Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 16541 til 16560 af 29738
  • Oversættelse af tekst

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal oversætte en tekst i engelsk, og ville spørge om, der ikke er en venlig sjæl derude, med lidt overskud efter en hård skoledag :D tror ikke den vil volde problemer for de fleste, men er ikke selv så god til at oversætte fra dansk til engelsk. Alle ved, at det med at blive voksen i...
  • hvordan

    Forumindlæg
    Hvis jeg nu har f = 440 Hz ved 20 C. Strengens længde er 0.8 m. Bestem bølgelængden på strengen svarende til 1., 2. og 3. partialtone. er dette rigtigt?: 1. = 1,6m , 2.=0,8m og 3. = 053m Bestem strengbølgernes fart. Hvordan bestemmer jeg den? skal jeg bruge v = lambda*f ?
  • HASTER!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal komme med et bevis på primtal med brug af den direkte bevistype. Er der en der vil hjælpe? er i stor nød? tak på forhånd
  • Biologi afgangsprøve

    Forumindlæg
    Imorgen skal jeg til eksamen i biologi, så ville lige spørge om nogle af jer ved hvad man blive testet i??? Er der noget specielt man skal huske, som 100% bliver nævt til eksamen???
  • ufuldstændige forbrænding af octan

    Forumindlæg
    hey jeg har fået som opgave at lave en opgave om forsile brændler og under det står det her spørgsmål håber en kan hjælpe mig forstår ikke det virklige ikke Opskriv reaktionsskemaet for den ufuldstændige forbrænding af octan.
  • Hjælp matematik?

    Forumindlæg
    Hej Hvis der i en opgave står, at jeg skal finde middeltallet (gennemsnit) af nogle tal hvor tallene er angivet i ppm (parts per million): og tallene står skrevet sådan her: 0,04; 0,14; 0,17; Hvordan skal jeg gøre så?
  • Vertex

    Forumindlæg
    Hej Nogen der kan finde vertexen. y=-5(x-100)^2+200 Eller f(x) 7x-1/x^2-4 hvis f(-3x) Paa forhaand mange Tak.
  • t,v graf

    Forumindlæg
    Hej håber at I kan hjælpe med denne opgave? Det er opgave 137. Jeg får potens regressionen til at være: y= 1.7128*x^0.57571
  • Funktion og areal

    Forumindlæg
    Der er givet en funktion f(x) = x3 - 4x Grafen for f(x) afgrænser sammen med førsteaksen en punktmængde, der har et areal. Bestem arealet af denne punkt mængde. Har fundet x'erne: x = - 2 V x = 0 V x = 2 Hvad gør jeg så nu?
  • Hvilken gradient er "stærkest"? Ladning eller koncentration?

    Forumindlæg
    Hvis man har en membran, der adskiller to mængder partikler, vil de så diffundere således at koncentrationen eller ladningen på begge sider af membranen er i ligevægt?
  • Tværvektor ??

    Forumindlæg
    Der står i min opgave at jeg skal finde vektor -a det jeg ikke forstår er om vektor -a er tværvektoren til vektor a??
  • Tysk oversættelse, få sætninger.

    Forumindlæg
    Der skulle være en del fejl i dette tekststykke, da jeg ved, jeg ikke er den bedste til tysk. Der Text "Türkisch für Anfänger" handelt von eine Familie, die auseinander gerissen werdet, weil der Hauptperson Lenas Mutter beschliesst, dass sie sich mit ihrem neuen Freund Metin bewegen. Ih...
  • at øve sig ?

    Forumindlæg
    hej jeg går på 1.g og havde et spørgsmål til elever derfra og også fra 2- og 3g når i har lavet noget på skolen (lært noget) og så kommer hjem øver i jer så lidt på det selvom i ikke får det for ? hjælper det på længere sigt og hvor længe skal man bruge på det dagligt ? skal man sidde og gøre de...
  • Hvordan foregår skrft. biologi?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til skriftlig biologi A årsprøve her på torsdag og er pludselig kommet i tvivl om, hvordan en sådan årsprøve foregår. (multiple choice, med/uden hjælpemidler osv...?) Kan nogle forklare mig dette? Pft.
  • Dialoger

    Forumindlæg
    Jeg har lige 3 spørgsmål, når man skriver................Hvad svarer man typisk? Hvad betyder 1 og 2 helt konkret. 1.How do you do. 2.How are you doing. 3.Take care.
  • sø og landbrise

    Forumindlæg
    Giv en forklaring på sø- og landbrise. Forklar specielt på hvilke tidspunkt brisen blæser fra hav til land?
  • bevis at T=1/2*a*b*sin(C)

    Forumindlæg
    Hvordan beviser man T=1/2·a·b·sin(C) for arealet af en trekant?
  • Igen noget om komplekse tal

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kan forklare hvorfor (2) er løsningen her eller blot sige noget generelt om hvordan man løser en sådan opgave? Tak på forhånd
  • Ret en fejl

    Forumindlæg
    Er i fuld gang med at øve til engelsk skriftlig eksame, er der nogen af jer, som kan se fejlen i denne sætning? 1) The Aborigines were treated good by the new governor
  • korte spørgsmål

    Forumindlæg
    Har nogle sætninger jeg gerne vil være sikre på , men er ikke sikker på om det er rigtigt grammatik. Es liegt in die/im Berge zwischen DEM Schweiz und DEM Österreich - Jeg er i tvilt om der skal stå im eller in die? Im er fordi hvis Berge er dativ, så bliver det jo sammensat med in( in + dem =...