Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 16621 til 16640 af 75430
  • Skæringspunkter

    Forumindlæg
    linjen m har forskriften : y = 2x+3 linjen l har forskriften m : y= -x+9 find skæringspunktet mellem de 2 linjer
  • Reducering

    Forumindlæg
    Hvilke metoder skal der bruges til disse stykker? 32 * 3−9 * 92 4x2-9y2 / 2x+3y a-1/2 / a5/2*a3 På forhånd tak for hjælpen :-)
  • SÆLGES: Ordbøger (Gyldendals)

    Forumindlæg
    Dansk-Tysk Tysk-Dansk Dansk-Engelsk Engelsk-Dansk 150 kr stykket Fremmedordbog 50 kr lademanns Verdens Atlas er min gave til den første køber :) Skriv endeligt, men inden for 1 månedstid, da jeg snart rejser. [email protected]
  • Procentregning, hjæælp

    Forumindlæg
    Jeg har to spørgsmål!! 1. Hvis jeg er 50% thai og 50% dansker men min mand er 100% brittisk. Hvis vi får børn...Hvor meget, thai, dansk og engelsk er der så i vores børn? 2. Lidt det samme. Hvis jeg er 75% Tyrker og 25% dansker og min mand er 100% brittisk, hvor meget dansk, tyrkisk og eng...
  • hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej Må man godt have et resume af den tekst man har, med op til dansk mudnlige eksame prøveform B
  • Sabbatår

    Forumindlæg
    Hvilke fordele og ulemper er der ved at tage et sabbatår? Jeg kunne godt tænke mig et sabbtår og tage ud at rejse, men jeg får tit at vide, at det ikke er en god idé. Hvad er jeres erfaring?
  • Spansk HASTER

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med denne opgave, som jeg synes er rigtig svær! Er der nogen, der kan hjælpe med, at se om jeg har stillet min besvarelse rigtigt op? Altså ordstilling osv.. ¿Cuántos idiomas diferentes se hablan (taler man) en la Península Ibérica? - En la Penínsu...
  • Generel SRP-tråd :)

    Forumindlæg
    Hej Jeg kunne ikke lige finde den anden tråd. I denne tråd kan vi dele vores erfaringer, frustrationer og gode øjeblikke med SRP9;en. Hvor langt er I nået? Hvad irriterer dig mest ved opgaven? Føler du dig meget stresset? Bare skriv, hvad der falder jer ind :)
  • Hvilket parti sympatiserer du (mest) med?

    Forumindlæg
    Ved godt, at Studieportalen.dk ikke er et politisk debatforum, men derimod en lektieguide. Trods dette faktum, kan jeg ikke dy mig for fristelsen at spørge jer om følgende:Hvilket parti ville du, hvis du havde stemmeret, stemme på, hvis der var valg i morgen? Hvorfor?
  • Gave til værtsfamilie?

    Forumindlæg
    jeg er så heldig, at jeg skal være Au Pair for en dansk familie i udlandet. har læst lidt frem og tilbage på nettet, at man ofte tager gaver med til sin værtsfamilie, men nu er min familie jo 100 % dansk, de bor bare i udlandet, så kan jeg jo ikke have typiske danske ting med såsom kongen af da...
  • Isolering af t

    Forumindlæg
    Jeg skal isolere t i denne ligning. Jeg ved vha. solve-funktionen på min graphregner at t=-3, men jeg kan ikke få isoleret t. t^3+2t^2=-9 Håber nogen kan hjælpe.
  • differentialregning - andengradspolynom

    Forumindlæg
    skal tegne den del af grafen i et andengradspolynom: f(x) = -x*2 + 9 der er i første kvadrant hvordan er det lige jeg gør det? tak, Rasmus
  • knallerter

    Forumindlæg
    Hey.. Kan I hjælpe mig med opgave 5, 6 , 7, 8, og 9. http://peecee.dk/?id=43346
  • Førstegradsligning

    Forumindlæg
    X (i anden) + 5 = 9 er det en førstegradsligning.. Og hva vil det sigemblandt ligningerne skal optræde både første- og andengradsligning, hvor den ubekendte er eksponent?
  • Omskrivning

    Forumindlæg
    Hvordan løser jeg en opagve der lyder således : Omskriv 4x^2-12x+9 til formen (ax+b)^2 ????
  • et hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    1/3 = 1/√(2xo) det skal blive 9 / 2 = xo hvordan kan det blive det, håber en kan forklar mig det. Tak
  • Omskrivning af parameterfremstilling

    Forumindlæg
    Jeg skal omskrive Parameterfremstillingen (x y) = (9 0) + t (-8 -6) til en linje, hvordan er det nu man gør det?
  • Find forskriften af et tredjegradspolynomium

    Forumindlæg
    Hej Opgaven lyder: Find forskriften for tredjegradspolynomium f med lokale ekstrema (-3,9), (3,-9) Håber at der er nogen som kan hjælpe mig :)
  • tangent

    Forumindlæg
    hej jeg skal finde tangenten og dens ligning, men man kan ikke finde tangenten af ((25)/(√(x)+9)) hvor x0=4 . er det rigtig som jeg har forstået det?
  • hjælp

    Forumindlæg
    hvis en rombe er en frrkant, hvor alle frie sidder er lige lange. hvad er det størst mulige areal er, som en rombe kan have, hvis sidelængden i romben er 9?