Resultater: 16581 til 16600 af 436512
-
Minimeringsproblem
ForumindlægHej. Er der nogle der kan give en forklaring på hvad et Minimeringsproblem er? Tak . -
engelsk delprøve uden hjælpemidler
Forumindlægopgaven lyder: Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. Skriv den korrekte sætning nedenunder 1. Not only wanted he to go to Washington, he also wanted to visit the President. not ... -
Nogen der har lyst ?
ForumindlægNogen som har lyst til at kigge 3,5 linjer igennem for fejl. Det en spansk oversættelse fra dansk til spansk? Skal afleveres tors. d.08 Ville være dybt taknemmlig. På forhånd tak. -
kompleks ligander
Forumindlæghar nogle reaktioner: 2Ag+ + CO32- -> Ag2CO3(s) bundfald dannes Ag2CO3(s) + 4NH3 -> 2Ag(NH3)2 + CO32- bundfald opløses 2Ag(NH3)2 + 2Br- -> 2AgBr (s) + 4NH3 bundfald dannes opløselighedsprodukt(2AgBr):3,00*10^-13 2AgBr(s) + 4NH3 -> 2Ag(NH3)2 + 2Br- bundfald forsvinder 2Ag... -
Produkt til emnet: overlevelse i forhold til kræft
ForumindlægMig og min gruppe er lidt bagud med vores projekt, fordi vi ikke kan finde på et mega kreativt produkt, der passer og kan følge med i hele fremlæggelsen! Det er mega svært, men jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. :-) Som sagt er emnet overlevelse i forhold til kræft. -
Folkeafstemningen om tronfølgeloven
ForumindlægHvad stemmer I til denne afstemning, der finder sted søndag den 7. juni 2009? 77 procent af befolkningen var for en ændring af tronfølgeloven. Det er jeg også. Hvordan kan man egentlig være imod ligestilling? -
Boksplot
ForumindlægHej SP, Jeg sidder lige og sveder over at få 2 boksplot i samme koordinat system i excel. Jeg har kvartil sættet til begge boksplot, og har prøvet at højre klikke på mit boksplot, men jeg kan virkelig ikke hitte ud af det. Er der en venlig sjæl der har styr på sit Excel og kunne give mig et hi... -
hvad er osmose
Forumindlæghej, er der lige nogen der hurtigt kan give mig et svar på hvad osmose er??? -
ladning indenfor og udenfor kapacitor
ForumindlægJeg ved ikke hvordann jeg laver 2'eren i den vedhæftede fil. Jeg kan sagtens beregne hvor meget ladning, der er i alt, men ved ikke hvor meget der er udenfor og indenfor cellen -
sandsynlighed plat eller krone
ForumindlægHvad er sandsynligheden for at gætte rigtigt 5 gange i træk, når man kaster en mønt? Jeg vil nok sige, at det er (1/2)^5=1/32. Er det rigtigt? -
.HC Andersens evntyr....
Forumindlæg"de røde sko"? Er der nogen der har stiftet bekendskab med denne? Jeg kan ikke finde ud af budskabet... nogen der kan hjælpe? -
VØ A - Sygeeksamen, august 2014
ForumindlægHej alle. Er der nogle der ligger inde med Sygeeksamen fra august 2014 i VØ A? Eller ved hvad opgavesættet indebærer eller hvilken virksomhed der blev brugt? Håber på svar! Hilsen Rikke -
Opgave
ForumindlægHej Jeg kan ikke forstå opgave b i vedhæftede fil. En der vil hjælpe? Evt. hvis nogen ved, hvordan den kan løses i maple. -
Én fysik opgaver - hjælp.
ForumindlægJeg har lidt problemer med følgende opgave:"En cyklist kører med farten 20km/h og bremser hurtigt op, så han kommer til at holde stille. Under opbremsningen afsættes den kinetiske energi som varme i baghjulets nav og i dækket. Vi tænker os, at 75% af energien afsættes i navet, og at dette ha... -
Indkomstpolitik
ForumindlægEr der nogen som kan svarer på, hvilken måde indkomst politik påvirker det offentlige budget inflation økonomisk vækst -
stamfunktion
Forumindlæghej nogen som kan hjælpe mig med opg 6, takker på forhånd. -
translate
Forumindlæghej..Er der nogen der kan/vil rette min oversættelsen. Den er oversættede fra engelsk til dansk. TAK -
please..hjælp til spansk..det haster lidt.
Forumindlægjeg håber der er nogen, der vil kigge på min spansk stil for fejl.. de ord, der er skrevet ind i parentes kunne jeg ikke finde.. Supermarkedet!! 1. Vejret var godt og solen skinnede. Antonios mor gav ham en liste af tingene han skulle købe og penge. 2. Antonio gik til supermarkedet med en liste i... -
Skal jeg gange eller dividere?
Forumindlæghej, jeg sidder med en opgave, og er lidt i tvivl om noget. Jeg har beregnet at en cylinder er 35 m3. I opgaven får jeg af vide, at 1 m3 har en masse på 3 ton Skal jeg så dividere eller gange? Altså sådan: 35/3=11,67 t eller 35*3=105 t Tak -
Numeriske tal i en ulighed
ForumindlægJeg har en ulighed, som jeg skal løse i hånden, og finde løsningen.|4-x|/|x-3|=5x+2Hvordan gør man ?Haster
