Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 16621 til 16640 af 24044
-
Kræfter på et skib
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig med at beskrive kræfterne på et skib under bevægelse? På forhånd tak -
Hvordan gik kvote 2-prøven for jer?
ForumindlægHej Jeg har lige været til kvote 2 prøve (KU) i dag, og jeg kan næsten ikke vente med, at få et svar. Dog føler jeg ikke, at det gik specielt godt, ikke på grund af sværhedsgraden, men fordi at jeg egentlig godt kunne have brugt noget mere tid (jeg er typen der godt kan dvale lidt ved opgaver). ... -
Hitler tale
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med at skrive en opgave, hvor jeg skal analysere en af Hitlers taler. Jeg har redegjort for hans vej til magten, og skal nu analysere en af hans taler, derfor tænker jeg en tale før 1939 (før 2. verdenskrig), og gerne før eller omkring da han kom til magten i 1933. Mit probl... -
omregning fysik
ForumindlægHvordan omregner man fra µW/m2 til db? på forhånd tak for hjælpen -
Nogen kan hjælpe? det haster :((((((((((
ForumindlægNogen kan hjælpe hvad er fejlene i de sætninger???? og forklare dem A. Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. Der er kun en fejl i hver sætning. Skriv den korrekte sætning på linjerne nedenunder. 1. Two lightning bo... -
Har jeg skrevet for meget?
ForumindlægI opgaveformuleringen har min dansk lærer krævet, at vi skal skrive 700 ord. Jeg har dog skrevet 850, og jeg kan desværre ikke fjerne noget, før at essensen i det skrevne går tabt. Vil det trække ned? -
Um zu eller damit
ForumindlægHejsa. Denne sætning er skrevet med um zu, men er der nogen der kan finde ud af at omskrive den, så den skrives med damit? På forhånd, tak:) Sie will die DDR verlassen, um ein neues Leben anzufangen. -
Hvilke en passer til mig??
ForumindlægHej. Jeg er lige kommet tilbage til Danmark den 10/10/2013 fra England. Jeg er født i Danmark, men jeg har et problem med skolen. Nu gå jeg på 10kl og vil gerne til STX gym efter. Jeg har ikke haft tysk før men tag fysik. Der er mange der siger at jeg skal tag ... -
STX studieretning
ForumindlægHejsa Er ny her på studieportalen :) Jeg har et spørgsmål :) Jeg går i 8.klasse, og har bestemt mig at tage til STX efter folkeskolen. Min drøm er at blive en Kirurg læge, så mit spørgsmål er hvilke studieretning skal jeg vælge i STX? Håber på svar :) -
Fejlsætninger
ForumindlægJeg sidder med denne fejlsætning: If you have a family, that do not can support you, many things are difficult. Som jeg retter til can't i stedet for do not can, men hvad den grammatiske forklaringer er, ved jeg ikke. -
Hjælp til retningens afledte.
ForumindlægHej. Jeg har en opgave hvor man skal finde retningens afledte af vektor v(1,3) i punktet a(1,1) og skal finde enhedsvektor v0 i alle retninger, som den retningens afledte i a er 0. formlen for beregningen er Duf(a,b) = u * ∇f(a,b). hvor ∇f(a,b) er ∇f(a,b)=(2x+1/x, 4xy). Måde... -
Når man putter syrer i vand
ForumindlægHvad er det i syren der gør at vand bliver elektrisk ledende? Haster! Mange tak!! -
Biologi B og Fysik B
ForumindlægHej! Mit spørgsmål går på om Fysik B sværere end Biologi B eller omvendt, og hvad jeres erfaringer er med fagene? -
Et emne til "English outline"
ForumindlægHejjjj Jeg skal lave en "rough outline", og vælge et emne som jeg gerne ville snakke om. Vores "class topic" er UFOS and Ghosts, og jeg finder det rigtig svært, at finde et emne til det "class topic", som er interessant og nemt at snakke om. Er der nogen som har ... -
Sprogrejse
ForumindlægJeg havde tænkt mig at tage en sprogrejse til New Zealand med EF i et halvt år. Ville høre om der er nogen som har nogle erfaringer med at rejse med EF i så lang tid eller evt. bare nogle erfaringer om hvordan det er på EFs kollegium/værtsfamille/campus. Mange tak på forhånd :-) -
læse samfundsfag
ForumindlægHej alle Jeg overvejer at læse samfundsfag, på en videregående uddannelse. Baggrund for det er at jeg vil noget indefor politik, nogle der ved om man kan vælge samfundsfag eller skal det være statskundsskab? -
Fra sygeplejerske til læge?
ForumindlægHej Jeg er udddannet sygeplejerske med 4 års erfaring i både Danmark, Norge og Uganda. I danmark var det på en medicinsk afdeleling.. Jeg har nu søgt ind på kvote 2 med en motiveret ansøgning. Hvad tror I mine chancer er, for at komme ind på medcinstudiet...? -
Matematik-økonomi som HTX studerende
ForumindlægHej SP Vil jeg kunne studere Mat-øk som HTX'er, eller vil jeg mangle for mange af de økonomiske fag, som man har på HHX (virksomheds økonomi etc.)? -
Substantivisk?
ForumindlægHej SP. Er der nogen der ved om adjektivet 'fantastic' står substantivisk i denne sætning? Og er der nogen der kan forklare hvad det betyder? -
GeoGebra
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan man bruger FitLogistisk på GeoGebra? Når jeg skriver punkterne i "formlen", får jeg "f udefineret" som resultat. Skal man bruge årstal som 0 eller fx 2013?
