Søgning på: religion noter etik. Resultater: 16621 til 16640 af 19479
-
Monotonisætningen, middelværdisætningen og Rolles sætning
ForumindlægHej alle Jeg sidder og skal til mundtlig matematik i næste uge, og har et problem med at gennemskue sammenhængen i de tre sætninger; monotonisætningen, middelværdisætningen og Rolles sætning. Mit udgangspunkt er, at jeg skal bevise monotonisætningen (her kun den voksende funktions monotoniforhold... -
Kemi B Niveau suppleringskursus - Pensum spørgsmål
ForumindlægHejsa kære fellow forumbrugere jeg er tilmeldt et suppleringskursus til Kemi-B niveau over sommeren, da jeg blev velsignet med optagelse på medicinstudiet på syddansk universitet, bliver jeg nød til at opdatere mit kemi. Det ville jo være ganske katastrofalt hvis jeg ikke bestod kemi-kurset så se... -
Engelsk fejlsætninger
ForumindlægHej! jeg skal ændre nogle fejlsætninger på engelsk til det rigtige, men det har jeg lidt svært ved, så håber i vil hjælpe. Der er forresten kun en fejl i hver sætning. 1. He is very lively and badly 2.The great man with the two gorgeous daughters see them off at the train 3. Even th... -
Stofmængde og koncentration
ForumindlægMnO4(-) + 2,5C2O4(2-)+8H(+) --> 5CO2 + Mn(2+)+4H2O Derudover har jeg af facts.. Kemikalier til opgaven: 2 M svovsyre opløsning, 0,02 M KMnO4 opløsning, Vejledning: Afvej ca. 0,1 g natriumoxalat med 0,001 g’s nøjagtighed på en vejeskål. Skyl stoffet ned i en 100 mL konisk kolbe med ca. 20 m... -
Apple Iphone til salg.
ForumindlægEn sort, lækker og splinterny Iphone til salg! Er aldrig blevet brugt. Kun tændt for at tjekke funktionerne og om alt fungerer, hvilket det gør! Det er naturligvis touchscreen, dog medfølger en pind, indeholder en masse programmer (kalender, spil, Iphone, noter, ur, you name it!), brugsvejlednin... -
ret
Forumindlæg2)"Kun ved troen alene kan mennesket blive retfærdiggjort overfor Gud, ikke gennem gode gerninger. Troen skænkes af Gud, mennesket kan kun håbe på at modtage den. 2) With the belive in God alone can the human justify to God, not with good act. The belive is given from God, the human can o... -
analyse af love-orange ,eksamen:(
Forumindlæghej er der nogen der har læst eller arbejdet med teksten "love-orange" by Olive Senior??? jeg skal nemlig op i mudlige eksame imorgen og har trukket den tekst. så hvis der er nogen der har læst den vil i ik være mega sød at give mig nogen råd til analysen og fortolkningen? teksten kan e... -
Find billedsprog af digtet "I kurvestolen, i vintersolen" af Søren Ulrik Thomsen (ASAP)
ForumindlægHej alle! Jeg står og mangler noget hjælp til at finde 3/4 billedsprog i dette digt, inklusiv deres betydning!! I kurvestolen, i vintersolen, drømte jeg, at intet var forgæves. Jeg drømte, at de store valse kun gik itu, for at vi skulle hinke rundt med hinanden på en langt mere gribende måde. A... -
FYSIK -HJÆLP!
Forumindlæg1. Med et pyranometer måles solstrålingens intensitet til 980W/m2. Et solpanel, som er anbragt vinkelret på strålingen, afgiver en effekt på 13,8 W. Solpanelets dimensioner er 40cm X 60 cm b) beregn den effekt, panelet modtager fra solen. -Jeg kan se i noter, at P=Joule/Sekunder, men de... -
Rettelse
ForumindlægHej, nogle som vil rette dette ? :) Overall in our society we are surrounded with machines, computers and robots, which all stimulate to be intelligent. They solve many problems and personal I could not imagine a world without these things. They are indispensable. I think there are both posi... -
Ber om en rettelse af min stil :)
ForumindlægSt. Cecilia’s come up with a new idea that makes people thinking about if it is the right solution of a another way of education that children gunner work with. We haven’t seen similarly, because children in normal schools working in a different way. They have a lot of books and teachers that th... -
Salops Circle
ForumindlægHej alle, Jeg er i gang med at skrive en opgave i industriøkonomi, mere specifikt om Salops Circle og er stødt ind i et konkret problem, som jeg simpelthen ikke, efter sådan ca. 7 dages kontant søgen, kan knække koden på og nu tyr jeg til at stille spørgsmålet her i stedet :) Jeg har note... -
Salops Circle
ForumindlægHej alle, Jeg er i gang med at skrive en opgave i industriøkonomi, mere specifikt om Salops Circle og er stødt ind i et konkret problem, som jeg simpelthen ikke, efter sådan ca. 7 dages kontant søgen, kan knække koden på og nu tyr jeg til at skrive herinde. Jeg har noteret, at hver virkso... -
Lyder det bedre ?
ForumindlægIn our new market research are we sending specialists into customers’ homes to live with families for weeks at a time. They collect details on everything the families do, the technology used in the home, things needed to make their lives easier and the thought processes involved in making a purch... -
Nogle der har lavet 1. Delprøve i engelsk maj 2009
ForumindlægWhen they lose both jobs and homes are their possibilities ruined. The most interesting about the text is not what it says but how it is written. He keep mention that he knows the important people in town. I always thought that it must be an extremely interesting job to be an architect. This will... -
Eksamen
ForumindlægHejsa Om præcis en uge, skal jeg op eksamen i faget salg og service, da det er det eneste fag jeg mangler for at komme ind på kontor uddannelsen. Jeg har fået stukket bogen "Salg og Service, Nivaeau E, D og C" i hånden (forlag Trojka, skrevet af Thomas Trojel, Carsten Christiansen og K... -
to integraler, synes de er tricky!
ForumindlægJeg har to integraler jeg skal have regnet ud 1 1. S(Kvdr(x)+1/(Kvdr(x+1))) 0 Og 1 2. S x^2/(x^3-2)^5 0 Note: i tilfælde af formatet bliver f*cked up, så har jeg skrevet begge integralers grænser til at være øvre grænse = 1 og nedre grænse = 0 Grunden til at jeg synes begge int... -
Jeg gider ikke at forberede mig til eksamen
ForumindlægIgennem hele læseferien har jeg aldrig nogensinde prøvet at presse mig selv til at gøre noget, i det her tilfælde at forberede mig til de her mundtlige eksamener(FSA). Var oppe her forleden til fysik, havde ingen faglig viden omkring det emne jeg trak så jeg kom hjem med et 00-tal.. Her i over ... -
Løsningen til en 1. ordens inhomogen differentialligning
ForumindlægHey folks, jeg sidder her og forbereder dispositioner til Mat A eksamen på fredag, og er nået til delspørgsmålet: "Redegør for løsningen til en 1. ordens inhomogen differentialligning" og er en smule i tvivl om, hvordan jeg skal greje dette spørgsmål. Jeg har kigget lidt i forummet h... -
Vinden
ForumindlægHej, forneden står en tekst om ``vinden`` som jeg har skrevet, ved hjælp af bøger og egne noter. men er lidt usikker på om det jeg har fundet frem til er rigitgt.. så det ville være dejligt hvis nogen af jer havde tid til at læse det igennem og give kritik tilbage, hurtigst muligt. Tak på forhånd...
