Søgning på: amish folket. Resultater: 16641 til 16660 af 19974
-
Kan man bestå sin bachelor uddannelse på sit gennemsnit?
ForumindlægHej alle, Jeg håber I kan give mig noget råd om min situation. Jeg er netop færdig med min bachelor i HA, men jeg valgte at dumpe et valgfag med vilje, da valgfagseksamen var dagen før mit bachelor forsvar. Jeg dumpede med forudsætningen at jeg ville kunne gå til re-eksamen i løbet ad sommeren.... -
The man who kept his form - noter
ForumindlægHey folkens...Jeg sidder lidt i den situation at jeg ska op i mundtlig engelsk nu her på mandag og jeg har stort set ingen noter til halvdelen af de tekster vi har gennemgået i løbet af året. Det skyldes mest at vores lærer aldrig skriver noter på tavlen (gider ikke) og at han ikke har udleveret ... -
Enhed? Haster virkelig!
ForumindlægHej folk på Studieportalen! Jeg har i den seneste tid lavet et fysikprojekt om viskositet, MEN... jeg skal finde den dynamiske viskositet ved at gange densiteten med den kinematiske viskositet, således: v = kinematisk viskositet η = dynamisk viskositet ρ = densitet Den rigtige formel ser ... -
(Harmonisk svingning)
ForumindlægHej folkens. Jeg har en formel som beskriver energien i en ideel harmonisk svingning , der er konstant, altså: Etotal : Efjeder + Ekin = ½ * k * (delta x)2 + ½ * m * v2 som jeg ikke helt forstår. Er der en der kan forklare dette, ville jeg være taknemmelig. Og så har jeg en and... -
HJÆLP til tysk disposition :)
ForumindlægHejsa folkens. Jeg står og skal lave en disposition til mundtlig tysk eksamen i 9. klasse, men skal lige have valgt et emne først. Vores overemner er: 1. Jungendkultur (f.eks. Misbrauch - Sport - Jungendliche und die parties osv.) 2. Familie und Freunde (f.eks. Familieprobleme, Mobbing und Freund... -
Einfach so øvelse 3 side 45
Forumindlægheeey folkens, Er der nogen der vil kigge min einfach so øvelse gennem? Heute habe ich unser Auto gewaschen, sonst wäschst mein Sohn es immer. Das Gras wächst schnell, Ich kann sehe, dass es seit vorgestern gewachsen ist Zwei Dieb wollen die villa plündern. Sie liessen ihre w... -
Generation 60+
Forumindlægopgaven lyder: Antallet af mennesker i verden over 60 år vokser kraftigt. I en model beskriver man denne udvikling ved y=b*a^x hvor x er antal af år efter 1850, og y er antal mennesker over 60 år. vedlagt er der et en lille "artikel" fra politikken: "i disse år oplever verd... -
a*c=-1 igen..
ForumindlægHej igen..Opgaven lyder:"En funktion f er bestemt ved: f(x)=x (i) 2.Bestem en ligning for tangenten t til grafen for f i punktet P(2,4).Bestem en ligning for den tengent til grafen for f, der står vinkelret på t."Det eneste jeg mangler at svare på er det sidste spørgsmål hvor jeg jo har... -
Små sætninger
ForumindlægEr den engelsk tekst nogenlunde grammatisk korret? Good manners Children have to have some good manners otherwise people easily avoid them, and that is very sad. If you are impolite it might cause trouble. Good manners equals respect. If you have good manners you often also have a good self... -
Modeller i VØ og Afsætning, Pandora A/S
ForumindlægHey folkens Jeg er ved at forberede mig lidt på den SRP, jeg skal skrive til december, hvor i jeg vil skrive om Pandora. I den forbindelse kigger jeg på, hvilke modeller jeg kan anvende i opgaven. I min opgave vil jeg ikke kigge på konkurrencesituationen, da denne er meget svær at analysere fo... -
Opløseligheder
ForumindlægHalløj folkens Som mange andre, står jeg og skal til skriftlig kemi-eksamen her om ikke så fandens lang tid. Jeg er ikke begyndt på oplæsningen endnu osv., men når jeg skal læse op, er der ét emne jeg skal have pløjet helt igennem: Opløseligheder. For at lette min læsning lidt, kunne jeg godt tæn... -
gymnasieskift?
