad a og b er ? så jeg kan finde en løsningsformel?? -
spørgsmål til U=U0*a^t
Forumindlæghej jeg sidder med en opgave der ser sådan ud: tabellen viser sammenhørende værdier af Danmarks udgifter til forskning år 1995 1996 1997 1998 1999 udgifter til forskning (mio. kr.) 236 248 261 274 289 i en model an... -
Bestem a og b - eksponential funktion
ForumindlægHej alle! Jeg har vedhæftet min lille opgave. Jeg skal som sagt finde tallene for a og b. Jeg kender formlen til dette, problemet er bare at jeg ikke er i besiddelse af de respektive punkter som jeg skal bruge til formlen. Hvordan konvertere jeg de oplysninger jeg har, over til punkter på... -
SRP - MATEMATIK (A) OG FYSIK (B)
ForumindlægHej alle Jeg har tænkt mig at skrive SRP i fagene mat A og fysik B, og ville gerne høre, om I har nogle gode emner? Hvordan syntes I det var, at skrive i disse fag? Svært? -
simpel a b c ligning
ForumindlægJeg er endt ud i at måtte hjemmeundervise min søn på 13 da skolen har opgivet ham i matematik. Det er nok ikke sidste gang jeg spørger om noget. Simpelt regnestykke: b+2=a b+c=7 a-c=7 Ved at prøve mig frem får jeg a=8 b=6 og c=1 men hvordan regner man det egentlig ud. Jeg har godt ... -
Musik A uden meget erfaring - Kan man det?
ForumindlægHej, Om halvt års tid skal jeg til at vælge studieretning. Jeg vil rigtig gerne have 6 A-fag, så jeg kan gange mit snit med 1,08 (den uddannelse, jeg vil ind på senere hen, kræver et højt snit). På mit gym er der kun to studieretninger der tillader dette. Den ene mulighed er: Engelsk A, Matemati... -
A(t)=148*0,56^t
ForumindlægI et radioaktivt stof henfalder(omdannes) atomkernerne med tiden. I en prøve af et bestemt radioaktivt stof antallet A(t) af henfald pr sek. givet ved A(t)=148*0,956^t hvor t er tiden, målt i sek. a) bestem antallet af henfald per sek. til tidspunktet t=10 bestem halveringstiden A(t)=... -
Find a og b lineær funktion
ForumindlægHej allesammen Har virkelig brug for hjælp til denne opgave da jeg mange gange selv har prøvet at lave den, men ved ikke om det er rigtigt. Det drejer sig om denne opgave: Produktionen af vedvarende energi i Danmark kan i perioden 1999 til 2004 tilnærmelsesvis beskrives ved en lineær mode: ... -
f(x) = b*a^x
ForumindlægHej, jeg sidder med en opgave, som jeg ikke kan finde ud af.. jeg ved at jeg skal bruge formlen: f(x) = b*a^x Er der ikke en som vil lave bare opg a) med mellemregninger så jeg kan se hvordan det skal gøres (skal lige siges, jeg har prøvet i snart 1 time) :s Befolkningstallet i Danmark var i 1981... -
Forskel på a, b -og c-niveau
ForumindlægHej! Jeg ville høre om i vidste hvor forskellen på a, b -og c-niveau ligger? Jeg har hørt at forskellen er om man har det i et, to eller tre år? Er forskellen på sværhedsgraden virkelig så stor? Mit problem er at jeg gerne vil have musik på A-niveau, men det kan kun lade sig gøre hvis jeg vil ... -
facitliste mat. A august 2008
ForumindlægHej er der nogen, der har en facitliste, fra sygeeksamen i skr. matematik A august 2008 eller har et link til det. Mvh. Ulrik