ForumindlægHej. Jeg er en pige på 17 år, der går i 2.g. Jeg overvejer rigtigt meget at skifte gymnasie, da jeg ikke føler mig tryg og accepteret i min klasse. Hver gang jeg eksempelvis svarer forkert på noget i timen bliver jeg set ned på. det resulterer at jeg ikke har lysten til at komme i skole længere, ... -
Etos, pathos og logos
ForumindlægHej, jeg skal finde ud af, hvilke af de nummererede sætninger som er hhv. etos, logos og patos.\n\nJeg synes, der skal være alkoholforbud til gymnasiefester (1). Jeg har selv gået i gymnasiet og har også prøvet at drikke mig alt for fuld til festerne, så jeg ved godt, hvad jeg snakker om (2). Prø... -
Struktur
ForumindlægEfter at have læst en del emner herinde er jeg efterhånden blevet meget i tvivl om strukturen i AT i henhold til synopsis og fremlæggelse. Min synopsis har jeg struktureret således, at jeg har skrevet problemstillingerne og hvilke metode der kan benyttes til at løse de forskellige problemstilling... -
Hvad skal jeg gøre??? Hjælp mig, please !
ForumindlægJeg er en pige, der kæmper for alt, jeg er meget ambitiøs, kæmper for at få gode karakter, alle ved at jeg KÆMPER FOR MEGET, men jeg bliver tit bedømmet forkert. Idag skulle jeg op til fysik årsprøve, og jeg har fået 4, Jeg har det meget meget dårligt, jeg har grædt hele dagen, har det virkelig d... -
Liberal vs. Socialistisk opfattelse
ForumindlægJeg skal forklare hvad 2 personer med henholdsvis en liberal og en socialistisk opfattelse ville mene om et totalt forbud mod tobak. Jeg har selv skrevet følgende: D. 15 august 2007 blev der indført et generelt forbud mod tobaksrygning indendørs på offentlige steder. Dette blev vedtaget med bred... -
HJÆLP! >Litteraturen i 90'erne<
ForumindlægHalløj, folkens. Jeg går i 9. klasse og i forbindelse med min afgangsprøve i dansk har jeg trukket emnet "litteratur fra 1990 og frem til i dag". Jeg skal jo analysere en tekst ud fra de kriterier, og jeg har tænkt mig at lave nogle analyser af min tekst ud fra, hvordan litteraturen va... -
Formel for varians?
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med at forstå en formel for en varians.\n\nJeg har følgende formel:\n\nVarians = s^2 = (Summen af(Xi - gns)^2)/n\n\n\nJeg forstår det meste af formlen, jeg er dog ikke helt sikker på hvad Xi betyder?\n\n\nDerudover, så ville det være rigtig rart, hvis der er nogle der ... -
Engelsk hjælp
ForumindlægHej folk Jeg ville håbe i gad hjælpe mig med en engelsk oversættelse, engelsk er ikke mit stærkeste punkt, så ville blive utrolig glad for lidt hjælp. På frhånd tusind tak. Denne her tekst skal oversættes mit eget bud kommer om lidt. Tidligere drømte de fleste afgangselever om at fået " rigt... -
Lille oversættelse
ForumindlægHej derude,Ville hører om nogen havde tid, til at rette flg. oversættelse (Den skal afl. i morgen 27-01-06):Han håber også, at USA vil ophæve blokaden mod hans land, som han finder uretfærdig. Omverdenen må ændre sin opfattelse af Cuba, siger han. Han mener, at styret er demokratisk, og tror også...
